Topics: 952
(13-05-2016, 22:14)master-magic schreef: (13-05-2016, 22:01)Dreekes schreef: (10-05-2016, 21:45)master-magic schreef: (10-05-2016, 21:34)Kris schreef: Citaat:de zenders 13th street syfy zijn van nbc universal
en telenet heeft ook al weet van dat de zenders verdwijnen,
kheb het eens aangekaart op hun community,
welke ze in de plaats gaan geven word nog bekeken.
word dus vervolgd bij telenet ook.opgepadt bij proximudtv zijn zecook hoor
Ja, Master, dit wordt nu ook bevestigd door NBC, staat te lezen op TotaalTV.
Vlaamse aanbieders stoppen ook
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen.
Ik vraag mij eigenlijk af of we andere zenders in de plaats gaan krijgen, ik denk het niet.
er word gemeld op de community dat ze aan het bekijken zijn wat ze gaan doen.
Ze zouden ook gewoon de franstalige versies kunnen doorsturen. Die blijven wel bestaan heb ik gelezen. Trouwens ik vraag mij eigenlijk af waarom NBC enkel de nederlandstalig versies stopzet en ook niet de franstalige? Zijn de Franstaligen weer wat méér dan de Vlamingen en Nederlanders ?? 't Is precies discriminatie op tv gebied !
de franstallige versie komt van frankrijk en daar zijn en meer aanbieders die het hebben in hun aanbod en dus ook meer klanten en meer inkomsten.
(13-05-2016, 23:57)apestaart12 schreef: (13-05-2016, 23:44)chukky2 schreef: We zullen er mee moeten leven !
Op aanvraag zal alleen maar gaan toenemen en de rest zal de komende 10 jaar verminderen . Niets aan te doen !
Je betaald een vast bedrag en je doet wat je wilt . Geen reclame enz meer nodig.
Ps , zelfs de prime kanalen van telenet zie ik ooit nog verdwijnen . Heeft eigenlijk geen zin meer
De dag dat die PRIME kanalen verdwijnen dan zeg ik Play More op en zal ik eventueel Play in de plaats activeren tenzij mijn digicorder interactief kan gemaakt worden.
Ge zult wel mietenvdan
(14-05-2016, 16:21)Dreekes schreef: (13-05-2016, 22:50)boulder schreef: (13-05-2016, 22:01)Dreekes schreef: Ze zouden ook gewoon de franstalige versies kunnen doorsturen. Die blijven wel bestaan heb ik gelezen.
Ik den kdat dat maar weinig kijkers zou plezieren.
Maar zo direct 2 andere zenders uit de mouw schudden zal niet zo eenvoudig zijn, vrees ik.
En vooral, zenders die iets voorstellen.
Op satelliet zitten er meer dan 1000 zenders! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om daar iets deftigs uit te plukken. Maar ja, weeral die verdomde auteursrechten ed. Ik versta dat toch niet zenne. Op de kabel mag dit niet en dat niet, en op satelliet zie je ze bijna allemaal en veelal gratis bovendien.
Is zoals op fm : sommige zenders mogen de 8 km grens niet overschrijden en op internet zijn ze te beluisteren de wereld rond.
Ze zouden ons WDR mogen teruggeven maar die zijn dan weeral te duur, pfffff man, man,man...
Als men zo eens nagaat de laatste jaren, zijn er bij Telenet al een dik pak zenders verdwenen. En wat krijgen we er voor in de plaats ?
S1teliet goede aanvulling zegcdit al jaren zie handtekening
(15-05-2016, 01:33)chukky2 schreef: (13-05-2016, 23:57)apestaart12 schreef: (13-05-2016, 23:44)chukky2 schreef: We zullen er mee moeten leven !
Op aanvraag zal alleen maar gaan toenemen en de rest zal de komende 10 jaar verminderen . Niets aan te doen !
Je betaald een vast bedrag en je doet wat je wilt . Geen reclame enz meer nodig.
Ps , zelfs de prime kanalen van telenet zie ik ooit nog verdwijnen . Heeft eigenlijk geen zin meer
De dag dat die PRIME kanalen verdwijnen dan zeg ik Play More op en zal ik eventueel Play in de plaats activeren tenzij mijn digicorder interactief kan gemaakt worden.
Troost u ! De dag dat die verdwijnen zal je heus geen 25 euro meer moeten betalen! Het gaat daar ook zakken in euro's ;-)
Chukky je hebt gelijk wordt allemaal ip5vcdenkb8k