Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
filmon
(06-01-2014, 18:31)bartmaniac schreef: als ik een film in meer dan behoorlijke kwaliteit wil bekijken en ik heb hem zelf niet lokaal staan, dan gebruik ik xbmc en start icefilms op. zowel series als film in goede tot heel goede kwaiteit. met mijn telenet abonnement komen ze zonder haperingen binnen en na enkele seconden wachten heb je al beeld en zo kijk ik direct op mijn 46" scherm.

zo heb ik naar boardwalk empire seizoen 4 gekeken voor de 3 laatste afleveringen, want dit ging veel vlugger dan deze eerst nog via een torrent te downloaden + de risicos

Bart heb jij soms ook RIO? Want je kan het als het ware altijd voor een maand nemen het kost je 25€ en je hebt er prime bij en 4000 films/series voor 0€ vind je het te duur kan je het altijd op zeggen.
Antwoord
(06-01-2014, 21:40)Dimira schreef:
(06-01-2014, 18:31)bartmaniac schreef: als ik een film in meer dan behoorlijke kwaliteit wil bekijken en ik heb hem zelf niet lokaal staan, dan gebruik ik xbmc en start icefilms op. zowel series als film in goede tot heel goede kwaiteit. met mijn telenet abonnement komen ze zonder haperingen binnen en na enkele seconden wachten heb je al beeld en zo kijk ik direct op mijn 46" scherm.

zo heb ik naar boardwalk empire seizoen 4 gekeken voor de 3 laatste afleveringen, want dit ging veel vlugger dan deze eerst nog via een torrent te downloaden + de risicos

Bart heb jij soms ook RIO? Want je kan het als het ware altijd voor een maand nemen het kost je 25€ en je hebt er prime bij en 4000 films/series voor 0€ vind je het te duur kan je het altijd op zeggen.
weldimira op xmbc zijn ze recenter. maar rio aanbod beter als vroeger.
Antwoord
Wat bedoel je met beter als vroeger?Zolang bestaat het nu toch ook nog niet,en alle films zijn bij mij altijd direct gestard.En ik heb altijd ook nog het aanbod op mijn Smart waar ook nog films gratis en voor 1€ te bezien zijn.
Antwoord
xmbc nog minder dazn 0 euro
Antwoord
(07-01-2014, 17:38)natte schreef: xmbc nog minder dazn 0 euro

Dat ken ik niet,ik vind dat ik nu al genoeg gratis fims heb op Smart en dan RIO in abonement Prime.Als je dan nog niet genoeg hebt,je moet toch nog kunnen slapen?
Antwoord
slaap maar 5 dag rest zap tv en werk. filmon ook gratis dimira download app op je smarttv en 425zenders bij
Antwoord
(06-01-2014, 19:15)natte schreef: wel bart pak muchmovies op xmbc nog beter dan icefilm
filmon zeer goede steaming van zenders liefst 425 gratis content bij . doen mannen

bedankt voor de tipSmile
Antwoord
voor u graag gedaan bart
Antwoord
(07-01-2014, 20:03)natte schreef: slaap maar 5 dag rest zap tv en werk. filmon ook gratis dimira download app op je smarttv en 425zenders bij

Ja,dat heb ik al wel gemerkt dat jij precies maar 5 dage, slaapt Big Grin
Antwoord
is nog niet zoveel ga vroeg slapen als ik uren forum leden zien zijn hier nog nachtwakers hahaha. forum 24 op 24 uur open
Antwoord