Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lg bevindingen
Gisteren is hij er dan eindelijk.
ene van 2018.
dat is wel netjes.
Groot scherm maar wat een kwaliteiten.
Netjes nederland ingegeven.
Cd ingeladen  en vooral bij apps ook videoland. Netflix en prime video hebben aparte toetsen op AB.
hun content is heel wat uitgebreider dan de vierra van Panasonic.
veel film mogelijkheden.
rotger tv, filmbox en zo verder.
als je slim bent moet je niet te veel betalen Wink. videoland, Netflix en prime video doen het prima.
upscaling hd vermoed ik,
de uhd van netflix subliem.
aan het nadenken over ci module telenet.
apple tv werkt zeer goed als ook Chromecast.
masters ideetje gevolgd en geen satkabel laten trekken deze keer maar via de live app tv van cd via de Chromecast alle Nederlandse posten laten testen.
nu nog dvb-t ooit eens proberen.
analoge tv is op een groot scherm wel bedroevend. Undecided telenet decoder werkt prima.
ook films doen het goed.
alleen heel bizar betv werkt minder goed?
Antwoord
Die lg is duidelijk zeer goed van os. Amazon prime video en Netflix hebben aparte toetsen op afstandsbediening.
uhd en full hd reuze.
Voor die prijs.
Alleen de sharetv krijg ik nog niet in gang.
Antwoord
(12-06-2018, 18:19)natte schreef: Die lg is duidelijk zeer goed van os. Amazon prime video en Netflix hebben aparte toetsen op afstandsbediening.
uhd en full hd reuze.
Voor die prijs.
Alleen de sharetv krijg ik nog niet in gang.

als je uw abbo van de gazet van 2 jaar meerekent betaal je veel meer dan de prijs dat de tv kost,
heb het ook willen doen maar heb dan de prijs bekeken van de gazet dat je betaald 2 jaar en de tv en kwam duurder uit.
dus je betaald er sowieso veel voor.
beter ene kopen in Coolbleu voor veel minder dat ook 4K is.
heb ene opt oog maar nog wat rondkijken.
Antwoord
Neen hoor abo nieuwsblad stopgezet en alleen digitaal gepakt goedkoper dan vroeger papier. Dus winst al binnen
Antwoord
Juist op netflix tv app hdr programmas gezien. Mijn keuten vielen uit mijn ogen
Antwoord
(12-06-2018, 21:25)natte schreef: Neen hoor abo nieuwsblad stopgezet en alleen digitaal gepakt goedkoper dan vroeger papier. Dus winst al binnen

reken eens uit dan, kost je meer, heb het ook uitgerekend voor die tv van de krant.
is 2 jaar hé
Antwoord
neen want 2 jaa abo papier nieuwsblad kost me veel meer dan 2 jaar hln digitaal. spaar dus persoonlijk uit en heb tv er boven op. zo ook 2 jaar geleden met ipad van nieuwsblad voor 9 euro. je moet slim zijn en steeds op zoek naar en veel combineren zeg dit al jaren hier op de forums. de mensen mogen dat gerust weten hier
Antwoord
(13-06-2018, 07:42)natte schreef: neen want 2 jaa abo papier nieuwsblad kost me veel meer dan 2 jaar hln digitaal. spaar dus persoonlijk uit en heb tv er boven op. zo ook 2 jaar geleden met ipad van nieuwsblad voor 9 euro. je moet slim zijn en steeds op zoek naar en veel combineren zeg dit al jaren hier op de forums. de mensen mogen dat gerust weten hier

kijk dan eens heel goed, je betaald 19,95 per maand 2 jaar lang (24 maanden) + 49 euro eenmalig = 527 euro na 2 jaar betaald voor je tv.
en de tv kost 499 euro Wink
Antwoord
Je snapt niet moest ik mijn nieuwsblad verder zetten betaalde ik veel meer en had ik niks. Ik heb altijd gazet gehad. Dus ist nu minder en tv bij
Antwoord
(13-06-2018, 19:27)natte schreef: Je snapt niet moest ik mijn nieuwsblad verder zetten betaalde ik veel meer en had ik niks. Ik heb altijd gazet gehad. Dus ist nu minder en tv bij

kan zijn maar je betaald er wel voor want als je uw abbo vroeger opzegt mag je de restwaarde van die tv betalen en dat zal ook niet goedkoop zijn en dan nog eens opzegvergoeding erbij enzo,
mensen zien enkel de prijs van de tv 49 euro en de rest vergeten ze dat ze moeten betalen en hoe lang ze er aan vast zitten.
Antwoord