Topics: 1,682
(09-06-2018, 16:05)boulder schreef: (09-06-2018, 14:14)master-magic schreef: die 3de transponder gaan ze al moeten delen met Joyne NL, zie ze die zenders toevoegen die nu al open zitten (Regionale NL en muziekzenders), NPO1-3 en Discovery en Eurosport en MTV enzo,
grotendeels dat op de NL versie staan kunnen ze voor belgie ook toevoegen.
dus deels minder kosten en meer inkomsten,
voor de rest zullen het de Vlaamse zenders zijn en de Waalse en dan zullen ze ver rond zijn aan zenders. Zelfs als ze maar een paar dingen beter doen dan TV Vlaanderen, dan nog kan het TV Vlaanderen aanzetten om ook zaken te verbeteren.
Zenders die bijv. niet via IP maar op sat aangeboden worden, of gewoon het feit dat Vlaamse en Franstalige zenders op dezelfde satelliet zitten.
ze hebben net een transponder bij M7 afgeschoten, dus dat er verbeteringen komen vrees ik,
er is geen plaats voor de vlaamse klant, nieuwe zenders die er bijkomen zijn zenders voor heel de M7 groep,
heb er geen goed zicht in voor TV Vlaanderen en Telesat, qua klanten zullen ze er ook niet veel meer hebben,
zie meestal berichten van klanten die het opzeggen omdat ze bij Telenet of Orange of Proximus meer hebben en krijgen.
(09-06-2018, 14:19)natte schreef: Zie je ze al master?
de nieuwe transponder is nog niet actief, dus vind niet veel hé
Topics: 21
(09-06-2018, 16:13)master-magic schreef: ze hebben net een transponder bij M7 afgeschoten, dus dat er verbeteringen komen vrees ik,
er is geen plaats voor de vlaamse klant, nieuwe zenders die er bijkomen zijn zenders voor heel de M7 groep,
heb er geen goed zicht in voor TV Vlaanderen en Telesat, qua klanten zullen ze er ook niet veel meer hebben,
zie meestal berichten van klanten die het opzeggen omdat ze bij Telenet of Orange of Proximus meer hebben en krijgen. Dat ze maar doen, hee.
Als ze per se de klanten willen negeren, moeten ze niet verschieten dat ze straks de boel mogen sluiten.
(10-06-2018, 13:52)boulder schreef: (09-06-2018, 16:13)master-magic schreef: ze hebben net een transponder bij M7 afgeschoten, dus dat er verbeteringen komen vrees ik,
zie meestal berichten van klanten die het opzeggen omdat ze bij Telenet of Orange of Proximus meer hebben en krijgen. Dat ze maar doen, hee.
Als ze per se de klanten willen negeren, moeten ze niet verschieten dat ze straks de boel mogen sluiten.
vrees er ook voor, en van zodra ze verplicht zijn die CI module te gebruiken in de linux bakken dan zullen er nog Abbo's sneuvelen vrees ik.
wat ben je als je maar 1 zender kan kijken of 1 opnemen en dan verplicht word om een FTA zender te kijken.
Topics: 952
dat bedoel ik nu net vriend boulder. inderdaad als je ziet hoe dat cd er beter van geworden is. laat die mannen van Joyne maar doen tvv en telesat zullen wel volgen
(09-06-2018, 16:13)master-magic schreef: (09-06-2018, 16:05)boulder schreef: (09-06-2018, 14:14)master-magic schreef: die 3de transponder gaan ze al moeten delen met Joyne NL, zie ze die zenders toevoegen die nu al open zitten (Regionale NL en muziekzenders), NPO1-3 en Discovery en Eurosport en MTV enzo,
voor de rest zullen het de Vlaamse zenders zijn en de Waalse en dan zullen ze ver rond zijn aan zenders. Zelfs als ze maar een paar dingen beter doen dan TV Vlaanderen, dan nog kan het TV Vlaanderen aanzetten om ook zaken te verbeteren.
Zenders die bijv. niet via IP maar op sat aangeboden worden, of gewoon het feit dat Vlaamse en Franstalige zenders op dezelfde satelliet zitten.
ze hebben net een transponder bij M7 afgeschoten, dus dat er verbeteringen komen vrees ik,
zie meestal berichten van klanten die het opzeggen omdat ze bij Telenet of Orange of Proximus meer hebben en krijgen.
komaan hotbird en astra samen he master voila weer opgelost
(09-06-2018, 16:14)master-magic schreef: (09-06-2018, 14:19)natte schreef: Zie je ze al master?
de nieuwe transponder is nog niet actief, dus vind niet veel hé
zal mijn vriende feedhunters vragen van liege of zij al iets zien
Topics: 21
(10-06-2018, 16:36)master-magic schreef: vrees er ook voor, en van zodra ze verplicht zijn die CI module te gebruiken in de linux bakken dan zullen er nog Abbo's sneuvelen vrees ik.
wat ben je als je maar 1 zender kan kijken of 1 opnemen en dan verplicht word om een FTA zender te kijken. Zowel Joyne als Canal Digitaal zie ik niet gauw hun Vlaams aanbod sluiten.
Ze kunnen moeilijk Canal digitaal in Nederland aanbieden zonder één HD, Canvas HD, Ketnet.
Dan hebben ze al 3 Vlaamse zenders, dus als ze voor één transponder extra een Vlaams aanbod kunnen doen meeliften gaan ze dat doen.
Dus het zal waarschijnlijk nog een tijdje blijven om die reden.
(10-06-2018, 23:45)boulder schreef: (10-06-2018, 16:36)master-magic schreef: vrees er ook voor, en van zodra ze verplicht zijn die CI module te gebruiken in de linux bakken dan zullen er nog Abbo's sneuvelen vrees ik.
wat ben je als je maar 1 zender kan kijken of 1 opnemen en dan verplicht word om een FTA zender te kijken. Zowel Joyne als Canal Digitaal zie ik niet gauw hun Vlaams aanbod sluiten.
Ze kunnen moeilijk Canal digitaal in Nederland aanbieden zonder één HD, Canvas HD, Ketnet.
Dan hebben ze al 3 Vlaamse zenders, dus als ze voor één transponder extra een Vlaams aanbod kunnen doen meeliften gaan ze dat doen.
Dus het zal waarschijnlijk nog een tijdje blijven om die reden.
maar hun klantenbestand is nu al zo aan het zakken omdat ze naar kabel of IPTV gaan, ze gaan er iets moeten aan doen,
en met hun goedkoopste pakket bij CD hebben ze de mensen ook al goed liggen, eerst 3euro er af dat 10 euro was en nu opeens weer 3euro erbij omdat er zogezegd zenders bij komen die daarvoor al in hun 10 euro pakket zaten voor ze die aanpassingen hebben gedaan.
klanten blijven hun foefjes niet aanvaarden bij CD.
en als je ziet wat Tv Vlaanderen nog aanbied voor het hoofdpakket van bijna 30 euro per maand....... waarvan veel FTA is......
moesten ze geen aanbod hebben buiten de benelux zouden ze al lang niet meer bestaan,
hun aanbod slinkt en de klanten ook.
(10-06-2018, 17:15)natte schreef: (09-06-2018, 16:13)master-magic schreef: (09-06-2018, 16:05)boulder schreef: (09-06-2018, 14:14)master-magic schreef: die 3de transponder gaan ze al moeten delen met Joyne NL, zie ze die zenders toevoegen die nu al open zitten (Regionale NL en muziekzenders), NPO1-3 en Discovery en Eurosport en MTV enzo,
komaan hotbird en astra samen he master voila weer opgelost
met die LNB van M7 lukt dat niet is enkel Astra 19.2-23.5-28.2
|