28-04-2014, 12:29
ik ben eens benieuwd hoe ze er uit komen blijf voor hollands systeem 1 organisator voor alle providers
Telenet denkt aan eigen voetbalzender
|
28-04-2014, 12:29
ik ben eens benieuwd hoe ze er uit komen blijf voor hollands systeem 1 organisator voor alle providers
28-04-2014, 16:17
ook uit het jaarverslag van telenet : toe te rekenen bedrijfsinvesteringen als % van de bedrijfsopbrengsten 20%-21%,
uitgezonderd de mogelijke verlenging van de uitzendrechten voor het belgisch voetbal
29-04-2014, 17:44
‘De klant riskeert wedstrijden mis te lopen’
Telenet reageert ‘verbijsterd’ op de manier waarop de Pro League de voetbalrechten wil verkopen. De provider vreest opnieuw een versnippering van de wedstrijden. ‘Het risico is dat de klant de grote verliezer wordt.’ Welk mediabedrijf mag het Belgische eersteklassevoetbal de komende drie seizoenen uitzenden? Het pokerspel dat uiteindelijk het antwoord op die vraag moet opleveren is al een tijd aan de gang. Sinds gisteren konden geïnteresseerde mediabedrijven zich officieel melden, door de zogenaamde tender aan te vragen. Dat is het veilingsdocument waarin staat hoe en op wat er precies kan geboden worden. Opmerkelijk is dat er op één pakket van drie wedstrijden enkel exclusief kan geboden worden, dat staat, althans, in een persbericht van de Pro League over die tender te lezen. We zijn verbijsterd door dat nieuws’, zegt Stefaan Coenjaerts, de woordvoerder van Telenet – dat de tender gisteren nog niet opgevraagd had. ‘Deze situatie is nog slechter dan die waar we ons nu in bevinden. De klant riskeert opnieuw een deel van de wedstrijden mis te lopen omdat ze verdwijnen bij de provider die ze nu aanbiedt. We zijn er voorstander van dat alle wedstrijden beschikbaar zijn voor iedereen.’ de standaard Telenet houdt voorlopig vol niet op de exclusieve rechten te zullen bieden (allee de commerce is begonnen)
29-04-2014, 18:38
telenet moet hand eigen boezem kijk naar indi vroeger en hun prime gedoe en voetbal afpakken belgacom hadden beter prime en voetbal verhuurt aan alleproviders leske geleerd vingers bezeerd
10-05-2014, 11:39
Vandaag in Gazet. Telenet schorst gezamenlijk bod VOO en bgtv.
Willen voetbal voor alle providers. FOX en Aljera nu kanshebbers
10-05-2014, 16:39
11-05-2014, 11:03
belgacom en telenet moeten niet kwijken. ze hebben zelf ons om beurt zo liggen gehad. daarom liever fox en dan op tvv,tel,belga en andere voor iedereen zoals in holland kijk betv en zo
12-05-2014, 01:53
12-05-2014, 03:49
(12-05-2014, 01:53)master-magic schreef:(11-05-2014, 11:03)natte schreef: belgacom en telenet moeten niet kwijken. ze hebben zelf ons om beurt zo liggen gehad. daarom liever fox en dan op tvv,tel,belga en andere voor iedereen zoals in holland kijk betv en zo en ze geven blijkbaar ook al wielrennen op 24 en 25 mei : aangekondigd voor de grote prijs formule 1 van spanje : Op 24 en 25 mei wordt voor de derde keer de World Ports Classic (2.1) gereden. De tweedaagse tussen de havensteden Rotterdam en Antwerpen belooft opnieuw een koers voor de snelle mannen en de vrijbuiters te worden. Rit 1 : Rotterdam - Antwerpen (195 km) Rit 2 : Antwerpen - Rotterdam (159 km) en wat de Jupiler Pro League betreft zouden ze wachten tot de laatste dag, eer men een (mogelijk) bod brengt, tenslotte de voetbalbond heeft hun ook aan het lijntje gehouden, enfin nog tijd tot donderdag, en voor die tijd is het allemaal speculeren, en ze zullen wel rekening houden met hun 205 000 sporting telenet klanten
12-05-2014, 09:01
(12-05-2014, 03:49)zorro123 schreef:(12-05-2014, 01:53)master-magic schreef:(11-05-2014, 11:03)natte schreef: belgacom en telenet moeten niet kwijken. ze hebben zelf ons om beurt zo liggen gehad. daarom liever fox en dan op tvv,tel,belga en andere voor iedereen zoals in holland kijk betv en zo Die kijken toch niet enkel eerste klasse?Want dat is het kl systheem bij telenet dat je alles er bij moet nemen.En dit heb ik hen duidelijk gemaakt toen ik ben vertrokken.Toen vroegen ze het mij waarom ga je weg en, ik heb gezegd omdat het sporting paket veel te duur is.Misschien hadden ze het dit jaar nog iets duurder kunnen maken en F1 er kunnen bijsteken.Waarom kon men niet die belgische competitie in een apart boeket stoppen voor mensen die enkel daar interesse in hebben en niet in buitenlands voetbal want die bestaan er ook en dit verkoopt veel beter.Wie koopt nu een duur abonnement met al dat voetbal waar maar een beetje in zit waarvoor jij in geïnteresseerd bent en voor al die andere troep moet jij ook betalen waar je niets aan hebt. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|