Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
videoland op appletv vernieuwd
Abonnees van Videoland die deze online streamingdienst via mediaspeler Apple TV 4 of Apple TV 4K gebruiken, krijgen te maken met vernieuwingen die in de App zijn doorgevoerd.

De app heeft een nieuw uiterlijk gekregen. Zo moet een nieuw lettertype de informatie die wordt gegeven op het televisiescherm duidelijker laten overkomen. Tevens wordt bij de beschikbare titels meer informatie gegeven. Een nieuwe indeling van de app moet Videoland op beide modellen mediaspelers van Apple overzichtelijker maken.

Programma’s RTL

De programma’s van RTL worden ook prominenter in beeld gebracht. Videoland heeft bij RTL Nederland de activiteiten van RTL XL Premium overgenomen. Dit betekent dat eerder uitgezonden programma’s van zenders van RTL Nederland met een abonnement van Videoland voor langere tijd en in de best mogelijke beeldkwaliteit teruggekeken kunnen worden. Van een deel van de eigen programma’s en soaps kunnen afleveringen tot zeven dagen vooruit gekeken worden.
Antwoord
toch nog hier eens mijn persoonlijke ervaring. er zijn meer films toegevoegd en meer nederlandstalige opgenomen. de layout toont nu veel mooier en overzichterlijker en het werkt vooral allemaal vlugger.
wat ik ook fijn vind is dat rtl xl met hun eigen series en programmas volwaardig zijn opgenomen. echt zijn geld waard en een goede aanvulling bij het vlaamse playmore en vooral ook legaal toegankelijk voor iedereen in belgie.
Antwoord
met hun 2 videotheken nog in belgie zijn ze veel verminderd in succes, ze zijn de gouden jaren al lang voorbij,
ze zitten met schulden, het is geen succes verhaal hun videoland on demand....

en het is niet beschikbaar voor belgen want je mag geen abbo afsluiten in belgie, zie hieronder:

Citaat:Je kan Videoland ook kijken in de volgende EU (EEA*) lidstaten, een abonnement starten kan alleen in Nederland.
België
Bulgarije
Cyprus

Citaat:Vanaf je huidige locatie kun je helaas geen Videoland afsluiten!
We zien dat je Videoland probeert af te sluiten vanuit het buitenland. Dit kan alleen binnen Nederland.

Ben je binnenkort weer in Nederland? Kijk alvast welke nieuwe series en films we binnenkort verwachten.
Antwoord
(19-10-2018, 09:30)master-magic schreef: met hun 2 videotheken nog in belgie zijn ze veel verminderd in succes, ze zijn de gouden jaren al lang voorbij,

en het is niet beschikbaar voor belgen want je mag geen abbo afsluiten in belgie, zie hieronder:

Citaat:Je kan Videoland ook kijken in de volgende EU (EEA*) lidstaten, een abonnement starten kan alleen in Nederland.
België
Bulgarije
Cyprus

We zien dat je Videoland probeert af te sluiten vanuit het buitenland. Dit kan alleen binnen Nederland.

Ben je binnenkort weer in Nederland? Kijk alvast welke nieuwe series en films we binnenkort verwachten.

Het klopt inderdaad dat Videoland enkel bruikbaar is in Nederland en niet daarbuiten dus ook niet in België, dat heb ik ondervonden en ik hem daarom dan maar die app op mijn iPads, iPhone en Apple TV terug er afgezwierd, die nutteloze app moet tenslotte niet onnodig plaats wegnemen op de geheugens van al mijn toestellen.
Antwoord
fout deze keer master ik gebruik video land kan je wel gebruiken in belgie op android en ipad lg tv en appletv
Antwoord
(20-10-2018, 11:49)apestaart12 schreef:
(19-10-2018, 09:30)master-magic schreef: met hun 2 videotheken nog in belgie zijn ze veel verminderd in succes, ze zijn de gouden jaren al lang voorbij,

België
Bulgarije
Cyprus

Het klopt inderdaad dat Videoland enkel bruikbaar is in Nederland en niet daarbuiten dus ook niet in België, dat heb ik ondervonden en ik hem daarom dan maar die app op mijn iPads, iPhone en Apple TV terug er afgezwierd, die nutteloze app moet tenslotte niet onnodig plaats wegnemen op de geheugens van al mijn toestellen.

wat is dat nu weer ik gebruik het al jaren perfect. facturen wel betalen hee
Antwoord
(21-10-2018, 16:51)natte schreef: fout deze keer master ik gebruik video land kan je wel gebruiken in belgie op android en ipad lg tv en appletv

ik kon geen abbo nemen, kwam er zo op en in de FAQ van de site vind je die info ook.
Antwoord
voila se dank info en opvolginge beste master
Antwoord
De Nederlandse online streamingdienst Videoland heeft een verbeterde versie van de app voor de mobiele apparaten tablet en smartphone uitgebracht. Vooral het zogenaamde offline kijken is verbeterd.

Videoland vernieuwt online streamingdienst

De vernieuwde app is gratis te downloaden in de appstore. Om daadwerkelijk naar films en series te kunnen kijken, is een abonnement nodig. Met het Videoland-abonnement kan voor een vast bedrag van €8,99 per maand onbeperkt naar films en series gekeken worden. Dit kan maximaal met vier apparaten tegelijk. Het aantal apparaten dat aan een videoland-account gekoppeld kan worden, is onbeperkt.

Downloaden

De vernieuwingen in de app voor mobiele apparaten zijn vooral in de module offline kijken doorgevoerd. Een groot deel van het content dat op Videoland beschikbaar is, kan op het mobiele apparaat worden gedownload. Op deze manier kan ook zonder internetverbinding, bijvoorbeeld in auto, trein of vliegtuig – zonder internetverbinding naar de gedownloade film of serie gekeken worden. Downloads blijven maximaal 40 dagen op het mobile apparaat staan. Als een titel gekeken is, blijft deze nog 48 uur op het apparaat beschikbaar. Binnen deze periode kan nog onbeperkt gekeken worden. Ook concurrent Netflix levert bij het abonnement offline kijkmogelijkheden. In de nieuwe app heeft Videoland-eigenaar RTL de gebruikersvriendelijkheid naar aanleiding van opmerkingen van abonnees verbeterd. Gelijktijdig zijn enkele bugs uit de app gehaald en is de beveiliging van het kinderprofiel aangepast.
Antwoord
Je kan inderdaad offcieel in België geen abonnement nemen op Videoland. Maar als je in Nederland bent, kan je wel aan abonnement nemen en betalen met je Paypal account. Sinds de EU betalende streamingdiensten verplicht heeft beschikbaar te zijn overal in de EU, kan je die dus nu ook vanaf een Belgisch IP adres bekijken. 

Maar ik ben vaak in Nederland voor het werk, zodat ik vaak van een Nederlands IP adres kan inloggen. Ik weet dus niet of er een soort limiet staat op het kijken vanaf een niet Nederlands IP adres. Ik kan me inbeelden dat dat misschien niet oneindig lukt.

Ik ben wel blij met de service. Ik heb geen Telenet, en dus is het een welkome aanvulling op mijn Netflix en Amazon Prime. Er zitten ook veel Belgische series op Videoland zoals Flikken, Professor T.
Proximusklant in Brussel met Netflix, Amazon Prime Video

*** https://www.queerflix.net/ | gratis LGBT films en series
*** http://frietievie.wixsite.com/frietv | streamingdiensten in België
Antwoord