Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rex of Rio
(24-12-2013, 16:09)tarzan schreef:
(24-12-2013, 15:56)adizal32 schreef: Ik blijf er bij, ik wacht hun uitleg af over de rond je tafel gesprekken en als het me niet bevalt , ga ik terug naar juist kabel van 15 euro.
Dat geklungel werk me danig op de zenuwen.
Doe zoals ik,heb geen van beiden.
Van de 70 zenders die ik nu heb,mogen er voor mijn part nog 45 zenders verdwijnen.Beginnen met Qmusic.Poppenkast rommel.
[Afbeelding: http://www.speedtest.net/result/3106331618.png]

staat er wel op drie manieren in q-music, de eerste keer is als vtm gedaan heeft met tvuitzendingen; gaan ze ermee verder;
de tweede manier is dat het bestaat als apart kanaal waar je naar kunt kijken, de hele dag ?,
de derde manier is dat deze nog eens staat bij de digitale radio's in Rio :
of met andere woorden eigenlijk ene keer teveel : namelijk dat apart kanaal,
de eerste als vtm stopt met uitzendingen, en ze geven dan Q-music tot ze terug beginnen, tot daar aan toe, dan is iedereen toch slapen, buiten nachtraven,
en wie toch graag Q-music hoort heeft nog altijd de digitale radio-kanalen,

maar als je in een ziekenhuis in wachtzaal zit, en er staan daar schermen met meldingen, wie er aan de beurt is voor zijn afspraak bij een dokter (hier tenminste), wordt het opgevuld met dat aparte kanaal van Q-music
Antwoord
dat is nu toekomst,tvradio,er bestaan al veel van,
in wallonie is er ook Radio Contact als tv zender en die zit ook op de waalse comercielle tv in de tijd dat ze niet uitzenden.
of je kan het nu ook doortrekken naar die actie van studio brussel,ze zenden dat ook bijna dag en nacht uit.
als je dat weg wilt dan moet die boeren zender ook weg hé,is ook herhaling van herhaling van een herhaling,
of Dobbit TV,ook een herhaalzender,of stories,en we kunnen er nog enkele noemen van die vlaamse goedkope zenderkes.
Antwoord
(24-12-2013, 18:14)zorro123 schreef:
(24-12-2013, 16:09)tarzan schreef:
(24-12-2013, 15:56)adizal32 schreef: Ik blijf er bij, ik wacht hun uitleg af over de rond je tafel gesprekken en als het me niet bevalt , ga ik terug naar juist kabel van 15 euro.
Dat geklungel werk me danig op de zenuwen.
Doe zoals ik,heb geen van beiden.
Van de 70 zenders die ik nu heb,mogen er voor mijn part nog 45 zenders verdwijnen.Beginnen met Qmusic.Poppenkast rommel.
[Afbeelding: http://www.speedtest.net/result/3106331618.png]

staat er wel op drie manieren in q-music, de eerste keer is als vtm gedaan heeft met tvuitzendingen; gaan ze ermee verder;
de tweede manier is dat het bestaat als apart kanaal waar je naar kunt kijken, de hele dag ?,
de derde manier is dat deze nog eens staat bij de digitale radio's in Rio :
of met andere woorden eigenlijk ene keer teveel : namelijk dat apart kanaal,
de eerste als vtm stopt met uitzendingen, en ze geven dan Q-music tot ze terug beginnen, tot daar aan toe, dan is iedereen toch slapen, buiten nachtraven,
en wie toch graag Q-music hoort heeft nog altijd de digitale radio-kanalen,

maar als je in een ziekenhuis in wachtzaal zit, en er staan daar schermen met meldingen, wie er aan de beurt is voor zijn afspraak bij een dokter (hier tenminste), wordt het opgevuld met dat aparte kanaal van Q-music
Die eerste lannier vind ik er al te veel aan.Als vtm zelf eens een manier zoekt om zijn uitzendtijd vol te krijgen.Of kost dit te veel?Daarom dat ik die zender ook maar enkel s'middags opzet voor nieuws.ik vind dit de zieligste zender van België

(25-12-2013, 04:26)master-magic schreef: dat is nu toekomst,tvradio,er bestaan al veel van,
in wallonie is er ook Radio Contact als tv zender en die zit ook op de waalse comercielle tv in de tijd dat ze niet uitzenden.
of je kan het nu ook doortrekken naar die actie van studio brussel,ze zenden dat ook bijna dag en nacht uit.
als je dat weg wilt dan moet die boeren zender ook weg hé,is ook herhaling van herhaling van een herhaling,
of Dobbit TV,ook een herhaalzender,of stories,en we kunnen er nog enkele noemen van die vlaamse goedkope zenderkes.

dan kan je op den duur alles weg doen.En ik denk ook dat dit meer het jongere publiek zal aanspreken.Dus radio zien op tv.
Antwoord
(25-12-2013, 09:51)Dimira schreef: dan kan je op den duur alles weg doen.En ik denk ook dat dit meer het jongere publiek zal aanspreken.Dus radio zien op tv.

Wat is daar nu aan te zien,hun zien taffelen achter die microfoon.
[Afbeelding: http://www.speedtest.net/result/3145283980.png]
Antwoord
(25-12-2013, 04:26)master-magic schreef: dat is nu toekomst,tvradio,er bestaan al veel van,

je vergeet er een, gisteren toevallig naar de vlaamse top tien aan het kijken, en het moment dat ik er er op was, waren de presentatoren aan het zeggen, dat er 2 miljoen ? mensen regelmatig naar hun zender keken,
namelijk MENT (tegenwoordig goed wat muziekkeuze betreft)
Antwoord
(25-12-2013, 13:36)zorro123 schreef: gisteren toevallig naar de vlaamse top tien aan het kijken, en het moment dat ik er er op was, waren de presentatoren aan het zeggen, dat er 2 miljoen ? mensen regelmatig naar hun zender keken,
Ze kunnen zeggen wat ze willen,daar trap ik niet in.
Wie boven de 30 kijkt naar dat gezeur achter de microfoon.
Dat halen de vlaamse tv zenders niet eens.
Antwoord
(25-12-2013, 16:52)tarzan schreef:
(25-12-2013, 13:36)zorro123 schreef: gisteren toevallig naar de vlaamse top tien aan het kijken, en het moment dat ik er er op was, waren de presentatoren aan het zeggen, dat er 2 miljoen ? mensen regelmatig naar hun zender keken,
Ze kunnen zeggen wat ze willen,daar trap ik niet in.
Wie boven de 30 kijkt naar dat gezeur achter de microfoon.
Dat halen de vlaamse tv zenders niet eens.

Dat versta ik nu helemaal niet.Ik luister normaal dagelijks ook niet naar ment.Maar ik ken hem wel en weet ook dat het een goede zender is.Daarom versta ik niet dat je dit kan zeggen dat het voor een publiek tot 30 jaar is wat volgens mij helemaal niet waar is.Ik ben reeds 47 en ben opgegroeid toen de meeste artiesten nog jong waren.Het zijn juist het oudere publiek die deze artiesten kent.Wat zorro zegt is waar,en ik begin geloof te hechten in die kijkcijfers van libelle ook.Want iedereen dacht ook dat dit een flop gig worden.Nu nog platelands tv. en just.Want het is precies of iedereen hier is voor zijn eigen deur aan het vegen.
Antwoord
(25-12-2013, 13:36)zorro123 schreef:

je vergeet er een, gisteren toevallig naar de vlaamse top tien aan het kijken, en het moment dat ik er er op was, waren de presentatoren aan het zeggen, dat er 2 miljoen ? mensen regelmatig naar hun zender keken,
ben eens met zorro
Antwoord
(25-12-2013, 17:54)natte schreef:
(25-12-2013, 13:36)zorro123 schreef:

ben eens met zorro

zoals ik zeg in uitgebreide versieShy
Antwoord
graag meer vlaamse songs
Antwoord