Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
film ala carte paketten zou dat iets zijn?
Welk model heeft je vader gekocht?Ik een UE55ES8000.En voorlopig toch geen problemen mee ondervonden.Ik gebruik hem voorlopig enkel met de afstandsbediening van telenet.Enkel voor je apps heb je die andere nodig en surfen moet ik toch nog wachten tot mijn toetsenbord er is want dat komt van zuid Korea.
Antwoord
Het is de samsung 32eh5300 in de eldi die hij heeft gekocht. Ik heb ze nog niet aangesloten op internet. Maar films huuren gaan we toch nooit doen.
Antwoord
Ik wel daarom heb ik prime ook weg gedaan.Heb nu nog eens gezien op die site op men laptop en er zijn ook films van 1€ te zien en zelf gratis films.Ik dacht dat je ze twee dagen kon bewaren.Moet het zelf nog uitzoeken want ben die tv nog niet gewoon.Zit in feite geen handleiding bij.
Antwoord
(16-05-2013, 18:49)Dimira schreef: Ik wel daarom heb ik prime ook weg gedaan.Heb nu nog eens gezien op die site op men laptop en er zijn ook films van 1€ te zien en zelf gratis films.Ik dacht dat je ze twee dagen kon bewaren.Moet het zelf nog uitzoeken want ben die tv nog niet gewoon.Zit in feite geen handleiding bij.

die vend je online wel even googelen

(16-05-2013, 10:05)Dimira schreef: Welk model heeft je vader gekocht?Ik een UE55ES8000.En voorlopig toch geen problemen mee ondervonden.Ik gebruik hem voorlopig enkel met de afstandsbediening van telenet.Enkel voor je apps heb je die andere nodig en surfen moet ik toch nog wachten tot mijn toetsenbord er is want dat komt van zuid Korea.
misschien made in taiwan
Antwoord
Het is al eender van waar het komt,tegen mij zijden ze zuid Korea.
Antwoord
(17-05-2013, 11:04)Dimira schreef: Het is al eender van waar het komt,tegen mij zijden ze zuid Korea.

was maar grapje hee beste dimira
Antwoord