Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keuze tn of/en Belgacom?
(11-01-2013, 12:01)master-magic schreef: Veel hangt af van verbing met de kabel/koperdraad of de modem die niet goed verbonden is met de pc,router die te traag is of nog niet is geupdate met de nieuwste firmware.
Pc die te licht is,antivirus die snelheid beperkt,enz.

Ja,daar heb je gelijk in hier heb je iets meer zekerheid dat het product dat geleverd word naar behoren marcheert.Bij belgacom zit je soms met dat probleem zoals je zegt dat je zowat meer geluk moet hebben zoals niet te ver van die rop zitten en dan moet alles nog perfect aangesloten zijn of het gaat ook nog niet.
Antwoord
(11-01-2013, 15:30)Dimira schreef:
(11-01-2013, 12:01)master-magic schreef: Veel hangt af van verbing met de kabel/koperdraad of de modem die niet goed verbonden is met de pc,router die te traag is of nog niet is geupdate met de nieuwste firmware.
Pc die te licht is,antivirus die snelheid beperkt,enz.

Ja,daar heb je gelijk in hier heb je iets meer zekerheid dat het product dat geleverd word naar behoren marcheert.Bij belgacom zit je soms met dat probleem zoals je zegt dat je zowat meer geluk moet hebben zoals niet te ver van die rop zitten en dan moet alles nog perfect aangesloten zijn of het gaat ook nog niet.
kan je evengoed bij telenet ook hebben,
als er teveel verkeer in de straat is via internet daalt uw snelheid ook.
merk dat soms ook,woon een paar meter van een school en merk dat heel goed,er wonen hier ook veel studenten,zegt genoeg zeker.
Antwoord
De kogel is door de kerk.

Het is en blijft Telenet alleen:
-Basis shake (internet+tv+tel) Promo39E+14 kabelkosten (100 gb)
(één jaar promo)
Basis shake Telenet
- Gsm King 15E
Samen: 68 euro (rond die prijs).

Er moet worden bespaard en bij Telenet en Belgacom zal er altijd iets zijn zekers.
Ik ben over de ganse lijn wel best tevreden bij Telenet en ik had geen goesting en gene tijd om nd concurent te gaan.
Enfin, da's m'n mening en ik zal zo nu en dan een matchke en een filmke volgen.

Goei weekend!
Antwoord
(11-01-2013, 22:54)sportgraag schreef: De kogel is door de kerk.

Het is en blijft Telenet alleen:
-Basis shake (internet+tv+tel) Promo39E+14 kabelkosten (100 gb)
(één jaar promo)
Basis shake Telenet
- Gsm King 15E
Samen: 68 euro (rond die prijs).

Er moet worden bespaard en bij Telenet en Belgacom zal er altijd iets zijn zekers.
Ik ben over de ganse lijn wel best tevreden bij Telenet en ik had geen goesting en gene tijd om nd concurent te gaan.
Enfin, da's m'n mening en ik zal zo nu en dan een matchke en een filmke volgen.

Goei weekend!
proficiat met je keuze maar ik blijf bij alle 5Cool
Antwoord
Ja,ze hebben ook niet allemaal de lotto gewonnen hé.Anders zou ik dit ook wel doen,en stond mijn tv hier ook al lang.Sad
Antwoord
(12-01-2013, 17:01)Dimira schreef: Ja,ze hebben ook niet allemaal de lotto gewonnen hé.Anders zou ik dit ook wel doen,en stond mijn tv hier ook al lang.Sad
Ja Dimira, we werken met de middelen die we hebben...
Antwoord
(12-01-2013, 17:01)Dimira schreef: Ja,ze hebben ook niet allemaal de lotto gewonnen hé.Anders zou ik dit ook wel doen,en stond mijn tv hier ook al lang.Sad

jij doet ook niet slecht hee.nieuw appartement,tv van 140 cm
ik maar ene van 46 inchHuh met er ook hard voor werken en bij 5 zijn vele fta en gratis heeHuh
Antwoord
(12-01-2013, 20:33)sportgraag schreef:
Ja Dimira, we werken met de middelen die we hebben...

in ieder geval zeer veel succes mr sport
Antwoord
(12-01-2013, 20:44)natte schreef:

ik maar ene van 46 inchHuh met er ook hard voor werken en bij 5 zijn vele fta en gratis heeHuh

"maar" ene van 46 inch, dat is toch meer dan groot genoeg? Ik ben content met m'n 42 inch. Perfecte maat voor mijn situatie.
Antwoord
(12-01-2013, 21:15)warregubbi schreef:
(12-01-2013, 20:44)natte schreef:

"maar" ene van 46 inch, dat is toch meer dan groot genoeg? Ik ben content met m'n 42 inch. Perfecte maat voor mijn situatie.
natuurlijk warre en koop alleen goedkope modellen.
Antwoord