Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eén Vlaming op twee spoelt reclame door
#11
(18-12-2013, 17:42)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 03:31)master-magic schreef: Ik zie het in 2014 er nog doorkomen die optie,
Betalen om te kunnen doorspoelen,
Ik doe het al jaren zonder betalen en heb ook digitale opname's Wink

dit was toch in het begin zo : 5 euro, telenet schafte dit af, en blij dat de klanten waren, en nu zouden de zenders (die je dag kleurt), terug willen (in hun voordeel) ???

ja maar ik werk niet via een telenet doos Wink
en dat doorspoelen willen alle comercielle zenders,niet enkel de VMMA groep,
vraag me af,als je niet betaald om door te spoelen en dus de reclame moet kijken of je de pauze knop ook nog ga kunnen indrukken of dat dit ook enkel kan als je betaald.
maar zal wel nog kunnen zeker,heb vroeger nooit die optie gehad om door te spoelen toen het betalend was bij telenet.
ik lig er niet wakker van,dat ze maar doen bij telenet,
ze zijn goed bezig in 2013,
en als ze zenders per stuk gaan beginnen verhuren zal dit duurder uitkomen omdat ze dan de prijs per stuk gaan opdrijven omdat er minder mensen bv gaan betalen voor een VTM of Vier bv en zo de kijkrechten doorgerekend moeten worden per persoon,
nu word dat berekend op een grote massa die telenet heeft als kabel aanbieder.
en zo is dat ook met die rex en rio,maar als er amper nieuwe klanten gaan bijkomen die rex of rio nemen dan zal telenet hun broek ferm aan scheuren.
maar kan zijn dat ze al jaren hoge bedragen vragen voor die paketten en er ferm winst op hebben gemaakt zonder we het weten en nu pas de echte prijs doorrekenen.
Antwoord
#12
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.

2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.

3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.

en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
Antwoord
#13
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.

2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.

3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.

en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
wie kijkt er daar nu naar,ik allesinds niet!!!!!
Antwoord
#14
(18-12-2013, 23:45)master-magic schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.

2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.

3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.

en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
wie kijkt er daar nu naar,ik allesinds niet!!!!!

en toch heeft het succes zie maar naar de CIM cijfers : best bekeken programma op donderdag op VTM
Antwoord
#15
(18-12-2013, 23:49)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:45)master-magic schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.

2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.

3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.

en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
wie kijkt er daar nu naar,ik allesinds niet!!!!!

en toch heeft het succes zie maar naar de CIM cijfers : best bekeken programma op donderdag op VTM

misschien omdat er niks anders is de donderdag dat beter is buiten herhalingen van films en series,
snap het niet wat ze in dat programma zien,
heb er maar 1 keer 5 minuten naar gekeken en wist direct dat het op niks trok.
Antwoord
#16
Voor mij hoeft al die reklame niet en zal die zolang ik kan blijven doorspoelen en master, 'k heb vorige week ook ff naar reklame aub gekeken en vond dat ook op niks trekken.
Oh ja dimira, ik heb op mijn brievenbus zo'n sticker kleven; geen reklame gewenst Wink
Antwoord
#17
(18-12-2013, 23:52)master-magic schreef:
(18-12-2013, 23:49)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:45)master-magic schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.

2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.

3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.

en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
wie kijkt er daar nu naar,ik allesinds niet!!!!!

en toch heeft het succes zie maar naar de CIM cijfers : best bekeken programma op donderdag op VTM

misschien omdat er niks anders is de donderdag dat beter is buiten herhalingen van films en series,
snap het niet wat ze in dat programma zien,
heb er maar 1 keer 5 minuten naar gekeken en wist direct dat het op niks trok.

die reclame aub : is dit iets zoals telenet voorheeft : gerichte reclame ?
Antwoord
#18
(19-12-2013, 03:06)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:52)master-magic schreef:
(18-12-2013, 23:49)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:45)master-magic schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef:
(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.

2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.

3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.

en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
wie kijkt er daar nu naar,ik allesinds niet!!!!!

en toch heeft het succes zie maar naar de CIM cijfers : best bekeken programma op donderdag op VTM

misschien omdat er niks anders is de donderdag dat beter is buiten herhalingen van films en series,
snap het niet wat ze in dat programma zien,
heb er maar 1 keer 5 minuten naar gekeken en wist direct dat het op niks trok.

die reclame aub : is dit iets zoals telenet voorheeft : gerichte reclame ?

Ja heb dit toen ook gelezen,
Heb er geen last meer van maar ze doen maar met hun interactieve dingen.
Antwoord
#19
Het decreet in het vlaams parlement rond doorspoelen en uitgesteld kijken, een verbod op doorspoelen of uitgesteld kijken is er niet, maar mag enkel met akkoord van de zenders.
Er is machtsmisbruik door Telenet volgens de zenders, met Vtm op kop, en dit decreet geeft de zenders een wapen om te onderhandelen over dat machtsmisbruik.”
en nu komt het : "Als Vtm geld vraagt voor Stevie en facturen uitstuurt naar gebruikers dan zijn ze de facto een concurrent van Telenet en Belgacom."
Antwoord
#20
Laatst was ik reclame aan het volgen,en werd verdorie regelmatig onderbroken door een filmTongue
Antwoord