Topics: 79
Ik vraag me dat ook af heb er de eerste dag eens naar gezien en zag niets anders dan boxen.Zal dus wel de bedoeling zijn van die zender maar ik vind sinds die REX en Rio er is gekomen trekt het op niets meer.Ik zelf heb nu voor anderhalve maand kunnen betalen 170,00€,dat je dan bij belgacom bv. nog kan afbetalen in 2 maal.Het gaat er bij mij niet in dat er zogezegd nog een HD XL pakket bestaat,maar dat je het simpel weg niet meer kan krijgen voor die zenders in het zwart.Toch zijn er zo gezegd mensen die die zenders kunnen ontvangen.Wat gebeurt er naar 2014?Zelfs telenet wist het nog niet.Ik vind dat toch allemaal nogal vaagjes.
Topics: 26
03-11-2013, 17:51
(03-11-2013, 12:43)Dreekes schreef: Fight network hebben ze onlangs toch ook bijgezet in het Pluspakket. Waarom die wel en Nick Hits dan weer niet ??
Ja dat klopt idd, waarom is die wel te zien in plus pakket
Topics: 79
Dat weet ik ook niet,ik had een plus pakket en door RIO te nemen is dat paket weg.Ben ik zenders of HD zenders kwijt?Weet jij het.Ik ben niet van plan heel die plus lijst af te gaan en die zenders die ze zo gezegd bij het basis aanbod gingen voegen na te gaan na te zien want dan ben ik maanden bezig.Maar één ding denk ik wel dat heel dat REX-RIO project een grote duit in mijn zak heeft gekost.Al die beloofde zenders die zogezegd in dat basispaket kwamen,daar kunnen we naar fluiten maar wel voor betalen want bij mij staan die op zwart.
Topics: 26
Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he
Topics: 952
(03-11-2013, 18:11)Dimira schreef: Dat weet ik ook niet,ik had een plus pakket en door RIO te nemen is dat paket weg.Ben ik zenders of HD zenders kwijt?Weet jij het.Ik ben niet van plan heel die plus lijst af te gaan en die zenders die ze zo gezegd bij het basis aanbod gingen voegen na te gaan na te zien want dan ben ik maanden bezig.Maar één ding denk ik wel dat heel dat REX-RIO project een grote duit in mijn zak heeft gekost.Al die beloofde zenders die zogezegd in dat basispaket kwamen,daar kunnen we naar fluiten maar wel voor betalen want bij mij staan die op zwart.
dimira je kan toch maandelijks opzeggen
(03-11-2013, 13:44)Dimira schreef: Ik vraag me dat ook af heb er de eerste dag eens naar gezien en zag niets anders dan boxen.Zal dus wel de bedoeling zijn van die zender maar ik vind sinds die REX en Rio er is gekomen trekt het op niets meer.Ik zelf heb nu voor anderhalve maand kunnen betalen 170,00€,dat je dan bij belgacom bv. nog kan afbetalen in 2 maal.Het gaat er bij mij niet in dat er zogezegd nog een HD XL pakket bestaat,maar dat je het simpel weg niet meer kan krijgen voor die zenders in het zwart.Toch zijn er zo gezegd mensen die die zenders kunnen ontvangen.Wat gebeurt er naar 2014?Zelfs telenet wist het nog niet.Ik vind dat toch allemaal nogal vaagjes.
+ verdwijnt daarom ga voor innovatie atellite,iptv,filmon xbmc kom keuze genoeg
Topics: 420
(03-11-2013, 18:19)chukky2 schreef: Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he
extreme sportchannel wordt bij sporting telenet gezet,
en dat er nu verdwijnen tcm, tnt, tnt hd, zullen er ofwel nieuwe of een paar van het pluspakket terug opgezet,
wacht maar tegen dat er beweging in aantocht is van de concurentie,
zal er nog heel wat veranderen
Topics: 952
(03-11-2013, 20:11)zorro123 schreef: (03-11-2013, 18:19)chukky2 schreef: Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he
en dat er nu verdwijnen tcm, tnt, tnt hd, zullen er ofwel nieuwe of een paar van het pluspakket terug opgezet,
extreme sport niet bij sporting. verdwijnt definitief. ik heb via sat cd en belgacomtv al vele zenders terug. zie andere topics
Topics: 27
(03-11-2013, 18:11)Dimira schreef: Dat weet ik ook niet,ik had een plus pakket en door RIO te nemen is dat paket weg.Ben ik zenders of HD zenders kwijt?Weet jij het.Ik ben niet van plan heel die plus lijst af te gaan en die zenders die ze zo gezegd bij het basis aanbod gingen voegen na te gaan na te zien want dan ben ik maanden bezig.Maar één ding denk ik wel dat heel dat REX-RIO project een grote duit in mijn zak heeft gekost.Al die beloofde zenders die zogezegd in dat basispaket kwamen,daar kunnen we naar fluiten maar wel voor betalen want bij mij staan die op zwart.
Dimira, voor de 100ste keer, ja, jij bent een aantal zenders kwijt die in het Pluspakket zitten!!! Doordat jij nu het Rio pakket hebt genomen staan volgende zenders op zwart en zal je ze ook nooit meer kunnen nemen, dan zijn BBC3, BBC4, JimJam, The Foodchannel, VTMKzoom+, PebbleTV, FashionTV, Extreme Sport Channel.
En er komen ook geen beloofde zenders meer naar het bassispakket. Telenet had eerst beloofd om Eurosport HD in het basispakket te zetten, maar ze hebben hierover hun communicatie gewijzigd en dat gaat dus niet meer door.
Topics: 420
(03-11-2013, 21:09)natte schreef: (03-11-2013, 20:11)zorro123 schreef: (03-11-2013, 18:19)chukky2 schreef: Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he
extreme sport niet bij sporting. verdwijnt definitief. ik heb via sat cd en belgacomtv al vele zenders terug. zie andere topics
Bij Telenet zijn de kanalen Extreme Sports, MGM en het kinderkanaal JimJam producten van Chellomedia. Voor de kijkers verandert er niets, zegt de persdienst van Telenet.
Datanews (staat bij bericht : liberty global verkoopt contentdivisie)
we zullen wel zien wat het wordt, want als je naar tv shop telenet gaat met je afstandsbediening, en naar jouw pakketten, bij sporting telenet, staat nog steeds extreme, fight network en motorsportchannel
Topics: 1,678
(03-11-2013, 22:31)zorro123 schreef: (03-11-2013, 21:09)natte schreef: (03-11-2013, 20:11)zorro123 schreef: (03-11-2013, 18:19)chukky2 schreef: Vraagje , heb jij dan nu bv. geen jimjam , Eurosport HD foodchannel, extreem sport channel enz , kan toch niet dat die zenders allemaal gaan verdwijnen he
Bij Telenet zijn de kanalen Extreme Sports, MGM en het kinderkanaal JimJam producten van Chellomedia. Voor de kijkers verandert er niets, zegt de persdienst van Telenet.
Datanews (staat bij bericht : liberty global verkoopt contentdivisie)
we zullen wel zien wat het wordt, want als je naar tv shop telenet gaat met je afstandsbediening, en naar jouw pakketten, bij sporting telenet, staat nog steeds extreme, fight network en motorsportchannel
dat op de boxen is nog niet aangepast denk ik.
|