Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CANAAL DIGITAAL nieuwe zenders heel wat
Een andere wijziging bij CanalDigitaal is het verdwijnen van de zender Crime & Investigation (C&I). Hiervoor in de plaats komt de Nederlandse themazender RTL Crime. Deze zender was tot vandaag alleen met de interactieve TV-ontvanger van CanalDigitaal te bekijken. Nu kan iedere satellietkijker via CanalDigitaal naar RTL Crime kijken. RTL Crime is onderdeel van het Familie-abonnement.
Antwoord

Antwoord

Antwoord

ik krijg helaas geen van beiden ik heb nog een zwarte decoder en gene witte en ze zeggen bij cd dat de rtl extra zenders alleen via straeaming in holland te ontvangen zijn
Antwoord
(21-06-2017, 07:40)natte schreef:
(21-06-2017, 01:15)master-magic schreef:

ik krijg helaas geen van beiden ik heb nog een zwarte decoder en gene witte en ze zeggen bij cd dat de rtl extra zenders alleen via straeaming in holland te ontvangen zijn

Is daarom dat ik kan kijken,is vanaf familie HD pakket Wink
Daar sta je dan met je goedgekeurde box,weer eens bewijs dat je beter ene koopt dat niet van hen komt.
Antwoord
Canal digitaal en TV Vlaanderen hebben vooralsnog de exclusieve doorgifte van Film Europe HD en UP Network in de Benelux. Maar daar kan volgens Bill Wijdeveld van M7 Group in de toekomst wel verandering in komen. "De door M7 Group verzorgde Astra3 satellietverspreiding kan tevens als aanvoersignaal naar andere Europese tv-aanbieders gebruikt worden", aldus Wijdeveld. Film Europe en UP Network worden bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen vanaf het basis-abonnement aangeboden.

Exclusieve zenderuitbreiding

Beide zenders zijn dus op dit moment exclusief bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen te zien. De uitgezonden films en programma’s zijn voorzien van Nederlandse ondertiteling. Film Europe biedt het beste uit de Europese filmindustrie in HD-kwaliteit. Op de nieuwe filmzender zijn Europese arthouse films te zien. Film Europe startte in 2009 met uitzenden in Oost-Europa. Inmiddels bestaat de filmbibliotheek uit honderden films, waaronder ook enkele Nederlandse. Film Europe komt bij CanalDigitaal niet alleen lineair beschikbaar. Via de Interactieve TV-decoder kan men ook online naar films op elk gewenst tijdstip kijken. Het on demand-aanbod wordt regelmatig vernieuwd. UP Network richt zich met een mix van documentaires, nieuwsuitzendingen en docu-soaps op alle facetten van de luchtvaartindustrie.

RTL Crime

Een andere wijziging bij CanalDigitaal is het verdwijnen van de zender Crime & Investigation (C&I). Hiervoor in de plaats komt de Nederlandse themazender RTL Crime. Deze zender was tot vandaag alleen met de interactieve TV-ontvanger van CanalDigitaal te bekijken. Nu kan iedere satellietkijker via CanalDigitaal naar RTL Crime kijken. RTL Crime is onderdeel van het Familie-abonnement.

Fastscanzenderlijst

Canal digitaal en TV Vlaanderen brengen naar aanleiding van bovenstaande zenderaanpassingen vandaag nieuwe fastscanzenderlijsten uit. Bij door M7 Group geleverde HD-satellietontvangers wordt de zenderlijst automatisch aangepast. Men hoeft in dat geval dus zelf geen handelingen te verrichten om naar de nieuwe zenders te kijken. Bij andere satellietontvangers met ondersteuning van fastscan is het mogelijk dat de gebruiker handmatig de opdracht voor het inlezen van de nieuwe fastscanzenderlijst dient in te geven. UP Network komt bij CanalDigitaal op voorkeuzepositie 62 en bij TV Vlaanderen op 29. Voor Film Europe heeft CanalDigitaal voorkeuzepositie 25 in de fastscanzenderlijst vrijgemaakt.

Uitzendfrequenties

Voor bezitters van een HD-satellietontvanger zonder fastscan gelden de volgende uitzendfrequenties op de Astra3-satelliet op 23,5 graden oost.

UP Network is te ontvangen op 11.798 GHz H – 29500 – 3/4 – DVB-S2 – 8PSK.

Film Europe HD op 12.110 GHz H – 27500 – 3/4 – DVB-S2 – 8PSK.
Antwoord
(21-06-2017, 13:52)master-magic schreef:
(21-06-2017, 07:40)natte schreef:
(21-06-2017, 01:15)master-magic schreef:

Is daarom dat ik kan kijken,is vanaf familie HD pakket Wink
Daar sta je dan met je goedgekeurde box,weer eens bewijs dat je beter ene koopt dat niet van hen komt.

das waar maar heb dat geld niet meer
Antwoord
master heb je ietms verplaatst? dank daarvoor
Antwoord