Topics: 29
Ik heb gisteren de nieuwe tv-box van "Telenet" geïnstalleerd (testperiode) en mijn eerste indruk is dat hij beter is dan de vorige.
Snelheid,beeldkwaliteit,overzichtelijker en nog wat handige opties.
Maar weet iemand waar dat knopje op de zijkant van de afstandsbediening voor dient?
En ook kan hij 4k aan maar dat zal pas in werking treden als "De grote netwerf" achter de rug is veronderstel ik.
Want voorlopig is er nog géén zender bij Telenet die je in 4k kan ontvangen buiten Netflix gerekend dan.
Topics: 1,682
dat knopje rechts gaat voor profielen gebruiken dienen, maar voorlopig is het enkel om het verlichte display aan te spreken
en idd enkel youtube en Netflix heeft voorlopig de optie voor 4K,
veronderstel dat ze via app 4K zenders gaan toevoegen daar ze geen plaats hebben daarvoor op de kabel, of ze zouden de vrijkomende ruimte van de 4 zenders die vrijkomen gebruiken voor een 4K test kanaal (al is er nog niet echt een 4K kanaal met bv films en series aanbod, enkel over reizen en natuur dat voor de Benelux is geschikt).
Topics: 952
(02-12-2018, 10:06)guyke schreef: Ik heb gisteren de nieuwe tv-box van "Telenet" geïnstalleerd (testperiode) en mijn eerste indruk is dat hij beter is dan de vorige.
Snelheid,beeldkwaliteit,overzichtelijker en nog wat handige opties.
Maar weet iemand waar dat knopje op de zijkant van de afstandsbediening voor dient?
En ook kan hij 4k aan maar dat zal pas in werking treden als "De grote netwerf" achter de rug is veronderstel ik.
Want voorlopig is er nog géén zender bij Telenet die je in 4k kan ontvangen buiten Netflix gerekend dan.
probeer dan toch netflix 4k zie wat dat geeft
(02-12-2018, 18:33)master-magic schreef: dat knopje rechts gaat voor profielen gebruiken dienen, maar voorlopig is het enkel om het verlichte display aan te spreken
veronderstel dat ze via app 4K zenders gaan toevoegen daar ze geen plaats hebben daarvoor op de kabel, of ze zouden de vrijkomende ruimte van de 4 zenders die vrijkomen gebruiken voor een 4K test kanaal (al is er nog niet echt een 4K kanaal met bv films en series aanbod, enkel over reizen en natuur dat voor de Benelux is geschikt).
in tegendeel ze zullen nog veel zenders weg doen en nog meer apps niet laten gebruiken. ken die ceo money en nothing for my honey
(02-12-2018, 18:54)natte schreef: (02-12-2018, 18:33)master-magic schreef: dat knopje rechts gaat voor profielen gebruiken dienen, maar voorlopig is het enkel om het verlichte display aan te spreken
in tegendeel ze zullen nog veel zenders weg doen en nog meer apps niet laten gebruiken. ken die ceo money en nothing for my honey
als het er nog niet opzit kunnen ze het niet verwijderen hé
enkel Netflix en youtube en dat zijn net de apps die veel gebruikt worden door iedereen.
juist bericht gehad testen stopt ben er dus niet bij en zou pas later voorjaar geleverd worden
(04-12-2018, 08:15)natte schreef: juist bericht gehad testen stopt ben er dus niet bij en zou pas later voorjaar geleverd worden
februari
wacht wel master moet en guykes moeten eerst bugs uithalen en heb er 4 nodig dus
Topics: 420
ik heb nu een nieuwe modem (witte), en sindsdien heb ik geen foutmeldingen meer op de nieuwe tv-box,
hopelijk blijft het zo
(07-12-2018, 18:51)zorro123 schreef: ik heb nu een nieuwe modem (witte), en sindsdien heb ik geen foutmeldingen meer op de nieuwe tv-box,
hopelijk blijft het zo
ik heb die nieuwe witte modem ook en heb toch problemen en fouten gehad,
en kan u bij vertellen, de test periode is verlengd omdat er nog teveel bugs in zitten die ze er niet uit krijgen,
de promo van gratis play more en sport is dus ook verlengd zolang de testperiode loopt.
er is voorlopig geen einddatum gemeld, maar het zit er dik in dat februari niet word gehaald om de box voor het volledige publiek bug vrij te krijgen vrees ik als ze de periode al verlengen......