Topics: 952
M7 Group S.A., de eigenaar van TV Vlaanderen Digitaal, voerde recent een prijsverhoging van alle pakketten door en maakte daarbij Live tv via de app voor iedereen inclusief. Via deze app kan ook met chromecast naar grotere schermen worden gestreamd. Door de uitbreiding van het aantal live kanalen is nu Fox België voor alle abonnees beschikbaar. Fox was daarvoor alleen beschikbaar via de speciale M7 IPTV geschikte ontvangers. Fox wordt niet via de satelliet verspreid.
NPO nog niet op Vlaamse live app
Naast Fox zijn ook Discovery ID, Crime & Investigation, Brava HD en Automotorsport toegevoegd. En opvallend ook twee zenders die M7 Group S.A. niet zelf via de satelliet verspreid, maar die wel via Astra free to air zijn te ontvangen: Bloomberg News en Al Jazeera HD. Met de app zijn voor abonnees met Basic+ of hoger ook de Waalse RTL en RTBF zenders te zien die recent verhuisden van de Astra naar de Hotbird satelliet. De NPO kanalen zijn vooralsnog niet via de live tv app te zien.
Topics: 1,682
M7 Group zet in op hybride. Hierbij wordt satelliet met OTT/IPTV gecombineerd. Dit is ook het geval bij de aanbieder TV Vlaanderen.
Bij TV Vlaanderen staan nog meer toevoegingen aan het OTT-aanbod in de planning. Dat blijkt na de nieuwe update van de TV Vlaanderen Live TV App. In de zenderlijst zijn namelijk een aantal nieuwe zenders verschenen. Kijken van deze nieuwe zenders is echter nog niet mogelijk. Het gaat onder anderen om de ongecodeerd via de satelliet te ontvangen kanalen Sky News, BVN, TV 5 Monde, TV 5 Monde Europe en NHK. Ook de zenders van France Television France 2, France 3, France 4, France 5 en France O zijn in de app verschenen maar nog niet te bekijken, Uit de zenderlijst zijn op dit moment de zenders van RTBF en RTL-TVi verdwenen. Ook voor TV Vlaanderen wordt de M7 TV App voor Smart TV verwacht.
m7 vroeg me gisteren hoe ik kon verder helpen ik zij voor boulder en zo tvv opkrikken naar cd niveau. ze voeren het snel uit . wooow heb toch iets te zeggen
iemand met enkel een satelliet ontvanger is hier niks mee,
daarmee verbeteren ze het aanbod van Tv Vlaanderen niet echt, je hebt er de app voor nodig.
ik gebruik dat ook niet, kwaliteit is niet echt denderend.
ik hoor het die van cd is top
(21-07-2018, 18:32)natte schreef: ik hoor het die van cd is top
zenders toevoegen die al online op internet zitten via de NPO, weet niet of dit een goeie beslissing is, ze kunnen betere zenders van hun satelliet aanbod dan toevoegen.
wie via internet kijkt kan even goed op de NPO app dan kijken.
beetje rare beslissing.
ja maar via iptv goedkoper en hybride de toekomst. helaas niet voor belgie maar wel allemaal via chromecast en later vie smartv heb al bevestiging dat lg tv ook ene krijgt. we zijn bij de goei.
(21-07-2018, 18:49)natte schreef: ja maar via iptv goedkoper en hybride de toekomst. helaas niet voor belgie maar wel allemaal via chromecast en later vie smartv heb al bevestiging dat lg tv ook ene krijgt. we zijn bij de goei.
via NPO app gratis hahahaha geen CD nodig,
vind overroepen die M7 app, bij vele werkt die niet en zitten veel bugs in nog.
Das omdat ze nog met oude brol android draaien.. Op mijn crt tv kan ik ook geen uhd kijken. Bij werkt die perfect en de laatste update is zeer goed
(21-07-2018, 21:53)natte schreef: Das omdat ze nog met oude brol android draaien.. Op mijn crt tv kan ik ook geen uhd kijken. Bij werkt die perfect en de laatste update is zeer goed
zelf met laatste nieuwe Android versies werkt die soms niet,
zitten veel bugs op, maar ja is mijn probleem niet, ik gebruik dat niet,
kijk liever via de satelliet ontvanger, kwaliteit veel beter van de HD zenders.