Topics: 21
Volgens TotaalTV (
http://www.totaaltv.nl/nieuws/nieuwe-aan...ldigitaal/) zou er op 1 april (hopelijk geen vroege aprilvis) een concurrent starten voor Canaldigitaal.
SatellietTV, ook op Astra 23.5°E, maar niet van CD!
Natte gaat dat zeker nemen
Topics: 1,682
Eerst zien wat het aanbod is en hoeveel dat kost en of je in belgie dat kan nemen enzo.
Hier alvast de url voor natte
https://www.joyne.nl
Topics: 21
(23-01-2017, 22:00)master-magic schreef: Eerst zien wat het aanbod is en hoeveel dat kost en of je in belgie dat kan nemen enzo.
Ja, zelf ga ik dat niet nemen.
Ik zeg het maar voor de liefhebbers.
(23-01-2017, 22:20)boulder schreef: (23-01-2017, 22:00)master-magic schreef: Eerst zien wat het aanbod is en hoeveel dat kost en of je in belgie dat kan nemen enzo.
Ja,is te zien wat ze aanbieden en tegen welke prijs,
Ben er benieuwd naar wat het word en in welke codering en of men alle satontvangers gaat kunnen gebruiken.
Topics: 952
(23-01-2017, 21:58)boulder schreef: Volgens TotaalTV (http://www.totaaltv.nl/nieuws/nieuwe-aan...ldigitaal/) zou er op 1 april (hopelijk geen vroege aprilvis) een concurrent starten voor Canaldigitaal.
waar waar kwijl kwijl
(23-01-2017, 22:54)master-magic schreef: (23-01-2017, 22:20)boulder schreef: (23-01-2017, 22:00)master-magic schreef: Eerst zien wat het aanbod is en hoeveel dat kost en of je in belgie dat kan nemen enzo.
Ja,is te zien wat ze aanbieden en tegen welke prijs,
Ben er benieuwd naar wat het word en in welke codering en of men alle satontvangers gaat kunnen gebruiken.
hopelijk veel filmzenders
P E R S B E R I C H T Nieuwkomer voor digitale televisie via de satelliet Drachten, 23 januari 2017 – Joyne is een nieuwe Nederlandse provider voor digitale radio en televisie via de satelliet. Met beide benen op de grond klanten helpen, dat is de doelstelling en daarin wil Joyne uitblinken. Joyne presenteert zich tijdens de Caravana beurs in Leeuwarden (van 19 januari tot en met 24 januari). Met het motto ‘Gewoon doen’ wil Joyne vanaf medio april een aantrekkelijk pakket met Nederlandse en buitenlandse radio- televisiezenders aanbieden. “Geen fratsen, maar samen met de verschillende dealers in het land, gewoon klanten goed helpen zoals het hoort.” aldus Johrit Schellingerhout van Joyne. “Tijdens Caravana wordt Joyne al geïntroduceerd bij de bezitters van caravans en campers. Een hele belangrijke doelgroep voor digitale televisie via de satelliet, die we in dit stadium graag beter willen leren kennen en alvast willen vertellen dat Joyne vanaf medio april beschikbaar is.” Medio april lanceert Joyne een compleet en betaalbaar radio en televisiepakket voor recreanten en thuis gebruik. Geïnteresseerden kunnen door het achterlaten van een emailadres op
www.joyne.nl op de hoogte blijven en als eerste geïnformeerd worden als de Joyne pakketten en prijzen bekend worden gemaakt.
Staat op hun site allemaal dat persbericht,vond niet interresant genoeg,is gewoon reclame zonder echte info,
Start in april is ook alles,
Vrees dat enkel nu nog zal zijn of ze genoeg reacties krijgen dat het interresant genoeg is om op te starten,en volgens de vragen kunnen enkel nederlanders op ingaan want staat niks bij voor belgen.
Dus vrees er beetje voor dat we er kunnen op ingaan.
En als ze al filmzenders gaan aanbieden zal het niet veel minder kosten dan bij cd,en welke kunnen ze aanbieden dat in nederland word aangeboden en nog niet op satelliet zit.
Dus vrees beetje dat gewoon zender overpakken zal zijn van cd via een andere ontvanger en codering.
Topics: 79
(23-01-2017, 21:58)boulder schreef: Volgens TotaalTV (http://www.totaaltv.nl/nieuws/nieuwe-aan...ldigitaal/) zou er op 1 april (hopelijk geen vroege aprilvis) een concurrent starten voor Canaldigitaal.
Zoals we weten neemt die alles.