Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betv
Jongens ik heb nu al enkele dagen die betv pakket. het is ongelofelijk beeld. maar wat nog beter dan vroeger. bijna alle films in engels. je kan zelf frans kiezen zoals bij arte en euronews dus. goede aanvulling bij prime, film1 en hbo. zo heb je lokaal toch wel enkele verschillende hd zenders.primezenders, betvzenders, hbo1, film1 premiere en movie&series.

wat content betreft dat wisselt af metr film1, hbo, prime en betv.

ik heb hele nacht gekeken naar betv en vindt het een volwaardig produkt. ook betvsport geeft bijvoorbeeld rugby van frankrijk. klassebeelden. voohd vind ik goed. ook op de andere voo footposten  is steeds programmatie alleen vermeld telenet dit niet.
Antwoord
deze nacht eens veel gezapt tussen film1' hbo, prime, betv,fta filmzenders, cinemaproximustv,movie/series.zie hier mijn voorkeur.
1 film1
2 betv
3 prime
4 hbo
5 netflix
6 movie/series
7film more
8 telenet filmzenders
9 proximustv filmzenders
10 fta filmzenders
11 filmon hd film
kodi nog niet onderzocht
deze nacht eens apple 4 tv' minibox eens vergelijken met decoders en smartcontent
Antwoord
deze nacht ga ik de sportpaketten vergelijken. eurosport,betvsport,allfoot,eleven,play sport,fta sport,ziggi sport zal weer werk hbben morgen vroeg mijn voorkeur jongens
Antwoord
Film1, Prime en BeTV, daar moet toch heel veel overlapping tussen zitten, Natte?
Natuurlijk zul je wat Nederlandse films hebben die op Prime niet of pas later komen, en idem ditto voor Franstalige films op BeTV, maar de grote massa zijn toch Hollywoodfilms, en die komen toch op alle drie?

Ik zou het niet zien zitten om daarvoor 3 abonnementen te nemen.
Antwoord
hoi GO boulder das juist maar ene zend eerder uit in hd als andere. content sky duitsland ook vergelijkbaar met content van deze 4 providers. maar is leuk ze al allemaal in hd op dezelfde filmzenders te zien en met combi van deze providers heb ik toch veel keuze lineiair is ook compensatie omdat ik niet kan hbogo en film1 go kan doen als frieteter. maar kom klaag niet: 5 prime filmzenders, 4 betv filmzenders, 3 hbo filmzenders, 4 film1 filmzenders en 2 movie/serie zenders. daarnaast nog vele sd filmzenders bij telenet, satteliet en proximustv hee. folmonhd abonnement is ook een aanrader. de rest zie ik wel bij kodi en netflix jongens wat is het leven heerlijk en de nachten lang
Antwoord
testen rapper klaar dan verwacht:

1.ziggo sport
2.play sport
3.betv sport
4.eleven zenders
5.eurosport
6.all foot
7.fta hd zenders sat
8.fta sd zenders sat

ieder zijn voorkeur hee
heb nog fox hd sport internatuonaal in bestelfase staan
maar veel geld voor 1 zender. zou graag eerst hun kwaliteit willen zien indien zo goed al ziggo sport tv onmiddellijk
Antwoord
(21-12-2015, 13:08)natte schreef: hoi GO boulder das juist maar ene zend eerder uit in hd als andere. content sky duitsland ook vergelijkbaar met content van deze 4 providers. maar is leuk ze al allemaal in hd op dezelfde filmzenders te zien en met combi van deze providers heb ik toch veel keuze lineiair is ook compensatie omdat ik niet kan hbogo en film1 go kan doen als frieteter. maar kom klaag niet: 5 prime filmzenders, 4 betv filmzenders, 3 hbo filmzenders, 4 film1 filmzenders en 2 movie/serie zenders. daarnaast nog vele sd filmzenders bij telenet, satteliet en proximustv hee. folmonhd abonnement is ook een aanrader. de rest zie ik wel bij kodi en netflix jongens wat is het leven heerlijk en de nachten lang
De keuze gaat er misschien op vooruit, maar van de interpunctie kan toch niet hetzelfde gezegd worden.  Big Grin
Antwoord
en een duur grapje elke maand,rond de 200 of meer euro's voor veel hetzelfde te zien passeren,
en enkel de HD zenders zijn om aan te zien op satelliet,de rest is minderwaardige kwaliteit.
zou er het geld niet aan uitgeven,dan liever de telenet filmzenders,die zijn allemaal in HD (ook net gepast van beeldkwaliteit,maar ja,beter dan het SD beeld waar op geknibbeld word op satelliet door M7)
Antwoord
(21-12-2015, 20:01)boulder schreef:
(21-12-2015, 13:08)natte schreef: hoi GO boulder das juist maar ene zend eerder uit in hd als andere. content sky duitsland ook vergelijkbaar met content van deze 4 providers. maar is leuk ze al allemaal in hd op dezelfde filmzenders te zien en met combi van deze providers heb ik toch veel keuze lineiair is ook compensatie omdat ik niet kan hbogo en film1 go kan doen als frieteter. maar kom klaag niet: 5 prime filmzenders, 4 betv filmzenders, 3 hbo filmzenders, 4 film1 filmzenders en 2 movie/serie zenders. daarnaast nog vele sd filmzenders bij telenet, satteliet en proximustv hee. folmonhd abonnement is ook een aanrader. de rest zie ik wel bij kodi en netflix jongens wat is het leven heerlijk en de nachten lang
De keuze gaat er misschien op vooruit, maar van de interpunctie kan toch niet hetzelfde gezegd worden.  Big Grin

hahaha die boulder Big Grin
Antwoord
vandaag rekening cd tophd gehad slik
Antwoord