Je kan ook naar Qmusic via de radio luisteren,inplaats van heel de dag dat stom beeld erbij.Kost alleen maar bandbreedte.
(30-11-2013, 13:32)Dimira schreef: Dat is nu een persoonlijke ingeving.Maar er zijn nu mensen die van klassieke of rock muziek houden en dan vind ik die zenders zeer doeltreffend.master zal wel weten hoevel plaats deze in nemen. Ik heb ook nog nooit naar die zenders geluisterd.Maar nu zijn ze er toch bij REX&RIO dus soms luister ik er wel naar.En er zijn ook leuke zenders bij met hedendaagse muziek zonder reclame.
Ik heb het niet over de muziek,die zal wel mooi zijn,maar moet daar heel de dag de TV voor op staan,en zien hoe die gasten daar rondhangen.
Vind het gewoon nutteloos.Via de radio ontvang je Qmusic ook.
Topics: 79
(30-11-2013, 14:34)tarzan schreef: Je kan ook naar Qmusic via de radio luisteren,inplaats van heel de dag dat stom beeld erbij.Kost alleen maar bandbreedte.
(30-11-2013, 13:32)Dimira schreef: [quote='zorro123' pid='4749' dateline='1385772050']
[quote='master-magic' pid='4748' dateline='1385768964']
Dat is nu een persoonlijke ingeving.Maar er zijn nu mensen die van klassieke of rock muziek houden en dan vind ik die zenders zeer doeltreffend.master zal wel weten hoevel plaats deze in nemen. Ik heb ook nog nooit naar die zenders geluisterd.Maar nu zijn ze er toch bij REX&RIO dus soms luister ik er wel naar.En er zijn ook leuke zenders bij met hedendaagse muziek zonder reclame.
Ik heb het niet over de muziek,die zal wel mooi zijn,maar moet daar heel de dag de TV voor op staan,en zien hoe die gasten daar rondhangen.
Vind het gewoon nutteloos.Via de radio ontvang je Qmusic ook. Ik denk dat er hier een misverstand in het spel is.Ik dacht eerst dat je het had over music choise.
Topics: 952
(30-11-2013, 01:49)master-magic schreef: (30-11-2013, 01:24)natte schreef: (29-11-2013, 21:08)zorro123 schreef: vandaag nog een e-mail gekregen van telenet zelf waar ze het aankondigen, dat tcm en tnt vanaf januri 2014 niet meer te zien zijn
en zoekt voor waardig alternatief ben benieuwd
Ik las toch.iets anders,dat ze syfy,mgm en 13th street als vervanging noemen. vanboven staat vervanging en voorlopig die posten verwijzing
(30-11-2013, 02:40)zorro123 schreef: (30-11-2013, 01:49)master-magic schreef: (30-11-2013, 01:24)natte schreef: (29-11-2013, 21:08)zorro123 schreef: vandaag nog een e-mail gekregen van telenet zelf waar ze het aankondigen, dat tcm en tnt vanaf januri 2014 niet meer te zien zijn
Ik las toch.iets anders,dat ze syfy,mgm en 13th street als vervanging noemen.
waar natte het over heeft, staat op de facebookpagina van telenetentertaint, en het wordt gezegd door telenetentertaint produkt/dienst : meer nog : zodra er meer informatie is, geven we het zeker door,
waar of niet ?, het wordt daar zeker niet verteld : dor ene en aangedikt door een ander nen neen was in mail
(30-11-2013, 01:49)master-magic schreef: (30-11-2013, 01:24)natte schreef: (29-11-2013, 21:08)zorro123 schreef: vandaag nog een e-mail gekregen van telenet zelf waar ze het aankondigen, dat tcm en tnt vanaf januri 2014 niet meer te zien zijn
Ik las toch.iets anders,dat ze syfy,mgm en 13th street als vervanging noemen.
Topics: 952
Beste klant,
Het Amerikaanse bedrijf Turner Broadcasting Systems heeft besloten vanaf 1 januari 2014 de zenders TCM en TNT niet langer uit te zenden in de Benelux. Deze zenders zullen dan ook niet meer te bekijken zijn via uw zenderpakket.
We zoeken volop naar een volwaardig alternatief. Tot we dit gevonden hebben, verwijzen we u graag door naar het MGM Movie Channel voor een mooi aanbod filmklassiekers. Voor topseries en films in verschillende genres raden wij u 13th street en SyFy aan, twee zenders met een ruim fictie-aanbod.
Vindt u zich niet terug in deze zenderwijziging, dan hebben we daar uiteraard begrip voor. U kunt uw diensten, uitgezonderd de mobiele diensten, kosteloos opzeggen t.e.m. 28/02/2014 via de Telenet-klantendienst. Dat kan telefonisch, per brief of via onze website.
Vriendelijke groeten,
Inge Smidts
Topics: 1,682
Een vervanger voor tcm weet ik toch niet direct voor de benelux,
Dus geloof er nog niet teveel van,
Die duitse zenders gingen ook vervangen worden,
En wat kregen we,brolzenders.
Voor duitse zenders als je die wil vervangen kan je niet anders dan er nieuwe duitse zenders in de plaats te zetten.Dit heeft belgacom ook gedaan.Je gaat ook geen kinderzenders verwijderen en er sport zenders in de plaats zetten.
Topics: 19
Nochtans er zijn Duitse zenders genoeg om in de plaats te zetten ( RTL II, 3Sat, Kabel Eins, Super RTL, TELE 5, NDR, DAS VIERTE,...).
Heb zonet gezien dat MBC ook verdwenen is op de digitale kabel sinds 23 oktober. Ik vermoed dat dit enkel in het Brusselse is, vermits die in Vlaanderen niet op de kabel zit. Inderdaad Master, WDR is nog steeds niet vervangen ondanks hun beloftes.
En wanneer krijgen we RAI 2 en RAI 3 ?? Heeft dit gerucht ook niet de ronde gedaan verleden jaar ?
Dat versta ik ook niet dat belgacom die 3 eerste kanalen van rail al een hele tijd in zijn bestand heeft.Hier heeft dat misschien ook wel geweest dat dat derde kanaal hier aanwezig was,maar dan zal het weer zoals altijd in het ex indi gebied geweest zijn en dat zijn de dikste profiteurs van ons land geweest.Dan kan die daar op de kabel gezeten hebben zoals vele andere zenders die de meeste andere mensen niet hadden maar wel voor moesten voor betalen.
Topics: 420
(01-12-2013, 04:13)master-magic schreef: Een vervanger voor tcm weet ik toch niet direct voor de benelux,
van telenet entertaint :
Deze zenders stoppen helaas met uitzenden in België. Wij betreuren het dan ook dat we deze zenders niet meer kunnen aanbieden. De prijs van Rio zal niet worden aangepast. We zoeken altijd het beste totale aanbod en blijven nu dus ook zoeken naar nieuwe zenders om toe te voegen.
reactie hierop : Misschien dat er iets uit de bus kan komen om bv HBO 1, 2 en 3 naar Telenet te halen.
Topics: 1,682
(18-12-2013, 04:39)zorro123 schreef: (01-12-2013, 04:13)master-magic schreef: Een vervanger voor tcm weet ik toch niet direct voor de benelux,
van telenet entertaint :
Deze zenders stoppen helaas met uitzenden in België. Wij betreuren het dan ook dat we deze zenders niet meer kunnen aanbieden. De prijs van Rio zal niet worden aangepast. We zoeken altijd het beste totale aanbod en blijven nu dus ook zoeken naar nieuwe zenders om toe te voegen.
reactie hierop : Misschien dat er iets uit de bus kan komen om bv HBO 1, 2 en 3 naar Telenet te halen.
Ik vrees ervoor,Telenet heeft prime zenders he,de meeste HBO films komen op prime,ditto series,
Als ze de zenders HBO naar Belgie halen heeft prime een groot deel kwijt van hun aanbod.
In Nederland is dit ook aan de hand,en daar zie je het film1 aanbod verminderen in kwaliteit omdat ze minder gekende films hebben,
De meeste bekende zitten bij HBO.
|