20-12-2017, 22:50
Telenet, aanbieder van Kabel-tv en internet in Vlaanderen en Brussel, heeft haar eerste 'belevingswinkel'geopend in het cetrum van Antwerpen
Telenet heeft op de Antwerpse Meir een nieuw winkelconcept geopend dat volgens het telecombedrijf inspeelt op de nieuwe behoeften van de consument. In de winkel kunnen bezoekers technologische innovaties uitproberen en digitale workshops volgen. Uiteraard is alle digitale apparatuur en het gehele aanbod van Telenet daar ook te bekijken en uit te proberen.
Consument zoekt fysieke beleving
Volgens Telenet zijn belevingswinkels belangrijk omdat consumenten meer dan ooit op zoek zijn naar de fysieke beleving van een product. Telenet is in België in een flinke concurrentiestrijd verwikkeld met Proximus, dat op steeds meer plaatsen glasvezel tot aan de deur uitrolt.
Telenet heeft op de Antwerpse Meir een nieuw winkelconcept geopend dat volgens het telecombedrijf inspeelt op de nieuwe behoeften van de consument. In de winkel kunnen bezoekers technologische innovaties uitproberen en digitale workshops volgen. Uiteraard is alle digitale apparatuur en het gehele aanbod van Telenet daar ook te bekijken en uit te proberen.
Consument zoekt fysieke beleving
Volgens Telenet zijn belevingswinkels belangrijk omdat consumenten meer dan ooit op zoek zijn naar de fysieke beleving van een product. Telenet is in België in een flinke concurrentiestrijd verwikkeld met Proximus, dat op steeds meer plaatsen glasvezel tot aan de deur uitrolt.