30-12-2013, 23:51
Rex of Rio
|
02-01-2014, 18:41
de nieuwe series voor januari met bijhorende trailers voor prime en rio
02-01-2014, 23:03
(02-01-2014, 18:41)zorro123 schreef: de nieuwe series voor januari met bijhorende trailers voor prime en rio Goede info dank zorro
08-01-2014, 10:59
Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u.
08-01-2014, 11:08
(08-01-2014, 10:59)Dimira schreef: Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u. al eens bij bestellingen gekeken ??
08-01-2014, 14:40
08-01-2014, 14:45
(08-01-2014, 11:08)zorro123 schreef:(08-01-2014, 10:59)Dimira schreef: Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u. Nee,daar heb ik dan over gezien.Staat dit onder RIO?
08-01-2014, 16:29
(08-01-2014, 10:59)Dimira schreef: Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u.je kan de film opnemen of hij is 48 u becshikking en dan verderkijken pakken (08-01-2014, 14:40)murdock schreef:murdock betaal 130 diftv(30-12-2013, 23:50)Dimira schreef: Daarstraks nog een goede film gezien op RIO één van 4 uur en als je dan maar 0€ betaald pak ik die graag mee.Trouwens ik vind dat er veel lange films tussen staan van 2 uur en langer.
08-01-2014, 17:21
(08-01-2014, 16:29)natte schreef:Dat vroeg ik niet hé natte,trouwens weet ik niet of je dat bij RIO kan ik dacht ook dat alle films in de tv theek niet konden worden opgenomen worden.De bedoeling is zoals ik hierboven dus vroeg waar ik dit juist kon vinden.(08-01-2014, 10:59)Dimira schreef: Weet soms iemand als je een film ziet bij RIO en je wilt deze pauzeren om deze op een later tijdstip voort te zien.Waar je dat kan zien.Want ik heb gisteren een film gezien en had in mijn menu bezig geweest zoals zorro had doorgegeven,maar in deze film waren nu de ondertitteling deels in het nederlands en deels engels.Dus probeerde ik dit op te lossen.Is uiteindelijk niet gelukt.Was misschien normaal voor deze film.Heb de film wel terug kunnen opvragen door heel dat menu van RIO weer te overlopen en algoed wist ik ongeveer hoe hij noemde.Maar weet iemand een eenvoudigere manier?Dank u.je kan de film opnemen of hij is 48 u becshikking en dan verderkijken pakken
08-01-2014, 17:27
Onder de knop in menu bestellingen normaal gezien.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|