Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
filmon
jongens bij xoom,videoland en mejane kan je al abonnementen afsluiten. maar wat ik op filmon vond spreekt alle boekdelen. amaai 500 volwaardige live kanalen voor niets. gene webtv prullen maar volwaardige kanalen hier is de link:

http://www.filmon.com/tv
ongelofelijk met gratis app via win 8 ook nog ontdekt mejane filmabonnement 12 euro per maand ala prime maar stuk goedkoper.ook via media center 8 van windows ongelofelijk
Antwoord
(29-09-2013, 18:33)natte schreef: jongens bij xoom,videoland en mejane kan je al abonnementen afsluiten. maar wat ik op filmon vond spreekt alle boekdelen. amaai 500 volwaardige live kanalen voor niets. gene webtv prullen maar volwaardige kanalen hier is de link:

http://www.filmon.com/tv
ongelofelijk met gratis app via win 8 ook nog ontdekt mejane filmabonnement 12 euro per maand ala prime maar stuk goedkoper.ook via media center 8 van windows ongelofelijk

als je gratis apps movies pakt bij windows store kan je veel gratis filmsites vinden: filmonline,moviestars, geen trailers maar echte gratis films. doen mannen.redelijk goed. wel engels maar kom we klagen niet
Antwoord
beste boulder,master,dimira,chukky, en andere die filmon tv moeten jullie echt eens proberen. ongelofelijk. op een legale manier meer dan 450 "echte" internettv met volwaardige zneders. je kan niet opsommen wat er niet is. wel geen hollandse en belgische maar wel duitse, alle engelse,arabische,film,kids,............. kortom. een goede aanvulling voor je kabelabonnement dimira. geen sat meer nodig. je kan rechtsreeks gaan of de app downloaden op je startscherm van windows 8 ongeloefelijjk. gisteren pc aangesloten via lange kabel op tv. en eerste filmpakket van mejane gebruikt. maar filmontv jongens dat is pas klasse. stemaingtv gratis voor niets echt een super aanrader
Antwoord
Tja, klopt toch iets niet hiermee.
Hoe kunnen zij nu legaal al die zenders aanbieden ?
En als het niet legaal is, dan gaan die toch snel weer verdwenen zijn ?
Antwoord
(05-10-2013, 23:49)boulder schreef: Tja, klopt toch iets niet hiermee.

simpel sd is frre betaalt door hen. hd moet je betalen en sponsoring door filmon vod. inloggen kan je niet vandaar en win 8 gebruikt het zelf bij apps maar is wel beste wat ik van internettv gezien heb
Antwoord
(06-10-2013, 10:26)natte schreef:

simpel sd is frre betaalt door hen. hd moet je betalen en sponsoring door filmon vod. inloggen kan je niet vandaar en win 8 gebruikt het zelf bij apps maar is wel beste wat ik van internettv gezien heb
En zij betalen rechten zodat iedereen wereldwijd gratis BBC1 (in SD weliswaar) kan zien ?
Dat vind ik moeilijk te geloven, ik denk dat het een tijdje zal bestaan en dan zal opgedoekt worden wegens illegaal.
Antwoord
(06-10-2013, 10:43)boulder schreef:
(06-10-2013, 10:26)natte schreef:

En zij betalen rechten zodat iedereen wereldwijd gratis BBC1 (in SD weliswaar) kan zien ?
Dat vind ik moeilijk te geloven, ik denk dat het een tijdje zal bestaan en dan zal opgedoekt worden wegens illegaal.

dat kan natuurlijk. wel raar dat ze dan apps store staan van windows hee. zo weet iedereen het. ipadressenfilter zal er nog niet instaan.
Antwoord
(06-10-2013, 13:56)natte schreef: dat kan natuurlijk. wel raar dat ze dan apps store staan van windows hee. zo weet iedereen het. ipadressenfilter zal er nog niet instaan.
De BBC zelf heeft niet eens rechten om buiten het VK uit te zenden, ze lossen dat op door hun spotbeam, die er moet voor zorgen dat het satelliet signaal niet daarbuiten op te vangen is.
Gelukkig voor ons is de technologie nog niet zo goed dat ze het echt voor heel Europa kunnen blokkeren, en zo komt het dat wij hier BBC One HD op satelliet kunnen ontvangen.
Ik zou dus niet weten hoe filmon wettelijk in orde dit kan aanbieden voor iedereen wereldwijd.
Telenet of Belgacom moeten wel degelijk rechten betalen om dit hier te kunnen op de kabel of via IPTV te kunnen aanbieden, en dat is dan maar voor een klein gebiedje als België of Vlaanderen.
Dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Filmon wel zomaar rechten heeft om overal uit te zenden.
Antwoord
(06-10-2013, 14:44)boulder schreef:
(06-10-2013, 13:56)natte schreef: dat kan natuurlijk. wel raar dat ze dan apps store staan van windows hee. zo weet iedereen het. ipadressenfilter zal er nog niet instaan.
De BBC zelf heeft niet eens rechten om buiten het VK uit te zenden, ze lossen dat op door hun spotbeam, die er moet voor zorgen dat het satelliet signaal niet daarbuiten op te vangen is.
Gelukkig voor ons is de technologie nog niet zo goed dat ze het echt voor heel Europa kunnen blokkeren, en zo komt het dat wij hier BBC One HD op satelliet kunnen ontvangen.
Ik zou dus niet weten hoe filmon wettelijk in orde dit kan aanbieden voor iedereen wereldwijd.
Telenet of Belgacom moeten wel degelijk rechten betalen om dit hier te kunnen op de kabel of via IPTV te kunnen aanbieden, en dat is dan maar voor een klein gebiedje als België of Vlaanderen.
Dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Filmon wel zomaar rechten heeft om overal uit te zenden.

denkook proef want bij abonnement staat 149 eurochannels wel betaalbaar voor swie geen sat kan betalen
Antwoord
Zal wel niet lang duren die optie
Antwoord