Topics: 952
(12-06-2014, 21:12)zorro123 schreef: (12-06-2014, 18:34)natte schreef: er zijn er ook vele goede gratise hoor
tja, ik zal het eens verduidelijken : kan jij een virusscanner opnoemen,
die bij het opstarten van uw pc aangeeft,
of er updates zijn al dan niet van windows ??
voorbeeld van nu : Dinsdagavond is Flash 14.0.0.125 uitgebracht. Dit is een beveiligingsupdate die zes ernstige lekken repareert.
Verder worden diversen fouten opgelost voor de Flash-varianten in Google Chrome en onder Windows 8.1
heb je deze versie niet (zeer dringend de oude versie van adobe flash verwijderen : en de nieuwe installeren)
en wat bitdefender total security betreft deze doet het wel,
en als je op het beveligingswidget klikt op updates, vraagt bitdefender total security ze te installeren,
en deze installeert ze (als je op installeren klikt) en wordt onmiddelijk gecontroleert, zodat je de goede updates hebt pak kaspersky nog beter
(13-06-2014, 02:26)zorro123 schreef: (11-06-2014, 18:21)natte schreef: (11-06-2014, 03:16)zorro123 schreef: (11-06-2014, 02:18)master-magic schreef: (11-06-2014, 01:16)zorro123 schreef: patch thuesday elke tweede week van de maand : ook 13 beveiligingsupdates + 1 optionele beveiligingsupdate,
ik scan regelmatig met mijn virusscanner :
(kwetsbaarheidsscan die zoekt of er windowsupdates zijn, en of de browser en java en flash up to date is),
meer nog die installeert die zelf, als er updates zijn ah ok dacht al dat ik een uitzondering was want hoor hier meestal maar over 1 update die natte dan al heeft zegt die.
en ik heb er altijd 13 om de 14 dagen ongeveer.
welke antivirus gebruik jij zorro???? ik gebruik kasperski iets duurder maar zeer goed maar normaal zit in windows
wel : Bitdefender Total Security 2014 (bij krefel 40 euro voor 2 jaar),
de handleiding, lijkt ingewikkeld terwijl het heel simpel is,
werkt met alle gekende browsers van internet explorer, google chrome, firefox en zelfs opera,
bij het beveiligingswidget verschijnt telkens een rood cijfer als er updates zijn ik gebruik kaspersky iets duurder. master normaal zit in windows al een antivirus: microsoft essentials zit nu bij windows defender
gouden raad : slechts een virusscanner gebruiken,
als jij kaspersky gebruikt zal de andere wel op uitgeschakeld staan, dat doet kaspersky zelf wel, tijdens de installatie inderdaad gebruik maar ene. vele hebben norton en mcfee en kiezen dan nog andre
Topics: 79
Bij die Lenovo die ik heb gekocht stond mc afee er op.En die was gratis als proef versie voor dertig dagen.Dit vind ik een zeer goede scanner maar heel duur.je hebt verschillende versies maar ik weet dat ik 70€ kwijt was,en dan nu met die fout op die pc heb ik deze maar genomen stukken goedkoper amper 20€ en als ik er ooit terug wat boven op kom kan ik misschien die andere terug nemen.En dat is zo zet je er een andere op dan word je originele die men op je pc plaats geblokkeerd door die andere;Hoe dit juist werkt weet ik ook niet,ik ben ook geen ingenieur.
Topics: 420
(13-06-2014, 15:54)natte schreef: (12-06-2014, 21:12)zorro123 schreef: (12-06-2014, 18:34)natte schreef: er zijn er ook vele goede gratise hoor
tja, ik zal het eens verduidelijken : kan jij een virusscanner opnoemen,
die bij het opstarten van uw pc aangeeft,
of er updates zijn al dan niet van windows ??
voorbeeld van nu : Dinsdagavond is Flash 14.0.0.125 uitgebracht. Dit is een beveiligingsupdate die zes ernstige lekken repareert.
Verder worden diversen fouten opgelost voor de Flash-varianten in Google Chrome en onder Windows 8.1
heb je deze versie niet (zeer dringend de oude versie van adobe flash verwijderen : en de nieuwe installeren)
en wat bitdefender total security betreft deze doet het wel,
en als je op het beveligingswidget klikt op updates, vraagt bitdefender total security ze te installeren,
en deze installeert ze (als je op installeren klikt) en wordt onmiddelijk gecontroleert, zodat je de goede updates hebt pak kaspersky nog beter
ik heb kaspersky ooit wel gehad hoor (veel ingewikkelder te bedienen voor een leek tenminste),
wat norton betreft is achteruit aan het gaan, wat beveiliging betreft, laat staan mc afee nog erger,
ik heb nu bitdefender en die staat samen met kaspersky al jaren aan de top wat beveiliging betreft :
het verschil tussen de twee is dat bitdefender veel handiger te bedienen is, en waarschuwt als er updates zijn voor windows 8.1 enz.
(13-06-2014, 16:18)Dimira schreef: Bij die Lenovo die ik heb gekocht stond mc afee er op.En die was gratis als proef versie voor dertig dagen.Dit vind ik een zeer goede scanner maar heel duur.je hebt verschillende versies maar ik weet dat ik 70€ kwijt was,en dan nu met die fout op die pc heb ik deze maar genomen stukken goedkoper amper 20€ en als ik er ooit terug wat boven op kom kan ik misschien die andere terug nemen.En dat is zo zet je er een andere op dan word je originele die men op je pc plaats geblokkeerd door die andere;Hoe dit juist werkt weet ik ook niet,ik ben ook geen ingenieur.
jong pas op met die mcfee je geraakt daar moeilijk van af. vloog hier direct naar prullenbak
(13-06-2014, 19:15)natte schreef: (13-06-2014, 16:18)Dimira schreef: Bij die Lenovo die ik heb gekocht stond mc afee er op.En die was gratis als proef versie voor dertig dagen.Dit vind ik een zeer goede scanner maar heel duur.je hebt verschillende versies maar ik weet dat ik 70€ kwijt was,en dan nu met die fout op die pc heb ik deze maar genomen stukken goedkoper amper 20€ en als ik er ooit terug wat boven op kom kan ik misschien die andere terug nemen.En dat is zo zet je er een andere op dan word je originele die men op je pc plaats geblokkeerd door die andere;Hoe dit juist werkt weet ik ook niet,ik ben ook geen ingenieur.
jong pas op met die macfees je geraakt daar moeilijk van af. vloog hier direct naar prullenbak Waarom zou dit?Vanaf je een nieuwe koopt wordt deze automatisch geblokeerd.Maar ik heb McAfee gewoon uit mijn systheem gedaan.Als ik hem ooit terug wil zet ik die er toch terug op want dan installeer je hem via disc.Je kan het misschien ook anders dit weet ik niet gewoon online kopen maar ik zeg het zeer duur.
(13-06-2014, 02:27)zorro123 schreef: voor augustus of wie weet september de 8.2 :
Het Windows startmenu keert naar alle waarschijnlijkheid terug in augustus, wanneer Windows 8.2 wordt verwacht. Het beschikbare beeldmateriaal toont aan dat dit menu gepaard gaat met tegels.
Het startmenu van Windows 8.2 lijkt op een opgepoetste versie van het Windows 7-menu. Het grootste verschil is dat je in Windows 8.2 de welbekende tegels naast het optiemenu kunt vinden. De update zal in augustus beschikbaar komen, zo meldt The Verge op basis van informatie van nauw betrokken bronnen. Bewegende applicaties blijven ook in de desktop-omgeving bewegen, zoals de zogenoemde 'Metro'-apps dat al doen in het huidige Windows 8.1.
en voor er weer paniek is : windows 8.2 komt ook met een gewone windows-update
(en wie weet zal het zoals de vorige verplicht zijn wegens geen beveiligingsupdates)
(15-06-2014, 19:49)zorro123 schreef: (13-06-2014, 02:27)zorro123 schreef: voor augustus of wie weet september de 8.2 :
Het Windows startmenu keert naar alle waarschijnlijkheid terug in augustus, wanneer Windows 8.2 wordt verwacht. Het beschikbare beeldmateriaal toont aan dat dit menu gepaard gaat met tegels.
Het startmenu van Windows 8.2 lijkt op een opgepoetste versie van het Windows 7-menu. Het grootste verschil is dat je in Windows 8.2 de welbekende tegels naast het optiemenu kunt vinden. De update zal in augustus beschikbaar komen, zo meldt The Verge op basis van informatie van nauw betrokken bronnen. Bewegende applicaties blijven ook in de desktop-omgeving bewegen, zoals de zogenoemde 'Metro'-apps dat al doen in het huidige Windows 8.1.
en voor er weer paniek is : windows 8.2 komt ook met een gewone windows-update
(en wie weet zal het zoals de vorige verplicht zijn wegens geen beveiligingsupdates)
Zeg dat is hier geen kleuterschool hoor?Er mogen toch nog vragen gesteld worden hoe je aan die update kwam?Niet iedereen heeft daarom zijn studies afgerond tot zijn 25 ste en kent alles van computers en technologie.
(14-06-2014, 11:24)Dimira schreef: (13-06-2014, 19:15)natte schreef: (13-06-2014, 16:18)Dimira schreef: Bij die Lenovo die ik heb gekocht stond mc afee er op.En die was gratis als proef versie voor dertig dagen.Dit vind ik een zeer goede scanner maar heel duur.je hebt verschillende versies maar ik weet dat ik 70€ kwijt was,en dan nu met die fout op die pc heb ik deze maar genomen stukken goedkoper amper 20€ en als ik er ooit terug wat boven op kom kan ik misschien die andere terug nemen.En dat is zo zet je er een andere op dan word je originele die men op je pc plaats geblokkeerd door die andere;Hoe dit juist werkt weet ik ook niet,ik ben ook geen ingenieur.
jong pas op met die macfees je geraakt daar moeilijk van af. vloog hier direct naar prullenbak Waarom zou dit?Vanaf je een nieuwe koopt wordt deze automatisch geblokeerd.Maar ik heb McAfee gewoon uit mijn systheem gedaan.Als ik hem ooit terug wil zet ik die er toch terug op want dan installeer je hem via disc.Je kan het misschien ook anders dit weet ik niet gewoon online kopen maar ik zeg het zeer duur.
heb zelf meegemaakt
Geruchten over Windows 8.1 update 2, 3 en Windows 9 duiken op
Voor alle Microsoft- en Windows-fans is er goed nieuws: de geruchtenmolen rond nieuwe Windows-versies begint weer op gang te komen. Volgens bronnen ligt Microsoft nog steeds op schema voor een Windows 8.1 update 2, komt er ook nog een update 3 en zal de eerste preview van Windows 9 medio volgend jaar verschijnen.
De tweede grote update voor Windows 8.1 staat gepland voor augustus, een gerucht dat niet geheel onlogisch klinkt. Ook ligt het in lijn met de updates die we nog voor Windows Phone gaan zien. Techzine vernam van een Microsoft-medewerker dat Windows Phone sowieso nog een GDR2- en GDR3-update krijgt dit jaar. Dat Windows 8.1 voor de desktops dan ook nog een update 2 krijgt rond de zomer is zeer aannemelijk. De update zou voor een kaal Windows-systeem maar liefst 3GB groot zijn.
Het gerucht over een derde update voor Windows 8.1 is niet onmogelijk, maar klinkt minder geloofwaardig. Deze update zou namelijk gepland staan voor het voorjaar van 2015. In die periode verschijnt volgens andere bronnen echter ook de eerste preview van Windows 9. Het klinkt niet logisch dat Microsoft een update 3 en een Windows 9 preview gelijktijdig zal lanceren. De definitieve versie van Windows 9 zou dan ergens in het najaar van 2015 moeten verschijnen.
Windows 9 verschijnt dan ongeveer drie jaar na Windows 8, net als Windows 8 ook ongeveer drie jaar na Windows 7 verscheen en Windows 7 ongeveer drie jaar na Windows Vista. Tussen Windows Vista en Windows XP zat een periode van ongeveer 5 jaar. Microsoft lijkt nog steeds vast te houden aan deze driejarige cyclus, maar brengt nu ook nog tussentijds grote updates uit die het besturingssysteem veranderen, de Service Packs uit het verleden brachten voornamelijk beveiligingsupdates.
|