23-03-2017, 18:07
Canaldigitaal investeert volop in innovatieve features, zoals de app waarmee je altijd en overal naar je favoriete tv-programma’s kijkt. Maar we vinden het even belangrijk om bestaande diensten continu te verbeteren. Dit keer hebben we onze bereikbaarheid en de klantvriendelijkheid van de website onder de loep genomen. Met dit resultaat:
Nieuw telefoonnummer: 088-0038555
Vanaf vandaag kost bellen naar CanalDigitaal evenveel als bellen naar bijvoorbeeld de pizzeria om de hoek. Voor een telefoontje naar 088-0038555 wordt namelijk het lokale tarief in rekening gebracht. In Nederland, maar ook (en daar zijn we heel blij mee) in het buitenland. Dit nieuwe nummer is vanuit heel Europa bereikbaar. Wel zo gemakkelijk, want je hoeft geen extra nummers meer te onthouden of op te zoeken! En de bereikbaarheid? Onze enthousiaste medewerkers zitten van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur voor je klaar!
Belangrijk: het is mogelijk dat je telefoonprovider wél extra kosten voor het bellen naar Nederland in rekening brengt. Sinds april 2016 is er een maximum aan deze zogenaamde roamingkosten verbonden. Vanaf juni 2017 worden ze gelukkig in de hele Europese Unie afgeschaft en geldt altijd het lokale tarief.
Nieuw telefoonnummer klantenservice
We zijn ook blij met onze vernieuwde website. Die oogt niet alleen frisser en fruitiger, maar is vooral een stuk overzichtelijker. Dat geldt ook voor mijn.canaldigitaal.nl, waar je informatie over je abonnement vindt en opties kunt wijzigen. Denk aan:
Verder is de klantenservice pagina opnieuw vormgegeven. Je vindt nu veel sneller de informatie die je zoekt.
Nieuw telefoonnummer: 088-0038555
Vanaf vandaag kost bellen naar CanalDigitaal evenveel als bellen naar bijvoorbeeld de pizzeria om de hoek. Voor een telefoontje naar 088-0038555 wordt namelijk het lokale tarief in rekening gebracht. In Nederland, maar ook (en daar zijn we heel blij mee) in het buitenland. Dit nieuwe nummer is vanuit heel Europa bereikbaar. Wel zo gemakkelijk, want je hoeft geen extra nummers meer te onthouden of op te zoeken! En de bereikbaarheid? Onze enthousiaste medewerkers zitten van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur voor je klaar!
Belangrijk: het is mogelijk dat je telefoonprovider wél extra kosten voor het bellen naar Nederland in rekening brengt. Sinds april 2016 is er een maximum aan deze zogenaamde roamingkosten verbonden. Vanaf juni 2017 worden ze gelukkig in de hele Europese Unie afgeschaft en geldt altijd het lokale tarief.
Nieuw telefoonnummer klantenservice
We zijn ook blij met onze vernieuwde website. Die oogt niet alleen frisser en fruitiger, maar is vooral een stuk overzichtelijker. Dat geldt ook voor mijn.canaldigitaal.nl, waar je informatie over je abonnement vindt en opties kunt wijzigen. Denk aan:
- Inzien van nota’s en contractgegevens
- Registeren extra smartcards
- Heractiveren smartcards
- Instellen ouderlijk toezicht
- Abonnement upgraden en bestellen premium zenders, zoals Film1 of FOX Sports
Verder is de klantenservice pagina opnieuw vormgegeven. Je vindt nu veel sneller de informatie die je zoekt.