Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Apple nieuws
(05-09-2018, 16:58)apestaart12 schreef:
(05-09-2018, 12:02)master-magic schreef:
(05-09-2018, 07:28)natte schreef: das nog veel hee master dat heb ik niet

prijs is toch gezakt, is omdat er weinig vraag is naar de X en de vele negatieve reacties dat die veel te duur is dat ze nu de nieuwe goedkoper maken.
vind die X ook een hele leuke en mooie, maar is veel teveel geld voor mij, dat is een maand salaris, zelf via telenet betaal je nog 1100 dacht ik voor de 64GB versie, wie de 128 GB versie wilt mag nog meer betalen.
beetje te duur die iPhone X.

Dat is eerder voor mensen die geld teveel hebben, Rockefellers dus.  Cool

ik ben een rocker van het eerste uur. maar ik kan dat ook niet betalen. peace men.
Antwoord
(06-09-2018, 07:10)natte schreef:

prijs is toch gezakt, is omdat er weinig vraag is naar de X en de vele negatieve reacties dat die veel te duur is dat ze nu de nieuwe goedkoper maken.
vind die X ook een hele leuke en mooie, maar is veel teveel geld voor mij, dat is een maand salaris, zelf via telenet betaal je nog 1100 dacht ik voor de 64GB versie, wie de 128 GB versie wilt mag nog meer betalen.

inderdaad master dat is echt een elite produkt geworden. ik hou het bij goedkopere versies na 2 jaar toch meestal stuk

lol bij mij toch niet, wat steek jij daarmee uit ???
Antwoord
Apple zou zijn komende smartphone met 6,5"-scherm iPhone Xs Max noemen, zo meldt 9to5 Mac. De afgelopen jaren heette de grotere smartphones van Apple telkens 'Plus'. De naam Max is al jaren in gebruik bij Android-smartphones.

9to5Mac claimt dat de kleinere iPhone de naam Xs meekrijgt, terwijl de site de naam voor de goedkopere telefoon met 6,1"-lcd nog niet heeft gehoord. De site vermeldt niet waarom Apple de naam Plus voor grotere iPhones zou laten vallen ten gunste van Max.

De Plus-versies van iPhones afgelopen jaren hadden steevast enkele elementen buiten het formaat die ze onderscheidden van de kleinere modellen. Zo hebben de iPhone 8 Plus en 7 Plus een dubbele camera en kreeg de 6s Plus optische stabilisatie in de camera, waar de reguliere 6s dat niet heeft. Wellicht dat de naam Max erop wijst dat er behalve het formaat geen verschil is tussen de 5,8"- en 6,5"-varianten van de telefoon.

Apple heeft een evenement aangekondigd voor volgende week woensdag. Hoewel het bedrijf het niet noemt, is de algemene verwachting dat het Amerikaanse bedrijf daar zijn volgende iPhones zal presenteren. Dat gebeurde afgelopen jaren steevast op de tweede dinsdag of woensdag in september.
Antwoord
(06-09-2018, 20:12)master-magic schreef:

inderdaad master dat is echt een elite produkt geworden. ik hou het bij goedkopere versies na 2 jaar toch meestal stuk

valt veel op grond dikke boelen dan
Antwoord
(06-09-2018, 20:41)master-magic schreef: Apple zou zijn komende smartphone met 6,5"-scherm iPhone Xs Max noemen, zo meldt 9to5 Mac. De afgelopen jaren heette de grotere smartphones van Apple telkens 'Plus'. De naam Max is al jaren in gebruik bij Android-smartphones.

9to5Mac claimt dat de kleinere iPhone de naam Xs meekrijgt, terwijl de site de naam voor de goedkopere telefoon met 6,1"-lcd nog niet heeft gehoord. De site vermeldt niet waarom Apple de naam Plus voor grotere iPhones zou laten vallen ten gunste van Max.

De Plus-versies van iPhones afgelopen jaren hadden steevast enkele elementen buiten het formaat die ze onderscheidden van de kleinere modellen. Zo hebben de iPhone 8 Plus en 7 Plus een dubbele camera en kreeg de 6s Plus optische stabilisatie in de camera, waar de reguliere 6s dat niet heeft. Wellicht dat de naam Max erop wijst dat er behalve het formaat geen verschil is tussen de 5,8"- en 6,5"-varianten van de telefoon.

Apple heeft een evenement aangekondigd voor volgende week woensdag. Hoewel het bedrijf het niet noemt, is de algemene verwachting dat het Amerikaanse bedrijf daar zijn volgende iPhones zal presenteren. Dat gebeurde afgelopen jaren steevast op de tweede dinsdag of woensdag in september.

alllee zo origineel zijn ze dan ook weer niet
Antwoord
(06-09-2018, 21:06)natte schreef:
(06-09-2018, 20:12)master-magic schreef:

valt veel op grond  dikke boelen dan

bestaan oplossingen voor die ik heb... hier geen problemen en is nog perfect in goeie staat als nieuw.
als men daar niet naar kijkt of niet weet dan maakt men dit mee, dat heb je met andere merk smartphone's ook dus niet enkel Apple.
Antwoord
Ik hou op android
Antwoord
(07-09-2018, 12:21)natte schreef: Ik hou op android

Zijn ook dure van Samsung die ze zo hoog prijzen.
Hier ligt er ene die amper gebruikt is maar wel dikke batterij
Voor een zacht prijsje mag je hem hebben Tongue
Antwoord
Apple presenteert aanstaande woensdag, 12 september, haar nieuwe generatie Apple iPhones. Al geruime tijd wordt gespeculeerd dat Apple dit jaar wederom met drie nieuwe iPhone modellen gaat komen. De doorgaans goed geïnformeerde Japanse tech-website Macotacara meldt dat de drie nieuwe Apple iPhone modellen gaan luisteren naar de namen: 'Apple iPhone Xs', 'Apple iPhone Xs Plus' en 'Apple iPhone Xc'.

De Apple iPhone Xc belooft het goedkoopste iPhone model te gaan worden. Dit toestel krijgt een vergelijkbare vormgeving als de huidige Apple iPhone X, maar volgt feitelijk de Apple iPhone 8 en iPhone 8 Plus op. De Apple iPhone Xc krijgt naar verluidt een 6,1 inch groot LCD beeldscherm met aan de bovenzijde een uitsparing in het beeldscherm.

Twee modellen met OLED beeldscherm

De Apple iPhone Xs en Xs Plus worden de opvolgers voor de huidige Apple iPhone X, waarbij de Apple iPhone Xs de directe opvolger is en de iPhone Xs Plus een groter model gaat worden. Vorige week werd ook de naam 'iPhone Xs Max' gesuggereerd voor het grotere iPhone model. Beide toestellen krijgen een OLED beeldscherm, waarmee Apple vanaf dit jaar dus twee modellen met een OLED beeldscherm gaat voeren. Vorig jaar had alleen de Apple iPhone X een OLED beeldscherm en waren de iPhone 8 en 8 Plus voorzien van een LCD beeldscherm.

Het beeldscherm van de Apple iPhone Xs wordt met 5,8 inch even groot als het beeldscherm van de huidige iPhone X. De Apple iPhone Xs Plus of Xs Max belooft de grootste iPhone tot nu toe te gaan worden met een beeldscherm van 6,5 inch.

Lagere verkoopprijzen verwacht

De nieuwe Apple iPhones beloven in verhouding tot hun voorgangers iets goedkoper te gaan worden. De Apple iPhone Xc krijgt een prijs van tussen de USD 699 en USD 749. Dat is duurder dan de huidige iPhone 8, maar goedkoper dan de iPhone 8 Plus. De Apple iPhone Xs als opvolger voor de huidige iPhone X krijgt naar verluidt een verkoopprijs van tussen de USD 899 en USD 949. Dat is lager dan de verkoopprijs van de iPhone X nu. De Apple iPhone Xs Plus / Max krijgt waarschijnlijk een vanafprijs van USD 999. Dat is evenveel als de Amerikaanse verkoopprijs van de Apple iPhone X nu.
Antwoord
apple zal wel blijven verkopen hoogtes en laagtes
Antwoord