Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rio-sporting-betv
Je kan beter rio metbetv comineren. voor niet internetter telenet betaal ik 25 euro rio en 27 euro sportingtv

voor rio combieneren met betv voo sport is goedkoper 40 euro en 25 euro.jehebt dan 4hdzenders bij en 6 film 3 sport en 6 voetbal.ok frans maar dat kan je combineren met jupleage en radio sporza. ben aan het twijfelen . vind sporting 27 euro veel voor 3 voetbalkanalen en 5 die nooit gebruikt worden zeg nu zelf
Antwoord
Ik wacht voorlopig af,en wacht af hoe dat zit met FOX sport of die onderhandelingen nu nog doorgaan.Want blijft sporting binnen 2 jaar dan nog bestaan als dat in handen komt van FOX?Ik had ook liever gehad dat die voetbal paketten verdeeld waren zodat je niet sporting als geheel moest nemen,maar bv enkel het belgische en andere clubs ook verdelen onder elkaar.
Antwoord
(07-01-2014, 20:01)natte schreef: Je kan beter rio metbetv comineren. voor niet internetter telenet betaal ik 25 euro rio en 27 euro sportingtv

voor rio combieneren met betv voo sport is goedkoper 40 euro en 25 euro.jehebt dan 4hdzenders bij en 6 film 3 sport en 6 voetbal.ok frans maar dat kan je combineren met jupleage en radio sporza. ben aan het twijfelen . vind sporting 27 euro veel voor 3 voetbalkanalen

Op een zaterdag worden er wel meestal minsten 5 kanalen gebruikt.Logis dat je ze niet allemaal te gelijk kan zien,maar je kan wedstrijden opnemen en je kan tenminste kiezen tussen de wedstrijden die er zijn dus die keuze heb je ook weer niet bij belgacom want daar moet je zien war je voorgeschoteld krijgt.
Antwoord
das waar en nog tweede keus bij belgacomtv veel matchen 2deklasse
Antwoord
bij betv krijg je volwaardige voetbal
Antwoord
zolang dat duurt nog Wink
Antwoord
(09-01-2014, 23:45)master-magic schreef: zolang dat duurt nog Wink

vrees er ook voor. alle prijzen omhoog behalve betv
Antwoord
(11-01-2014, 13:55)natte schreef:

En de rechten die kunnen wegvallen bij sporing en betv Wink
Antwoord
(11-01-2014, 14:01)master-magic schreef:
(11-01-2014, 13:55)natte schreef:
(09-01-2014, 23:45)master-magic schreef: zolang dat duurt nog

En de rechten die kunnen wegvallen bij sporing en betv

aleen fox kan die betalen
Antwoord

Wat voor voetbal geven ze daarop master.Want waarom zou ik dat gaan nemen mogtdaar nu meer of mogt het goedkoper uitkomen dan is het waarschijnlijk toch franstalig.En die afspraken met Fox zijn dacht ik ook maar eerst voor Februari dus weet je niet wat er allemaal gaat gebeuren.
Antwoord