05-10-2018, 13:52
Belangrijk!
Simkaart verloren, gestolen of kapot?
Hebt u een nieuwe simkaart nodig? Vanaf 25 november 2018 wordt er € 5 aangerekend als u uw simkaart vervangt. Vroeger was dat kosteloos.
Wenst u naar aanleiding hiervan uw mobiel abonnement op te zeggen? Dan kan dat kosteloos via de klantendienst (telefonisch, brief of via de website).
Kreeg u toestelkorting en is de minimumduur van die korting nog niet verstreken? Dan wordt de restwaarde van uw toestelkorting aangerekend als u opzegt. Bekijk uw restwaarde op telenet.be/contracten
Simkaart verloren, gestolen of kapot?
Hebt u een nieuwe simkaart nodig? Vanaf 25 november 2018 wordt er € 5 aangerekend als u uw simkaart vervangt. Vroeger was dat kosteloos.
Wenst u naar aanleiding hiervan uw mobiel abonnement op te zeggen? Dan kan dat kosteloos via de klantendienst (telefonisch, brief of via de website).
Kreeg u toestelkorting en is de minimumduur van die korting nog niet verstreken? Dan wordt de restwaarde van uw toestelkorting aangerekend als u opzegt. Bekijk uw restwaarde op telenet.be/contracten