Topics: 952
Steeds meer huishoudens maken gebruik van connected tv. Vooral internettelevisies worden hiervoor gebruikt. In veertig procent van de huishoudens staat een televisie met internetaansluiting.
In een jaar tijd steeg het aantal huishoudens met een slimme internettelevisie met acht procent naar veertig procent. Dat blijkt uit periodiek onderzoek van Stichting Kijkonderzoek (SKO). Omdat in steeds meer huiskamers een internettelevisie aanwezig is, wordt het voor contentaanbieders belangrijker om apps voor de gebruikte tv-platformen te maken. Op deze manier kan men zonder tussenkomst van een aanbieder direct content in de huiskamer van de kijker brengen.
MINDER STANDALONE CONNECTED TV-APPARATEN
Tegen de stijging van gebruik van internettelevisies staat een daling van andere connected tv-apparaten. Hierbij kan onder meer worden gedacht aan mediaspeler Apple TV, mediaspelers en tv-dongles. Stond er vorig jaar in 13,2 procent van de huishoudens dit soort apparaten, is dat nu nog in twaalf procent het geval.
ik heb ze allemaal kwijl kwijl
Topics: 1,682
hoeveel topics gaan er nog over hetzelfde gaan,dit gaat over nederland,
niet te vergelijken met belgie.
oh nee netflix rtlseriepass btv app playsport app yelotv meer dan je denkt ga mee met je tijd master iptv is de toekomst
kost allemaal
extra geld en voor wat,die paar extras dat je kan bekijken,
kijk nu al
amper tv,ben in verlof en nog amper thuis geweest,
genieten moet je doen van het mooie weer en niet met je luie kont in de zetel zitten naar da bakje zitten kijken dat ook nog eens electriciteit verbruikt
mensen kennen dat gelijk niet meer genieten in de zomer als het goed weer is,
keer buiten komen onder de mensen.
Tja ik kijk naar de zon op tv en heb alleen nog basis. Goei verlof hee
Topics: 19
(21-07-2016, 22:26)master-magic schreef: kost allemaal
extra geld en voor wat,die paar extras dat je kan bekijken,
kijk nu al
amper tv,ben in verlof en nog amper thuis geweest,
genieten moet je doen van het mooie weer en niet met je luie kont in de zetel zitten naar da bakje zitten kijken dat ook nog eens electriciteit verbruikt
mensen kennen dat gelijk niet meer genieten in de zomer als het goed weer is,
keer buiten komen onder de mensen.
Groot gelijk Master! De mensheid lijkt wel verslaafd aan al die blinkdozen. Terug méér onder de mensen komen, terrasjes doen in de zomer. de winter is lang genoeg om voor al onze schermen te zitten. En zoals je zegt, al die abonnementen kosten handenvol geld, dat nuttiger besteed kan worden. En trouwens je kan toch maar naar één zender tegelijk kijken. Er zijn nu al veel te veel prul en reclame "met programma" zenders. In de jaren 60 en 70 hadden we maar een 12tal zenders en waren we contenter dan nu met 140 kanalen, waar we soms nog niets vinden naar onze zin. Ik vraag mij soms af waar natte de tijd haald om naar dit alles te kunnen kijken. Ik vermoed dat die om de 5 minuten zit te zappen van zender naar zender.
een leven zonder tv noway hee . dat rijmt ongelofelijk
liever enkele
deftige zenders dan constant te moeten zappen en
niks vinden,
kheb hier nu zoveel dat ik kan zien aan zenders en kijk nog amper,
is overal beetje zelfde,
kom liever buiten nu met die dagen,
genoeg te doen aan gratis optredens ook,maar men moet eens moeite willen doen om te zoeken.
(23-07-2016, 23:26)master-magic schreef: liever enkele
deftige zenders dan constant te moeten zappen en
niks vinden,
kheb hier nu zoveel dat ik kan zien aan zenders en kijk nog amper,
is overal beetje zelfde,
kom liever buiten nu met die dagen,
genoeg te doen aan gratis optredens ook,maar men moet eens moeite willen doen om te zoeken.
Komen die gratis optredens op tv