Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet grootse plannen f1
zal ik eens zeggen wat next telenet glasvezel en iptv met 3000 zenders. dat zou tof zijn
Antwoord
(09-09-2016, 19:49)natte schreef: zal ik eens zeggen wat next telenet glasvezel en iptv met 3000 zenders. dat zou tof zijn

glasvezel ligt er al,die zenders zal bij dromen blijven vrees ik Wink
Antwoord
Inderdaad dromen zijn bedrog. Doet telenet ook bij playzender aanbod
Antwoord
(10-09-2016, 12:54)natte schreef: Inderdaad dromen zijn bedrog. Doet telenet ook bij playzender aanbod

daar toveren ze met de zender maar is het konijn elke keer verdwenen Wink
Antwoord
inderdaad nog eens geteld. liefst 37 zenders weg in 5 jaar tijd slik
Antwoord
Stond gisteren artikel in krant
Antwoord
Ik denk dat Telenet lonkt naar Ziggo Sport in Nederland. Die hebben ook grootse plannen met F1. Daar kijken ze naar het Brise Sky als voorbeeld die zelfs een eigen F1 kanaal heeft dar 24/7 uitzendt met weerom herhalingen van herhalingen.
bron : Totaal tv
Antwoord
(31-12-2016, 17:42)Dreekes schreef: Ik denk dat Telenet lonkt naar Ziggo Sport in Nederland. Die hebben ook grootse plannen met F1. Daar kijken ze naar het Brise Sky als voorbeeld die zelfs een eigen F1 kanaal heeft dar 24/7 uitzendt met weerom herhalingen van herhalingen.
bron : Totaal tv

Zijn dan ook van dezelfde tak he,en ze hebben miljoenen gestopt in dat contract voor f1,wat hier al stond in dit topic,daarom verplaatst Wink
Antwoord
(10-09-2016, 22:47)natte schreef: inderdaad nog eens geteld. liefst 37 zenders weg in 5 jaar tijd slik

Amai , welke zijn dat dan wel allemaal?
Antwoord
(01-01-2017, 16:33)chukky2 schreef:
(10-09-2016, 22:47)natte schreef: inderdaad nog eens geteld. liefst 37 zenders weg in 5 jaar tijd slik

Amai , welke zijn dat dan wel allemaal?

Veel zenders dat zelf zijn gestopt onder andere.
Antwoord