Berichten: 8,954
Topics: 1,684
Lid sinds: 01-10-2012
(29-04-2019, 18:40)natte schreef: simpel heb 4 boxen x 35 euro is 140 euro
Je betaald maar 1 keer 35 euro, niet 4 keer 35 euro als je 4 boxen hebt,
1 keer 35€ en per box niks meer extra behalve de huurprijs
Is mij bevestigd door enkele bij Telenet.
Berichten: 8,954
Topics: 1,684
Lid sinds: 01-10-2012
(29-04-2019, 18:46)natte schreef: (29-04-2019, 17:13)boulder schreef: Zeg Natte, je schrijft "eerste streamingzender belooft."
Eerst en vooral is het beloofd met een -d.
Maar in het artikel spreken ze net over een lineaire 4K TV zender.
Dat lijkt mij dus een gewone 4K zender, geen streaming dus.
Artikel schreef:Telenet belooft klanten later dit jaar de eerste lineaire 4K-zender te leveren.
sssst ssst ssst ssst ssst hier is al genoeg censuur ssst ssst ssst
Eerst eens duidelijk kijken en niks dubbel posten
En als je iets post het leesbaar posten.
Berichten: 102
Topics: 27
Lid sinds: 09-10-2012
Master, is de nieuwe box een aanrader ? Of geen echte meerwaarde om over te stappen?
Berichten: 2,321
Topics: 420
Lid sinds: 01-11-2013
op deze pagina staat enkel huren ?
Berichten: 8,954
Topics: 1,684
Lid sinds: 01-10-2012
(30-04-2019, 13:49)zorro123 schreef: op deze pagina staat enkel huren ?
Idd enkel huren niet kopen
Berichten: 8,954
Topics: 1,684
Lid sinds: 01-10-2012
(30-04-2019, 12:25)koendevos schreef: Master, is de nieuwe box een aanrader ? Of geen echte meerwaarde om over te stappen?
Als je veel opnames doet is het een aanrader, je kan tot 8 opnames tergelijk doen en dan nog live andere dingen bekijken omdat het op de cloud word opgenomen, nadeel is wel als het internet er uit ligt of de cloud overbelast is dat je niks kan bekijken van opnames.
Qua beeldkwaliteit is het verschillend van tv tot tv, de box neemt de beeldkwaliteit dat de tv aankan.
Netflix kijken geeft bij sommige klanten problemen omdat die uitvalt soms bij het bekijken van iets op Netflix en bij andere is dat dan niet.
Denk dat het beetje is wat de klant zelf wenst er van mee te doen en welke prioriteiten hij heeft.
Er komt ook nog een 4K zender binnen enkele weken of maanden, maar daar is nog geen resultaat van welke het is.
Berichten: 102
Topics: 27
Lid sinds: 09-10-2012
(30-04-2019, 16:13)master-magic schreef: (30-04-2019, 12:25)koendevos schreef: Master, is de nieuwe box een aanrader ? Of geen echte meerwaarde om over te stappen?
Als je veel opnames doet is het een aanrader, je kan tot 8 opnames tergelijk doen en dan nog live andere dingen bekijken omdat het op de cloud word opgenomen, nadeel is wel als het internet er uit ligt of de cloud overbelast is dat je niks kan bekijken van opnames.
Qua beeldkwaliteit is het verschillend van tv tot tv, de box neemt de beeldkwaliteit dat de tv aankan.
Netflix kijken geeft bij sommige klanten problemen omdat die uitvalt soms bij het bekijken van iets op Netflix en bij andere is dat dan niet.
Denk dat het beetje is wat de klant zelf wenst er van mee te doen en welke prioriteiten hij heeft.
Er komt ook nog een 4K zender binnen enkele weken of maanden, maar daar is nog geen resultaat van welke het is.
danku ! duidelijke samenvatting
Berichten: 9,201
Topics: 952
Lid sinds: 03-10-2012
(29-04-2019, 19:25)master-magic schreef: (29-04-2019, 18:46)natte schreef: (29-04-2019, 17:13)boulder schreef: Zeg Natte, je schrijft "eerste streamingzender belooft."
Eerst en vooral is het beloofd met een -d.
Maar in het artikel spreken ze net over een lineaire 4K TV zender.
Dat lijkt mij dus een gewone 4K zender, geen streaming dus.
Artikel schreef:Telenet belooft klanten later dit jaar de eerste lineaire 4K-zender te leveren.
sssst ssst ssst ssst ssst hier is al genoeg censuur ssst ssst ssst
Eerst eens duidelijk kijken en niks dubbel posten
En als je iets post het leesbaar posten.
dat gaat niet als er geknipt wordt
Berichten: 9,201
Topics: 952
Lid sinds: 03-10-2012
(30-04-2019, 17:16)koendevos schreef: (30-04-2019, 16:13)master-magic schreef: (30-04-2019, 12:25)koendevos schreef: Master, is de nieuwe box een aanrader ? Of geen echte meerwaarde om over te stappen?
Als je veel opnames doet is het een aanrader, je kan tot 8 opnames tergelijk doen en dan nog live andere dingen bekijken omdat het op de cloud word opgenomen, nadeel is wel als het internet er uit ligt of de cloud overbelast is dat je niks kan bekijken van opnames.
Qua beeldkwaliteit is het verschillend van tv tot tv, de box neemt de beeldkwaliteit dat de tv aankan.
Netflix kijken geeft bij sommige klanten problemen omdat die uitvalt soms bij het bekijken van iets op Netflix en bij andere is dat dan niet.
Denk dat het beetje is wat de klant zelf wenst er van mee te doen en welke prioriteiten hij heeft.
Er komt ook nog een 4K zender binnen enkele weken of maanden, maar daar is nog geen resultaat van welke het is.
danku ! duidelijke samenvatting
dus koen hou voorlopig de oude
Berichten: 253
Topics: 29
Lid sinds: 05-10-2012
(23-04-2019, 07:44)guyke schreef: (22-04-2019, 18:59)guyke schreef: (22-04-2019, 18:39)master-magic schreef: (22-04-2019, 17:01)guyke schreef: (19-04-2019, 21:20)master-magic schreef: Zolang de bugs niet uit de box is en de cloud opname niet soms enkele uren plat ligt zodat je niks kan doen dan is er nog geen reden voor streams ook want dan ligt dat er ook uit.
Van zodra alles stabiel is kan er meer apps opkomen, de Netflix app is ook nog niet stabiel bij elke klant.
Ik zie de laatste weken iets héél vreemds op mijn tv.
Bij ondertiteling van alle programma's van VRT" flikkert er een wit puntje mee dat toch wel storend overkomt.
Bij andere zenders heb ik dit niet.
Ik had eerst gedacht aan een dode pixel maar zoals ik al heb vermeld gebeurt het alléén bij de ondertiteling van programma's van "VRT"
Waar of wat kan hier de oorzaak van zijn?
Tv zou ik toch niet zeggen want dan zou hij het op alle zenders moeten hebben hé.
is een gekend probleem bij de VRT, bij canvas en Ketnet is het probleem er ook.
het is doorgegeven, is omdat de VRT een nieuw lettertype gebruikt voor hun ondertiteling en dit probleem dus veroorzaakt dat er zo een puntje is.
Dit heb ik al zo'n 2 maanden .En inderdaad ook bij Canvas/Ketnet.
Dit probleem lijkt me dan toch lang te duren vooraleer het opgelost wordt.
Ik heb eens een mailtje gestuurd naar "VRT" en heb hier antwoord op gekregen:
Bedankt voor uw belangstelling voor VRT.
We waarderen het wanneer kijkers, luisteraars en andere mediagebruikers hun mening en feedback met ons delen. Wij trachten hier vervolgens in de mate van het mogelijke rekening mee te houden.
Uw opmerking is terecht. We zijn onlangs overgegaan naar een TrueType font en de nieuwe encoder blijkt dit te veroorzaken.
We zullen dit dan ook opnemen met de leverancier, zo dat het samen met het live mixed mode probleem opgelost kan worden. Wij excuseren ons graag voor het eventuele ongemak.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u nog veel luister- en kijkplezier met ons aanbod.
Met vriendelijke groeten,
Anabel Coremans
VRT Klachtencoördinator
Nog steeds niet opgelost. En het stoort wel bij mij want ik heb een grote tv. Maar dit duurt nu wel erg lang voor het probleem is opgelost.
Ik heb daarnet nog eens een mailtje verstuurd naar "VRT".
|