Topics: 952
(18-11-2013, 03:32)zorro123 schreef: begin meer en meer de indruk te krijgen, dat men het uitbollen van prime aan het versnellen is, want meer en meer aangekondigde series wordt enkel nog maar vermeldt (Rio), en geen prime meer,
maar tja we zullen wel zien of het waar is zeker
dat was alang aangekondigd in rio kan je al meer zien dan prime
(14-11-2013, 11:38)zorro123 schreef: (14-11-2013, 11:11)Dimira schreef: Ik denk dat het daar al allemaal veel te laat voor is om alles weer uit elkaar te trekken.Wat ze wel kunnen doen is gewoon prime uit Rio halen maar denk er dan wel aan dat enkel de basis zenders te ontvangen zijn.Ze zijn nu met dat idee REX&Rio gestart ze gaan daar nu niet meer van afstappen omdat daar en paar enkelingen dat weer niet goed vinden.Ik heb het gisteren avond nog gezegd.Dat is het zelfde gezever van enkelingen als op het facebook van Charlotte van telenet vroeger.
Rex of Rio mag er gerust zijn hoor, voorbeeld Rex bij actiefilms alleen, staan daar een hele hoop oudere films bij, maar wil niet zeggen, dat dit slechte zijn, want er staan er veel die je nog niet eens kent, en als je er eentje kijkt blijf je zien, en heb ik het nog maar enkel over actie,
en wat de zenders betreft van die er verdwenen zijn, zag ik er toch nooit naar (buiten foodnetwork channel) nee maar ik nog jonge kids en zijn veel kinderzenders weg.heb wel opgelost via cd en btv
(18-11-2013, 12:11)Dimira schreef: Je prime als je het zo gezegd dan nog kan krijgen achteraf vind ik geld weg gooien.Want zie eens wat je aallemaal voor die prijs bijna allemaal in de plaats krijgt.prime dat deze keer gratis is/allerhande films en series in RIO en er nog eens een hoop zenders boven op.Dan weet ik wel wat kiezen. inderdaad dimi maar kan nog beter zoals in hooland film1 en hbo en nog vele zenders bovenop zoals upc daar maar meer concurrentie
(18-11-2013, 18:08)chukky2 schreef: (18-11-2013, 12:11)Dimira schreef: Je prime als je het zo gezegd dan nog kan krijgen achteraf vind ik geld weg gooien.Want zie eens wat je aallemaal voor die prijs bijna allemaal in de plaats krijgt.prime dat deze keer gratis is/allerhande films en series in RIO en er nog eens een hoop zenders boven op.Dan weet ik wel wat kiezen.
De name prime gaat misschien verdwijnen, maar een filmzender zal er altijd wezen , anders liggen snel andere op de loer hoor
ja heb er zelf al bij hbo en film1
Topics: 79
En staat dat dan al vast?Blijft dat gratis?Daar geloof ik niets van.Prime gan nooit bij Rex komen gratis.als je iets meer dan 14€ betaald bij REX bztaald en dan nog eens gratis prime.Dan zouden diegene van RIO allemaal in het zak gezet zijn.Enkel hebben ze mischien meer zenders dan de klanten van REX.
Topics: 1,678
ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
allemaal voor een netflix waar ze zo een spel van maken.
Topics: 420
(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
weet je waaraan je kunt zien dat netflix : nog niet voor morgen is, wel bij Rio geeft men netflix series + dat er bepaalde ABC series zouden moeten verdwijnen mocht (N) op komst zijn,
en zolang er hierin geen beweging in is blijft het : voor sommige (ervan dromen)
Topics: 1,678
(19-11-2013, 16:34)zorro123 schreef: (19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
weet je waaraan je kunt zien dat netflix : nog niet voor morgen is, wel bij Rio geeft men netflix series + dat er bepaalde ABC series zouden moeten verdwijnen mocht (N) op komst zijn,
en zolang er hierin geen beweging in is blijft het : voor sommige (ervan dromen)
heeft telenet dan een exclusiviteitscontract voor die series ??????
want zo niet kunnen netflix die ook aanbieden als ze ervoor betalen voor vlaanderen.
maar denk dat het probleem is dat ze in belgie in feite 3 talige versies moeten starten van netflix,
ene voor de vlaamstallige,dan ene voor de franstallige en dan nog 1 voor de duitstallige (al ben ik niet zeker of die laatste een prioriteit is).
(20-11-2013, 00:08)master-magic schreef: (19-11-2013, 16:34)zorro123 schreef: (19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
heeft telenet dan een exclusiviteitscontract voor die series ??????
want zo niet kunnen netflix die ook aanbieden als ze ervoor betalen voor vlaanderen.
maar denk dat het probleem is dat ze in belgie in feite 3 talige versies moeten starten van netflix,
ene voor de vlaamstallige,dan ene voor de franstallige en dan nog 1 voor de duitstallige (al ben ik niet zeker of die laatste een prioriteit is).
hetzelfde probleem als fox sports mochten die de voetbal binnenhalen, moeten ze ook op beide landsdelen uitzenden, en dan hier tot een overeenkomst komen tussen belgacom en telenet,
maar of telenet nu een exclusifiteitscontract heeft met ABC ???
ik ken er toch waar (N) de rechten heeft, en ook als je nu op engelse sites komt, lees je het overal, maar opmerkelijk iedereen heeft het over nederland, belgium wordt nergens niet vermeldt,
en hier Rio heeft het aantal ABC series reeds verdrie- of verviervoudigt
soms krijg je email van telenet, waarvan je afvraagt, jawadde ??
op 20 november nog een mail gekregen, met de vermelding : de hoogtepunten in rio in november,
als men nu eens op het eind van deze maand, er een sturen, met de hoogtepunten in december, zou ik het nog aannemen, blijkbaar als men zo verder doet : iedere maand zulke mail
inderdaad kan ik bevestigen heb ook een mail van hen ontvangen.
Topics: 5
(19-11-2013, 00:13)master-magic schreef: ze gaan het hen nog beklagen bij telenet dat ze dit doen,
Laat ze prullen en foefelen bij telenet.
Feit is onweerlegbaar met mijn abonnement
Whoppa+Rio+Freephone Europa kost bij telenet € 105
Bij UPC Nederland kost identiek pakket € 79
Ik betaal bij telenet 26% meer voor gelijke diensten.
En daar moet ik bovenop , downloadbeperking, Telemeter, smallband , poort blokkeringen en snelheid afknijpingen voor lief bijnemen.
Telenet, staat in de top 3 van grootste kabel huichelaars in Europa.
iedereen moet weten wat hij wil en welke service hij wil.Ben jij dan nederlander soms,want voor zover ik weet is wat je daar allemaal uitlegd voor mij allemaal chinees.upc is toch enkel in nederland als ik mij niet vergis.
|