Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe yelo op de digicorders.
hier in zottegem is een update geweest, ik vind het veel meer overzichtelijk nu.goed werk van telenet.
Antwoord
In ieder geval ik heb nu bij mijn moeder gezien,zie die zender gids ook staan,maar zie ook nog altijd dat beeld dat tijdens het menu er door komt.En ik dacht dat dit verleden tijd ging zijn.Naar datum ben ik vergeten te zien omdat ik die zender gids zag staan en dacht dat het dus die nieuwe update was.
Antwoord
Datum van software is nog altijd die van oktober 2013.Dus of die zender gids er nu op staat of niet dit bewijst niets dat die nieuwe menu is geïnstalleerd,want ik zie niets speciaals,en ook zie ik ook nog altijd dat doorschijnend beeld dat door dat menu komt.
Antwoord
bij mij alles in orde nu blijkt oude decoder gaat niet blijkbaar
Antwoord
(13-03-2014, 17:59)natte schreef: bij mij alles in orde nu blijkt oude decoder gaat niet blijkbaar

Hoe bedoel je?Gaat dit niet met een ouder model.Mijn moeder heeft zo een zwarte dan gaat dat daar misschien ook niet mee.Kan ik mijn decoder dan nog eventueel verwisselen met die van haar?Want deze heb ik hier ook nog altijd staan.
Antwoord
(13-03-2014, 17:59)natte schreef: bij mij alles in orde nu blijkt oude decoder gaat niet blijkbaar

welke is de oude HD Digicorder DC-AD2000 of HD Digicorder DC-AD2100 ???,
met de DC-AD2100 gaat het
Antwoord
(13-03-2014, 23:49)zorro123 schreef:

welke is de oude HD Digicorder DC-AD2000 of HD Digicorder DC-AD2100 ???,
met de DC-AD2100 gaat het

zal wel de 2000 zijn,heb die ook nog staan niks doen Wink
en heb hem ook eens aangesloten om te kijken naar de update en kreeg ook niks meer nieuw
en is aangesloten via hdmi Wink
Antwoord
kan ik mijn digicorder ook aansluiten bij mij om te zien of er iets gebeurd?
Antwoord
(14-03-2014, 09:23)Dimira schreef: kan ik mijn digicorder ook aansluiten bij mij om te zien of er iets gebeurd?

als uw analoge kabel nog werkt wel Wink
Antwoord
inderdaad staat ne 2000 op gaat niet met die kan ik die ook omwisselen is ne huurdecoder? betaal et toch 8 euro voor
Antwoord