Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proximus voegt 60.000 radiostations aan tv-aanbod toe
#11
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.
Antwoord
#12
(19-01-2017, 17:41)master-magic schreef:
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men  één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.

Ik ben één van die mensen die voor te zeggen nooit problemen heeft met mijn V4 decoder.  Wink
Antwoord
#13
(19-01-2017, 13:13)apestaart12 schreef: Bezitters van V4 decoders zoals mezelf vallen dus uit de boot, nu ik ga daar geen spel van maken, als ik naar wereldwijde radiozenders wil luisteren zal ik dat wel doen via het internet op mijn laptop.

Ik zou met mijn V4 decoder toch gebruik kunnen maken van die radio dienst mits ik dan een swipe box tussen de decoder en TV schakel.

https://www.proximus.com/nl/news/proximu...95#title-2
Antwoord
#14
(19-01-2017, 20:22)apestaart12 schreef:
(19-01-2017, 17:41)master-magic schreef:
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men  één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.

Ik ben één van die mensen die voor te zeggen nooit problemen heeft met mijn V4 decoder.  Wink

Voila,dat zijn er al 3 die ik ken die er geen problemen mee hebben,
Raar he dat er altijd zijn dat er problemen mee hebben,
Ben aan denken om ook proximus te pakken maar zonder de tv,kijk nog amper en als ik kijk is het via satelliet.
Of bij iemand anders hahahahahahaha.
En veel is er toch niet meer op die tv,
Vtm met chris van den durpel,zo flauw dat dat is.
Sinds die weg is bij vt4 is het bergaf gegaan met zijn moppen.
Antwoord
#15
(19-01-2017, 17:41)master-magic schreef:
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men  één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.

Ik heb die problemen er nooit gehad. Ik zat dan ook te dicht bij de rop denk ik. Het zou ook maar stom zijn om 5 maal terug te keren als je problemen hebt, anders kan je beter richting Geel gaan of Stuivenberg. En waar zeg ik nu weer dat ik bij Telenet problemen heb. Als het  over die zenders gaat dan is dit geen probleem voor mij maar wel zeer vervelend voor velen zoals hier de vorige maal als eens is gezegd. En ik heb nog niet geweten dat Telenet veel updates doet. dit jaar duurde het meer dan 17 maanden voor aleer de grote update er aankwam; En vroeger was deze jaarlijks. Hier ben ik ook al minstens 4 maal geweest.
Antwoord
#16
(19-01-2017, 20:22)apestaart12 schreef:
(19-01-2017, 17:41)master-magic schreef:
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men  één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.

Ik ben één van die mensen die voor te zeggen nooit problemen heeft met mijn V4 decoder.  Wink

Ik heb een v3-v4 en v5 gehad en heb er nooit problemen gehad. Die boxen zijn nooit bij mij uitgevallen en heb in die jaren nog nooit die stekker moeten uit trekken. Nu lees je op dat forum niets anders.
Antwoord
#17
(19-01-2017, 21:39)Dimira schreef:
(19-01-2017, 17:41)master-magic schreef:
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men  één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.

Ik heb die problemen er nooit gehad. Ik zat dan ook te dicht bij de rop denk ik. Het zou ook maar stom zijn om 5 maal terug te keren als je problemen hebt, anders kan je beter richting Geel gaan of Stuivenberg. En waar zeg ik nu weer dat ik bij Telenet problemen heb. Als het  over die zenders gaat dan is dit geen probleem voor mij maar wel zeer vervelend voor velen zoals hier de vorige maal als eens is gezegd. En ik heb nog niet geweten dat Telenet veel updates doet. dit jaar duurde het meer dan 17 maanden voor aleer de grote update er aankwam; En vroeger was deze jaarlijks. Hier ben ik ook al minstens 4 maal geweest.

Er gebeuren wel degelijk updates bij telenet maar je merkt ze niet.
Antwoord
#18
(19-01-2017, 22:33)master-magic schreef:
(19-01-2017, 21:39)Dimira schreef:
(19-01-2017, 17:41)master-magic schreef:
(19-01-2017, 16:48)Dimira schreef: Het is wel te hopen dat men  één keer gaat zorgen dat men bij Proximus een standvastig product kan aanbieden. Want anders is men er ook niets mee met een box of decoder die tientallen keer per dag uitvalt en nog andere kwalen heeft. Ik weet er genoeg van, want ik ben er zelf 5 maal geweest.

Jij hebt toch altijd tegenslag he,elke keer problemen met je decoders,ist niet bij proximus dan ist bij telenet Tongue
Ik ken zelf mensen die geen problemen mee hebben,is te zien welke je hebt soms.
Of een update die bij jou elke keer fout loopt.

Ik heb die problemen er nooit gehad. Ik zat dan ook te dicht bij de rop denk ik. Het zou ook maar stom zijn om 5 maal terug te keren als je problemen hebt, anders kan je beter richting Geel gaan of Stuivenberg. En waar zeg ik nu weer dat ik bij Telenet problemen heb. Als het  over die zenders gaat dan is dit geen probleem voor mij maar wel zeer vervelend voor velen zoals hier de vorige maal als eens is gezegd. En ik heb nog niet geweten dat Telenet veel updates doet. dit jaar duurde het meer dan 17 maanden voor aleer de grote update er aankwam; En vroeger was deze jaarlijks. Hier ben ik ook al minstens 4 maal geweest.

Er gebeuren wel degelijk updates bij telenet maar je merkt ze niet.


is het daarom misschien, en ik vermoed het bijna dat je enkel bij Telenet die jaarlijkse groote update krijgt waar dan misschien die kleine updates in verwerkt zijn. En bij Proximus krijg je er meermaals met als resultaat dat er vele bugfixen zijn. Omdat ze nog niet echt goed getest zijn of te vroeg aan de klanten worden bloot gegeven.
Antwoord
#19
heb vroeger v5 gehad klasse bak maar geen hd hier dikke boelen dus
Antwoord