Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 mtv zenders verdwijnen bij M7 vanaf oktober
(05-09-2017, 12:04)master-magic schreef: ja via de 28.2 blijven ze doorgegeven te worden en ze blijven op sky uk beschikbaar,is enkel op de 19.2 dat ze verdwijnen omdat ze plaats aan het maken zijn,en binnenkort komt er ook een duitse SD versie weer erbij, M7 kan die dan weer toevoegen ook, had het al gemerkt dat Viacom aan het opkuisen is op de 19.2, van de nickelodeon en nick jr versie zijn ook al zenders verdwenen op de transponder.

en zeggen dat de astra 1 vroeger voor ons de intressantste sat was
Antwoord
(05-09-2017, 18:48)natte schreef:
(05-09-2017, 12:04)master-magic schreef: ja via de 28.2 blijven ze doorgegeven te worden en ze blijven op sky uk beschikbaar,is enkel op de 19.2 dat ze verdwijnen omdat ze plaats aan het maken zijn,en binnenkort komt er ook een duitse SD versie weer erbij, M7 kan die dan weer toevoegen ook, had het al gemerkt dat Viacom aan het opkuisen is op de 19.2, van de nickelodeon en nick jr versie zijn ook al zenders verdwenen op de transponder.

en zeggen dat de astra 1 vroeger voor ons de intressantste sat was

Viacom heeft ook veel verlies met al die verschillende muziekkanalen,mensen wijken uit naar andere wegen voor hun videoclips te zien wat zij willen zien en geen serverke met clips die constant herhaald alle dagen.
Lig er niet wakker van,keek die amper omdat ze zo slechte sd beeld hadden en nog geen 16/9 aanboden voor sommige zenders,

Wat ik raar vind is dat ze van VH1 niet praten,enkel de classics of verdwijnt VH1 ook???
Die was veranderd van naam dacht ik en aanbod maar op sat was die nog beschikbaar.
Antwoord
neen das juist maar we hebben wel film1 drama,echt blij mee als ook rtlz rtl crime en rtl lounge vind ik reuze. dank cd
Antwoord
(06-09-2017, 15:14)natte schreef: neen das juist maar we hebben wel film1 drama,echt blij mee als ook rtlz rtl crime en rtl lounge vind ik reuze. dank cd

allemaal in zeer slechte SD kwaliteit, een film zender moet je kunnen kijken in HD,series zenders ook namelijk,
mensen kopen een HD tv of ULTRA HD/4K tv en moeten dan zitten kijken op lage bitrate SD zenders,echt niet meer van deze tijd.

dat is pas een drama Tongue
Antwoord
tja vroeger was dat ook niet en toen keek ik ook films. zo had ik in 1987 al filmnet en filmnet+ in analoog en dat ging ook. doet geen afbreuk aan inhoud film Wink
Antwoord
(07-09-2017, 07:24)natte schreef: tja vroeger was dat ook niet en toen keek ik ook films. zo had ik in 1987 al filmnet en filmnet+ in analoog en dat ging ook. doet geen afbreuk aan inhoud film Wink

toen was er nog geen sprake van amper een HD zender en een HD tv was ook nog amper te vinden, nu is HD standaard voor een Filmzender net als Sport in HD moet getoond worden om de betere kwaliteit te zien en de bal te zien op het gras.
Antwoord
tja ik pas me wel aan
Antwoord
VIACOM, de groep achter de zenders van MTV, stopt op 1 oktober met het uitzenden van MTV Dance, MTV Hits en MTV Rocks in de Benelux. Dit betekent dat deze zenders vanaf deze datum niet langer beschikbaar meer zijn bij TV VLAANDEREN.
Antwoord
(21-09-2017, 04:01)master-magic schreef: VIACOM, de groep achter de zenders van MTV, stopt op 1 oktober met het uitzenden van MTV Dance, MTV Hits en MTV Rocks in de Benelux. Dit betekent dat deze zenders vanaf deze datum niet langer beschikbaar meer zijn bij TV VLAANDEREN.

Inderdaad net als bij CD. Ik dacht dat er ook een VH1 ging verdwijnen.
Antwoord
ids dezelfde m7 familie he havahavahave Wink
Antwoord