Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rex of Rio
ha dimira dan heb je chance. dat kan nu op 1 maand en deden ze moeilijk. vergeet ook niet je gewone abonnement op te zeggen. ik bedoel kabel en auteursrechten. wacht misschien op die nieuwe voetbalzenders volgend jaar dan kies je wie je wil en voor hdzenders weet je bij wie je moet zijn hee
Antwoord
Telenet is veel beter dan belgacom. Mijn schoonmoeder heeft ook telenet eens buiten gezwierd en naaf scarlet geweest. De digicorder van belgacom steeds moeten resetten. Het internet als je iets ver van de centrale zit trekt de snelheid op niks. Als ik daar de speedtest doe draadloos kom ik maar aan 19mbps, als ik hier de speedtest doe ook draadloos Kom ik in de 70 mbps uit en met kabel in de 90 mbps.
een bestand downloaden is een ramp.
Ze zijn nu van armoede terug gegaan hebben het 3 weken vol gehouden.
Werkt telenet dan zo slecht bij jou?
Antwoord
hier ook belgacomtv slechter geworden nee dan decoders telenet beter
Antwoord
(31-01-2014, 17:19)natte schreef: ha dimira dan heb je chance. dat kan nu op 1 maand en deden ze moeilijk. vergeet ook niet je gewone abonnement op te zeggen. ik bedoel kabel en auteursrechten. wacht misschien op die nieuwe voetbalzenders volgend jaar dan kies je wie je wil en voor hdzenders weet je bij wie je moet zijn hee

Het spijtige door die pc te kopen kan ik nu niet direct belgacom nemen.Want als het op HD zenders aan komt hebben zij er een heleboel meer en heb ik ook mijn geliefkoosde zenders terug.En film zie ik op mijn SMART dar heb ik geen RIO voor nodig daar heb ik ook films voor 0€ en schotel zet ik later als ik meer geld heb.
Antwoord
(31-01-2014, 21:42)Dimira schreef:
(31-01-2014, 17:19)natte schreef: ha dimira dan heb je chance. dat kan nu op 1 maand en deden ze moeilijk. vergeet ook niet je gewone abonnement op te zeggen. ik bedoel kabel en auteursrechten. wacht misschien op die nieuwe voetbalzenders volgend jaar dan kies je wie je wil en voor hdzenders weet je bij wie je moet zijn hee

Het spijtige door die pc te kopen kan ik nu niet direct belgacom nemen.Want als het op HD zenders aan komt hebben zij er een heleboel meer en heb ik ook mijn geliefkoosde zenders terug.En film zie ik op mijn SMART dar heb ik geen RIO voor nodig daar heb ik ook films voor 0€ en schotel zet ik later als ik meer geld heb.

dit is straf : op elke smart 4 euro 95 cent per film : veel correcter dan de 0 euro
Antwoord
geef mij maar Rio hoor veel beter
Antwoord

verstandige keuze heb ook belgacomtv
Antwoord
(31-01-2014, 21:47)zorro123 schreef:

dit is straf : op elke smart 4 euro 95 cent per film : veel correcter dan de 0 euro

wat is smart dimira of zorro?
Antwoord
(31-01-2014, 21:51)zorro123 schreef: geef mij maar Rio hoor veel beter

rio is ook goed , filmzenders
Antwoord
(31-01-2014, 22:44)natte schreef:
(31-01-2014, 21:51)zorro123 schreef: geef mij maar Rio hoor veel beter

rio is ook goed , filmzenders

weet je wel waarom rio (hier) beter is, bij belgacom 3 euro voor een gewone film, 4 euro voor een recente film, laat staan voor een in hd 5 euro : allemaal per film,
en zoals hier alle dagen een film of serie wordt gekeken, reken is uit wat je betaalt bij belgacom : we nemen nu alle dagen een gewone film = voor 30 dagen : 90 euro,
terwijl Rio 25 euro per maand kost
Antwoord