Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telenet zal contact opties verminderen
#1
Om de klanten nog vlotter te helpen, wil Telenet iedereen naar één socialemediakanaal leiden, namelijk WhatsApp.

Sinds woensdag 5 februari informeren we iedereen die een privébericht stuurt via X, Instagram en Messenger via een automatisch bericht dat we binnenkort geen ondersteuning meer bieden via die weg. Vanaf vandaag (17 februari) stopt de ondersteuning via privéberichten op X, Instagram en Messenger dan ook volledig. Klanten worden doorverwezen naar WhatsApp, voor Telenet het populairste kanaal.
Antwoord
#2
We gaan minder doen om u beter van dienst te zijn.
Zoek de fout...
Antwoord
#3
(05-03-2025, 13:38)boulder schreef: We gaan minder doen om u beter van dienst te zijn.
Zoek de fout...

ze hebben minder personeel dat zich met al die sociale diensten kunnen bezig houden...
is een normale reactie als ze minder personeel hebben om dit te blijven gebruiken die X (twitter), Facebook en allerhande.
whatsapp is iets wat minder personeel nodig heeft om te onderhouden en te helpen bij problemen.
Antwoord
#4
(09-03-2025, 04:07)master-magic schreef:
(05-03-2025, 13:38)boulder schreef: We gaan minder doen om u beter van dienst te zijn.
Zoek de fout...

ze hebben minder personeel dat zich met al die sociale diensten kunnen bezig houden...
is een normale reactie als ze minder personeel hebben om dit te blijven gebruiken die X (twitter), Facebook en allerhande.
whatsapp is iets wat minder personeel nodig heeft om te onderhouden en te helpen bij problemen.
Klopt, maar het verhaaltje van "om u beter van dienst te zijn", is wel een leugen.
Antwoord
#5
(10-03-2025, 11:31)boulder schreef:
(09-03-2025, 04:07)master-magic schreef:
(05-03-2025, 13:38)boulder schreef: We gaan minder doen om u beter van dienst te zijn.
Zoek de fout...

ze hebben minder personeel dat zich met al die sociale diensten kunnen bezig houden...
is een normale reactie als ze minder personeel hebben om dit te blijven gebruiken die X (twitter), Facebook en allerhande.
whatsapp is iets wat minder personeel nodig heeft om te onderhouden en te helpen bij problemen.
Klopt, maar het verhaaltje van "om u beter van dienst te zijn", is wel een leugen.

ja de kat moet een naam hebben hé, het zal er niet op verbeteren, lees nu al veel negatieve dingen van hun telefoon service dat ze foute info mee delen aan klanten en soms niet verstaanbaar zijn door hun hollands accent of dat de telefoon wordt dichtgesmeten na een bepaalde tijd (of zelf wordt verbroken om niet te lang te bellen).
maar dit gebeurt bij proximus ook veel voor.
ze moeten allemaal bezuinigen op deze service opties maar dat komt niet ten goede aan de zaak.
Antwoord