M7 gaat decoders firmware aanpassen.
#11
(26-08-2016, 22:05)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 21:30)master-magic schreef:
(26-08-2016, 17:28)natte schreef:
(26-08-2016, 16:56)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 11:55)master-magic schreef: Einde tvv en cd in het buitenland

Hoe bedoel je ? 

Als je netjes betaald is dat toch geen probleem?

Toch moeten oplossen. Terug vanuit hun moeten activeren

U kaart is gewoon terug gezet naar de seca3 versie omdat je ontvanger niet gesschikt is voor viacces orca codering.
Of hoe ze weer eens aan prutsen zijn,
Zullen veel klanten door weglopen weer,
Ik blijf er ook niet meer bij als ze over zijn op orca,das teruggaan naar vroeger met maar 1 opname kunnen doen met ci module of die pruts box van hen waar veel beperkingen opzitten,
Zelf nog geen 4K dat je al kan kopen voor bijna dezelfde prijs.

Maar wat heeft dit te maken met einde tv Vlaanderen in het buitenland?

Mensen in het buitenland die ook zo oude decoder nog hebben en de update komt er op en ze hebben opeens geen beeld meer,die gaan weeral kosten moeten doen en mens worden dit ook eens beu hoor telkens investeren in iets dat om de haverklap veranderd,
Hoe is het niet vergaan met het overgaan naar de oranje kaart,
Zijn er veel die boos waren toen dat ze moesten betalen voor die kaart.
En nu die problemen weer,andere box kopen om nog beeld te hebben.
Ze zullen klanten verliezen,wees maar zeker,zoals hun ip zenders dat in buitenland niet bekeken kan worden maar wel betaald word ervoor.
Antwoord
#12
(26-08-2016, 22:13)master-magic schreef:
(26-08-2016, 22:05)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 21:30)master-magic schreef:
(26-08-2016, 17:28)natte schreef:
(26-08-2016, 16:56)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 11:55)master-magic schreef: Einde tvv en cd in het buitenland

Hoe bedoel je ? 

Als je netjes betaald is dat toch geen probleem?

Toch moeten oplossen. Terug vanuit hun moeten activeren

U kaart is gewoon terug gezet naar de seca3 versie omdat je ontvanger niet gesschikt is voor viacces orca codering.
Of hoe ze weer eens aan prutsen zijn,
Zullen veel klanten door weglopen weer,
Ik blijf er ook niet meer bij als ze over zijn op orca,das teruggaan naar vroeger met maar 1 opname kunnen doen met ci module of die pruts box van hen waar veel beperkingen opzitten,
Zelf nog geen 4K dat je al kan kopen voor bijna dezelfde prijs.

Maar wat heeft dit te maken met einde tv Vlaanderen in het buitenland?

Mensen in het buitenland die ook zo oude decoder nog hebben en de update komt er op en ze hebben opeens geen beeld meer,die gaan weeral kosten moeten doen en mens worden dit ook eens beu hoor telkens investeren in iets dat om de haverklap veranderd,
Hoe is het niet vergaan met het overgaan naar de oranje kaart,
Zijn er veel die boos waren toen dat ze moesten betalen voor die kaart.
En nu die problemen weer,andere box kopen om nog beeld te hebben.
Ze zullen klanten verliezen,wees maar zeker,zoals hun ip zenders dat in buitenland niet bekeken kan worden maar wel betaald word ervoor.

Ah zo bekeken , ja 
Het is al gezegt zolang tv Vlaanderen al bestaat dat de kans er ooit komt dat klanten met niet de juiste apparatuur van hun ne keer zonder beeld komen te staan . Daar zijn ze al jaren van op de hoogte ( staat ook in de kleine lettertjes. 
Dan moeten ze nu niet komen zagen .
Wij zijn het gewoon veel te mooi gewend geweest en wat gebeurd er als te veel vrijheid gegeven wordt ? Idd , dan wordt er misbruik van gemaakt. Het zijn juist die het luidste nu roepen ! 
En die oranje kaart , heb ik toch niets voor moeten betalen , die werd gewoon geruild .
Je was het bedrag wat ze eventueel vroegen niet verplicht te betalen omdat je klant was .
Zo erg is het allemaal niet . Die wat niet mee gegaan zijn en willen blijven kijken , wat kost zo een ontvangertje ? 1 keer goed gaan eten laten en je hebt erneentje bij wijze van spreken ;-)
Antwoord
#13
(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 22:13)master-magic schreef:
(26-08-2016, 22:05)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 21:30)master-magic schreef:
(26-08-2016, 17:28)natte schreef:
(26-08-2016, 16:56)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 11:55)master-magic schreef: Einde tvv en cd in het buitenland

Hoe bedoel je ? 

Als je netjes betaald is dat toch geen probleem?

Toch moeten oplossen. Terug vanuit hun moeten activeren

U kaart is gewoon terug gezet naar de seca3 versie omdat je ontvanger niet gesschikt is voor viacces orca codering.
Of hoe ze weer eens aan prutsen zijn,
Zullen veel klanten door weglopen weer,
Ik blijf er ook niet meer bij als ze over zijn op orca,das teruggaan naar vroeger met maar 1 opname kunnen doen met ci module of die pruts box van hen waar veel beperkingen opzitten,
Zelf nog geen 4K dat je al kan kopen voor bijna dezelfde prijs.

Maar wat heeft dit te maken met einde tv Vlaanderen in het buitenland?

Mensen in het buitenland die ook zo oude decoder nog hebben en de update komt er op en ze hebben opeens geen beeld meer,die gaan weeral kosten moeten doen en mens worden dit ook eens beu hoor telkens investeren in iets dat om de haverklap veranderd,
Hoe is het niet vergaan met het overgaan naar de oranje kaart,
Zijn er veel die boos waren toen dat ze moesten betalen voor die kaart.
En nu die problemen weer,andere box kopen om nog beeld te hebben.
Ze zullen klanten verliezen,wees maar zeker,zoals hun ip zenders dat in buitenland niet bekeken kan worden maar wel betaald word ervoor.

Ah zo bekeken , ja 
Het is al gezegt zolang tv Vlaanderen al bestaat dat de kans er ooit komt dat klanten met niet de juiste apparatuur van hun ne keer zonder beeld komen te staan . Daar zijn ze al jaren van op de hoogte ( staat ook in de kleine lettertjes. 
Dan moeten ze nu niet komen zagen .
Wij zijn het gewoon veel te mooi gewend geweest en wat gebeurd er als te veel vrijheid gegeven wordt ? Idd , dan wordt er misbruik van gemaakt. Het zijn  juist die het luidste nu roepen ! 
En die oranje kaart , heb ik toch niets voor moeten betalen , die werd gewoon geruild .
Je was het bedrag wat ze eventueel vroegen niet verplicht te betalen omdat je klant was .
Zo erg is het allemaal niet . Die wat niet mee gegaan zijn en willen blijven kijken , wat kost zo een ontvangertje ? 1 keer goed gaan eten laten en je hebt erneentje bij wijze van spreken ;-)

Al zijn er veel betere voor die prijs te vinden met de nieuwste uitzendnorm 4k,
Het zal hun klanten kosten,wees maar zeker,
Je bent meestal goedkoper gesteld met kabel of ip aanbieder en meer aanbod voor die prijs.
En mensen kunnen die set behouden voor de vele gratis zenders die er voorlopig nog opzitten en te ontvangen zijn zolang men in de ontvangstdiamater zit.
En die buitenlanders zullen moeten slikken ofwel stoppen.
Antwoord
#14
(26-08-2016, 21:30)master-magic schreef: U kaart is gewoon terug gezet naar de seca3 versie omdat je ontvanger niet gesschikt is voor viacces orca codering.
Neen, ze hadden die niet naar Viaccess Orca overgezet, maar naar nagra.
Die modules waarin je die kaart kunnen steken werken met nagra, daarop ligt een dun laagje SECA3.
Het is dat laagje dat ze ervan halen, zodat de kaart native nagra draait.
Eens dat voor alle kaarten overgeschakeld is, kun je niet meer met een softcam kijken, dus einde vrije hardwarekeuze.
Je kunt die module dan weer in sommige Linux ontvangers doen draaien, maar vergeet niet dat de CI+ functionaliteit op dit moment niet geactiveerd is, en ze dat op gelijk welk moment wél kunnen doen.
Viaccess Orca is alweer de volgende codering die ze daar ingevoerd hebben.
Het gaat daar heel snel met de coderingen...
Antwoord
#15
(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Ah zo bekeken , ja 
Het is al gezegt zolang tv Vlaanderen al bestaat dat de kans er ooit komt dat klanten met niet de juiste apparatuur van hun ne keer zonder beeld komen te staan .
Dat kan niet, want toen TV Vlaanderen gelanceerd werd, hadden ze niet eens eigen ontvangers...
Neen, het is gewoon een tactiek.
In het begin was elke klant welkom, omdat ze zo snel mogelijk zonder verlies wilden draaien.
Om het even wie die een abonnement nam was welkom.
Later kwamen dan eigen ontvangers en modules, die ze steeds meer probeerden op te dringen.
Door een eigen EPG, die slecht werkte.
Door fastscan, enz.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Daar zijn ze al jaren van op de hoogte ( staat ook in de kleine lettertjes. 
Dan moeten ze nu niet komen zagen .
Ja, de kleine lettertjes, daar zijn ze sterk in.
Het lijkt soms wel meer op een advocatenkantoor dan op een bedrijf.
Ik ben daar al jaren geen klant meer, en ik weet wel waarom.
Of het nu wekkelijk in orde is of niet, chukky2, dat is geen manier om met uw klanten om te gaan.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Wij zijn het gewoon veel te mooi gewend geweest en wat gebeurd er als te veel vrijheid gegeven wordt ? Idd , dan wordt er misbruik van gemaakt. Het zijn  juist die het luidste nu roepen !
Kijk eens aan, jarenlang werd er verkondigd dat de kabel schandalig bezig was, er was geen vrije hardwarekeuze, dat waren misdadige praktijken volgens de satelliet liefhebbers.
En nu doen ze krak hetzelfde.
Gebrek aan vrije hardwarekeuze vind ik niet plezant, maar als de leverancier dat wil, dan weet ik dat graag onmiddellijk.
En niet zoals bij TV Vlaanderen, waar eerst iedereen welkom is, en nadien men met zachte dwang iedereen probeert naar hun eigen hardware te duwen.
Weten waar je aan toe bent, weet je wel.
 
(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: En die oranje kaart , heb ik toch niets voor moeten betalen , die werd gewoon geruild .
Je was het bedrag wat ze eventueel vroegen niet verplicht te betalen omdat je klant was .
Toch een mooie truuk, nietwaar.
Geld vragen voor een omruiling, en dan achteraf zeggen dat het niet verplicht was.
Het zal wel weer niet wettelijk verboden zijn.
Maar zo ga je met je klanten niet om.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Zo erg is het allemaal niet . Die wat niet mee gegaan zijn en willen blijven kijken , wat kost zo een ontvangertje ? 1 keer goed gaan eten laten en je hebt erneentje bij wijze van spreken ;-)
Jij doet precies alsof dat het geld de mensen allemaal op hun rug groeit.
Ik ken al veel mensen die afgehaakt zijn bij TV Vlaanderen, omwille van de niet aflatende stroom van kosten.
Eentje haakte af omdat ze een duo kop moest hebben voor Astra3 en omdat haar ontvanger geen gecertifieerd model was en ze een module zou moeten kopen.
Een ander had een oud model Dreambox (enkel MPEG2 compatible).
En ik ken er zeker nog een stuk of 3 die nu nog via Dreambox(-achtigen) kijken, en eentje via een PC met satkaart.
Als hun kaartje niet meer werkt, dan gaan die ook weg, en die hebben ook nooit de kabel opgezegd.
Ik zie die niet overstappen naar een gecertifieerde ontvanger, die gaan gewoon hun TVV opzeggen, en hun satontvanger gebruiken voor FTA zenders.
Ik ken eigenlijk niemand die met een gecertifieerde ontvanger kijkt.
Wat biedt TV Vlaanderen nu nog extra tov. de kabel?
Veel zenders die in HD zitten op de kabel, krijg je bij TVV maar in SD, ALS je ze al krijgt.
En nu zijn ze ook al begonnen bepaalde zenders via IPTV uit te zenden, dan mag je er nog eens een internet abonnement bijnemen ook, gewoon om TV te kunnen kijken.
Vroeger had je dan nog dat NED1, 2, 3 in HD waren bij TVV en niet bij Telenet, maar die tijd is ook al lang voorbij.
Dus ja, geen vrije hardwarekeuze, minder zenders in het pakket, meer deeltijdse zenders, minder HD zenders in het pakket, sommige zenders via IPTV moeten nemen, en regelmatig extra kosten omdat ze weer met de codering geprutst hebben.
Mocht ik verkoper zijn van die dingen, ik zou totaal niet meer weten hoe ik dat nog moet aanprijzen.

Bovendien, het is een ander gevoel dan bij een upgrade van SD naar HD.
Bij zo'n upgrade krijg je beter beeld, je krijgt er iets voor terug.
Hier is het een actie van hun kant die ervoor zorgt dat het niet meer werkt, waarna je weer mag betalen om het te doen werken.
Je krijgt helemaal geen beter beeld, alleen dat je weer een tijdje kunt kijken.
Antwoord
#16
(27-08-2016, 14:47)natte schreef:
(27-08-2016, 10:37)boulder schreef:
(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Ah zo bekeken , ja 
Het is al gezegt zolang tv Vlaanderen al bestaat dat de kans er ooit komt dat klanten met niet de juiste apparatuur van hun ne keer zonder beeld komen te staan .
Dat kan niet, want toen TV Vlaanderen gelanceerd werd, hadden ze niet eens eigen ontvangers...
Neen, het is gewoon een tactiek.
In het begin was elke klant welkom, omdat ze zo snel mogelijk zonder verlies wilden draaien.
Om het even wie die een abonnement nam was welkom.
Later kwamen dan eigen ontvangers en modules, die ze steeds meer probeerden op te dringen.
Door een eigen EPG, die slecht werkte.
Door fastscan, enz.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Daar zijn ze al jaren van op de hoogte ( staat ook in de kleine lettertjes. 
Dan moeten ze nu niet komen zagen .
Ja, de kleine lettertjes, daar zijn ze sterk in.
Het lijkt soms wel meer op een advocatenkantoor dan op een bedrijf.
Ik ben daar al jaren geen klant meer, en ik weet wel waarom.
Of het nu wekkelijk in orde is of niet, chukky2, dat is geen manier om met uw klanten om te gaan.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Wij zijn het gewoon veel te mooi gewend geweest en wat gebeurd er als te veel vrijheid gegeven wordt ? Idd , dan wordt er misbruik van gemaakt. Het zijn  juist die het luidste nu roepen !
Kijk eens aan, jarenlang werd er verkondigd dat de kabel schandalig bezig was, er was geen vrije hardwarekeuze, dat waren misdadige praktijken volgens de satelliet liefhebbers.
En nu doen ze krak hetzelfde.
Gebrek aan vrije hardwarekeuze vind ik niet plezant, maar als de leverancier dat wil, dan weet ik dat graag onmiddellijk.
En niet zoals bij TV Vlaanderen, waar eerst iedereen welkom is, en nadien men met zachte dwang iedereen probeert naar hun eigen hardware te duwen.
Weten waar je aan toe bent, weet je wel.
 
(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: En die oranje kaart , heb ik toch niets voor moeten betalen , die werd gewoon geruild .
Je was het bedrag wat ze eventueel vroegen niet verplicht te betalen omdat je klant was .
Toch een mooie truuk, nietwaar.
Geld vragen voor een omruiling, en dan achteraf zeggen dat het niet verplicht was.
Het zal wel weer niet wettelijk verboden zijn.
Maar zo ga je met je klanten niet om.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Zo erg is het allemaal niet . Die wat niet mee gegaan zijn en willen blijven kijken , wat kost zo een ontvangertje ? 1 keer goed gaan eten laten en je hebt erneentje bij wijze van spreken ;-)
Jij doet precies alsof dat het geld de mensen allemaal op hun rug groeit.
Ik ken al veel mensen die afgehaakt zijn bij TV Vlaanderen, omwille van de niet aflatende stroom van kosten.
Eentje haakte af omdat ze een duo kop moest hebben voor Astra3 en omdat haar ontvanger geen gecertifieerd model was en ze een module zou moeten kopen.
Een ander had een oud model Dreambox (enkel MPEG2 compatible).
En ik ken er zeker nog een stuk of 3 die nu nog via Dreambox(-achtigen) kijken, en eentje via een PC met satkaart.
Als hun kaartje niet meer werkt, dan gaan die ook weg, en die hebben ook nooit de kabel opgezegd.
Ik zie die niet overstappen naar een gecertifieerde ontvanger, die gaan gewoon hun TVV opzeggen, en hun satontvanger gebruiken voor FTA zenders.
Ik ken eigenlijk niemand die met een gecertifieerde ontvanger kijkt.
Wat biedt TV Vlaanderen nu nog extra tov. de kabel?
Veel zenders die in HD zitten op de kabel, krijg je bij TVV maar in SD, ALS je ze al krijgt.
En nu zijn ze ook al begonnen bepaalde zenders via IPTV uit te zenden, dan mag je er nog eens een internet abonnement bijnemen ook, gewoon om TV te kunnen kijken.
Vroeger had je dan nog dat NED1, 2, 3 in HD waren bij TVV en niet bij Telenet, maar die tijd is ook al lang voorbij.
Dus ja, geen vrije hardwarekeuze, minder zenders in het pakket, meer deeltijdse zenders, minder HD zenders in het pakket, sommige zenders via IPTV moeten nemen, en regelmatig extra kosten omdat ze weer met de codering geprutst hebben.
Mocht ik verkoper zijn van die dingen, ik zou totaal niet meer weten hoe ik dat nog moet aanprijzen.

Bovendien, het is een ander gevoel dan bij een upgrade van SD naar HD.
Bij zo'n upgrade krijg je beter beeld, je krijgt er iets voor terug.
Hier is het een actie van hun kant die ervoor zorgt dat het niet meer werkt, waarna je weer mag betalen om het te doen werken.
Je krijgt helemaal geen beter beeld, alleen dat je weer een tijdje kunt kijken.

ik ga ook overal back to basic
Jullie kunnen nog zoveel lullen als jullie willen , de klant die gewoon tv wil kijken via satelliet heeft nooit niets gemerkt van de veranderingen ! Dat wordt allemaal geregeld . Maar nochmaals die hier het hardste roepen, zijn altijd op forums gaan lezen en hebben interesse in meer ...... Van de hobby , dat was ik ook , maar ik ben wel bewust dat het zo niet verder kan en dat ze iets moeten doen aan het illegaal kijken . Wat is dat voor zever dat je zomaar een kaart kon delen over 1000 meekijkers .ndit is toch te gek voor woorden. Als ze dit niet kunnen stoppen is dit de ondergang van sat tv ! En dan de ondergang direct ook van het charen en iptv op ilegale wijze. Maar waar staan we dan ? Idd iedereen de lul.
Antwoord
#17
(28-08-2016, 00:00)chukky2 schreef:
(27-08-2016, 14:47)natte schreef:
(27-08-2016, 10:37)boulder schreef:
(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Ah zo bekeken , ja 
Het is al gezegt zolang tv Vlaanderen al bestaat dat de kans er ooit komt dat klanten met niet de juiste apparatuur van hun ne keer zonder beeld komen te staan .
Dat kan niet, want toen TV Vlaanderen gelanceerd werd, hadden ze niet eens eigen ontvangers...
Neen, het is gewoon een tactiek.
In het begin was elke klant welkom, omdat ze zo snel mogelijk zonder verlies wilden draaien.
Om het even wie die een abonnement nam was welkom.
Later kwamen dan eigen ontvangers en modules, die ze steeds meer probeerden op te dringen.
Door een eigen EPG, die slecht werkte.
Door fastscan, enz.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Daar zijn ze al jaren van op de hoogte ( staat ook in de kleine lettertjes. 
Dan moeten ze nu niet komen zagen .
Ja, de kleine lettertjes, daar zijn ze sterk in.
Het lijkt soms wel meer op een advocatenkantoor dan op een bedrijf.
Ik ben daar al jaren geen klant meer, en ik weet wel waarom.
Of het nu wekkelijk in orde is of niet, chukky2, dat is geen manier om met uw klanten om te gaan.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Wij zijn het gewoon veel te mooi gewend geweest en wat gebeurd er als te veel vrijheid gegeven wordt ? Idd , dan wordt er misbruik van gemaakt. Het zijn  juist die het luidste nu roepen !
Kijk eens aan, jarenlang werd er verkondigd dat de kabel schandalig bezig was, er was geen vrije hardwarekeuze, dat waren misdadige praktijken volgens de satelliet liefhebbers.
En nu doen ze krak hetzelfde.
Gebrek aan vrije hardwarekeuze vind ik niet plezant, maar als de leverancier dat wil, dan weet ik dat graag onmiddellijk.
En niet zoals bij TV Vlaanderen, waar eerst iedereen welkom is, en nadien men met zachte dwang iedereen probeert naar hun eigen hardware te duwen.
Weten waar je aan toe bent, weet je wel.
 
(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: En die oranje kaart , heb ik toch niets voor moeten betalen , die werd gewoon geruild .
Je was het bedrag wat ze eventueel vroegen niet verplicht te betalen omdat je klant was .
Toch een mooie truuk, nietwaar.
Geld vragen voor een omruiling, en dan achteraf zeggen dat het niet verplicht was.
Het zal wel weer niet wettelijk verboden zijn.
Maar zo ga je met je klanten niet om.

(26-08-2016, 22:40)chukky2 schreef: Zo erg is het allemaal niet . Die wat niet mee gegaan zijn en willen blijven kijken , wat kost zo een ontvangertje ? 1 keer goed gaan eten laten en je hebt erneentje bij wijze van spreken ;-)
Jij doet precies alsof dat het geld de mensen allemaal op hun rug groeit.
Ik ken al veel mensen die afgehaakt zijn bij TV Vlaanderen, omwille van de niet aflatende stroom van kosten.
Eentje haakte af omdat ze een duo kop moest hebben voor Astra3 en omdat haar ontvanger geen gecertifieerd model was en ze een module zou moeten kopen.
Een ander had een oud model Dreambox (enkel MPEG2 compatible).
En ik ken er zeker nog een stuk of 3 die nu nog via Dreambox(-achtigen) kijken, en eentje via een PC met satkaart.
Als hun kaartje niet meer werkt, dan gaan die ook weg, en die hebben ook nooit de kabel opgezegd.
Ik zie die niet overstappen naar een gecertifieerde ontvanger, die gaan gewoon hun TVV opzeggen, en hun satontvanger gebruiken voor FTA zenders.
Ik ken eigenlijk niemand die met een gecertifieerde ontvanger kijkt.
Wat biedt TV Vlaanderen nu nog extra tov. de kabel?
Veel zenders die in HD zitten op de kabel, krijg je bij TVV maar in SD, ALS je ze al krijgt.
En nu zijn ze ook al begonnen bepaalde zenders via IPTV uit te zenden, dan mag je er nog eens een internet abonnement bijnemen ook, gewoon om TV te kunnen kijken.
Vroeger had je dan nog dat NED1, 2, 3 in HD waren bij TVV en niet bij Telenet, maar die tijd is ook al lang voorbij.
Dus ja, geen vrije hardwarekeuze, minder zenders in het pakket, meer deeltijdse zenders, minder HD zenders in het pakket, sommige zenders via IPTV moeten nemen, en regelmatig extra kosten omdat ze weer met de codering geprutst hebben.
Mocht ik verkoper zijn van die dingen, ik zou totaal niet meer weten hoe ik dat nog moet aanprijzen.

Bovendien, het is een ander gevoel dan bij een upgrade van SD naar HD.
Bij zo'n upgrade krijg je beter beeld, je krijgt er iets voor terug.
Hier is het een actie van hun kant die ervoor zorgt dat het niet meer werkt, waarna je weer mag betalen om het te doen werken.
Je krijgt helemaal geen beter beeld, alleen dat je weer een tijdje kunt kijken.

ik ga ook overal back to basic
Jullie kunnen nog zoveel lullen als jullie willen , de klant die gewoon tv wil kijken via satelliet heeft nooit niets gemerkt van de veranderingen ! Dat wordt allemaal geregeld . Maar nochmaals die hier het hardste roepen, zijn altijd op forums gaan lezen en hebben interesse in meer ...... Van de hobby , dat was ik ook , maar ik ben wel bewust dat het zo niet verder kan en dat ze iets moeten doen aan het illegaal kijken . Wat is dat voor zever dat je zomaar een kaart kon delen over 1000 meekijkers .ndit is toch te gek voor woorden. Als ze dit niet kunnen stoppen is dit de ondergang van sat tv ! En dan de ondergang direct ook van het charen en iptv op ilegale wijze. Maar waar staan we dan ? Idd iedereen de lul.

Heeft niks met het sharen te maken want die vinden toch snel een oplossing,
Feit is dat ze bij M7 al zoveel aanpassingen heb en gedaan dat mensen constant op kosten worden gejaagd,
Al degene die een goedgekeurde ontvanger hadden van m7 zullen binnenkort weer een nieuwe moeten kopen,
Ze hebben al een duo lnb moeten kopen voor hun favoriete zenders te kunnen blijven kijken in hd,
In het buitenland zijn er veel die het amper kunnen ontvangen zonder een grotere schotel te moeten kopen,weeral kosten.
Die mensen zijn niet naar het buitenland getrokken om om de zoveel tijd kosten te maken,die willen genieten van hun pensioentje zonder kosten te moeten maken constant.
Er zijn er veel die ik ken die het gaan opzeggen gewoon omdat ze telkens kosten moeten doen.
En wat met 4K,bij m7 is hun ontvanger niet geschikt voor,binnen kort weer andere ontvanger kopen.
Antwoord
#18
Tv Vlaanderen kost 12,90 euro . Telenet kost bijna het dubbele als je tv wil kijken .
Dan kan het weinig kwaad dat er soms eens iets veranderd bij tv Vlaanderen .
En 
Nochmaals degene die altijd hun apparatuur gekocht hebben voelen amper iets van hun streken.
Antwoord
#19
(28-08-2016, 08:06)chukky2 schreef: Tv Vlaanderen kost 12,90 euro . Telenet kost bijna het dubbele als je tv wil kijken .
Dan kan het weinig kwaad dat er soms eens iets veranderd bij tv Vlaanderen .
En 
Nochmaals degene die altijd hun apparatuur gekocht hebben voelen amper iets van hun streken.

Dat zal niet lang duren dat je de allerlaatste nieuwe moet hebben met iptv op,
En wat krijg je voor die 12.90€,
Bij telenet meer vlaamse zenders in hd en je regionale zender.
Je kan tvv niet meer vergelijken met telenet,het zenderaanbod is veel groter bij telenet daar tv vlaanderen het kleine broertje is en men nog amper in investeerd met nieuwe vlaamse zenders toe te voegen en dan nog in hd welke nu in sd zijn en ze dan zelf zeggen aan de mensen aan de telefoon dat het hd is,vijf bv is zo een voorbeeld.
Antwoord
#20
(28-08-2016, 11:59)master-magic schreef:
(28-08-2016, 08:06)chukky2 schreef: Tv Vlaanderen kost 12,90 euro . Telenet kost bijna het dubbele als je tv wil kijken .
Dan kan het weinig kwaad dat er soms eens iets veranderd bij tv Vlaanderen .
En 
Nochmaals degene die altijd hun apparatuur gekocht hebben voelen amper iets van hun streken.

Dat zal niet lang duren dat je de allerlaatste nieuwe moet hebben met iptv op,
En wat krijg je voor die 12.90€,
Bij telenet meer vlaamse zenders in hd en je regionale zender.
Je kan tvv niet meer vergelijken met telenet,het zenderaanbod is veel groter bij telenet daar tv vlaanderen het kleine broertje is en men nog amper in investeerd met nieuwe vlaamse zenders toe te voegen en dan nog in hd welke nu in sd zijn en ze dan zelf zeggen aan de mensen aan de telefoon dat het hd is,vijf bv is zo een voorbeeld.

Ik kan forum discussies terug zien waar ze tv Vlaanderen geen jaar geven , ondertussen zijn ze 10 jaar en daar komen weer 10 jaar bij ! Met of zonder klagers . En als het tv Vlaanderen niet is zal het iemand anders zijn. Sat of iptv dan zal er altijd blijven . Ik ben blij met tv Vlaanderen in het buitenland , of iptv in het buitenland , of gewoon stievie in het buitenland . Niets mooiers dan die kabel wat je niet kan meenemen ;-) . Ikzelf heb evengoed ook telenet maar dat is voor de prime zenders en tv Limburg hoewel die je ook via iptv kan kijken .
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)