Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Play & Play More
Leuk maar wat heeft dit met playmore te maken vier is basis.
Antwoord
(24-07-2016, 09:36)natte schreef: Leuk maar wat heeft dit met playmore te maken vier is basis.

Telenet-klanten zullen de reeks enkele maanden op voorhand kunnen bekijken via Play en Play More.
Antwoord
Toppie antwoord
Antwoord
@natte die info kon je ook lezen in de andere posting hierboven dat de serie eerst via on demand komt en daarna op Vier in 2018
Je leest kenelijk niet alles door he Wink
Antwoord
(24-07-2016, 16:46)zorro123 schreef:
(24-07-2016, 09:36)natte schreef: Leuk maar wat heeft dit met playmore te maken vier is basis.

Telenet-klanten zullen de reeks enkele maanden op voorhand kunnen bekijken via Play en Play More.

En waarschijnlijk ook op PRIME SERIES.
Antwoord
(24-07-2016, 19:27)master-magic schreef: @natte die info kon je ook lezen in de andere posting hierboven dat de serie eerst via on demand komt en daarna op Vier in 2018
Je leest kenelijk niet alles door he Wink

ben niet zo een nachtraaf als master hee Smile
Antwoord
(28-04-2016, 17:26)zorro123 schreef: Op 31 maart 2016 telden onze abonnementspakketten voor films en programma's à la carte "Play"
en "Play More" 315.000 abonnees, een stijging van 80 % ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, wat onder meer te
danken was aan tijdelijke promoties en seizoensgebonden factoren.

op 30 juni telden de abonnementspakketten voor films en programma's à la carte "Play" en "Play More" 331 500 abonees
Antwoord
16000 extra op 3 maand,
vrees dat er veel bijzitten dat het hebben omdat prime er in zit.
Antwoord
Voor mij mag prime blijven , maar zitten die films niet al bijna in play en play more?
Antwoord
(28-07-2016, 21:42)chukky2 schreef: Voor mij mag prime blijven , maar zitten die films niet al bijna in play en play more?

Van mij MOET PRIME blijven want mijn digicorder kan niet interactief gemaakt worden en dus kan ik geen gebruik maken van VOD diensten van Play More.
Antwoord