Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zenderaanpassingen bij telenet
TMC komt niet in Vlaanderen enkel in Brussel en Wallonie, volgens een tweet van Telenet staat dit fout op hun website
Antwoord
Logisch hier zenders weg en daar bij telenet verraadde vlamingen. Die ceo verraad zijn eigen volk. Foei
Antwoord
Hopelijk woon je in brussel
Antwoord
Sad Sad
Fans Telenet tv en DVB-T  Ik ben Sven Buyle (Vroeger noemt Bullssatv )  ---> Facebook Sven Bulls

Ik hou van Franse zender,Nederlandse zender,Engelse Zender,Duitse Zender en Nieuws zender en 
NETFLIX
Antwoord
0ei jij ook niet dus jammer voor je bullsatv
Antwoord
(03-07-2018, 12:24)natte schreef: Logisch hier zenders weg en daar bij telenet verraadde vlamingen. Die ceo verraad zijn eigen volk. Foei

verhuizen naar Brussel als je echt zoveel zenders wilt, maar dan uitkijken waar je gaat wonen want zenders zijn niet overal hetzelfde in Brussel Wink
Antwoord
Dat kan niet hee. Europa stelt alles vrij en ceo john bevoordeeld brussel boven vlamingen met ons geld. Ik geloof niet meer in die gast
Antwoord
(03-07-2018, 12:31)natte schreef: 0ei jij ook niet dus jammer voor je bullsatv

ik vind ook ... toch eerlijk ... gelijk allemaal punt uit .....  in Wallonie en Brussel heeft veel opties pakket en waarom ni in Vlaanderen met opties pakket ??? bijvoorbeeld  nederlandse pakket ?? of wat andere pakket ... ??? :o
Fans Telenet tv en DVB-T  Ik ben Sven Buyle (Vroeger noemt Bullssatv )  ---> Facebook Sven Bulls

Ik hou van Franse zender,Nederlandse zender,Engelse Zender,Duitse Zender en Nieuws zender en 
NETFLIX
Antwoord
Inderdaad bullsat jij bent toffe gast. Goede strijdmakker
Antwoord
(03-07-2018, 12:37)Sven Buyle schreef:
(03-07-2018, 12:31)natte schreef: 0ei jij ook niet dus jammer voor je bullsatv

ik vind ook ... toch eerlijk ... gelijk allemaal punt uit .....  in Wallonie en Brussel heeft veel opties pakket en waarom ni in Vlaanderen met opties pakket ??? bijvoorbeeld  nederlandse pakket ?? of wat andere pakket ... ??? :o

omdat het netwerk niet overal gelijk is momenteel en de grootste oppervlakte wat telenet bestrijkt is nog niet aangepast naar 800 of meer Mhz bandbreedte zodat ze beperkt zijn in aanbod zenders nog, ook hebben we bij telenet heel erg veel HD zenders, dat pakt ook meer plaats in dan SD zenders wat ze in Brussel veel meer hebben.
er moeten ergens verschillen zitten hé.
de kabel is niet eindeloos om aanbod op te zetten, ooit geraakt alles vol.
Antwoord