Topics: 420
(03-06-2014, 22:08)master-magic schreef: het zal zo worden zoals paar jaar terug toen telenet het op het laatste moment had die rechten.
zal wel een eigen kanaal komen op de 3 aanbieders.
Voetballiefhebber wint: Jupiler Pro League op Telenet en Belgacom
Het Belgische voetbal is in het nieuwe seizoen op zowel Belgacom als Telenet te volgen. Althans als we de Persgroep-kranten mogen geloven. De clubs hebben het laatste woord. En dat geven ze vrijdag.
Volgens welingelichte bronnen is de voetbaldeal met Belgacom helemaal rond. Met Telenet worden nog wat details onderhandeld. Het gaat hier om de effectieve uitzending van de wedstrijden. De wedstrijden zullen simultaan bij beide operatoren te volgen zijn.
Wie de samenvattingen zal mogen uitzenden, weten we nog niet. Volgens Het Laatste Nieuws en De Morgen is VTM de enige serieuze kandidaat, maar het is niet zeker of het bod van de commerciële zender wel hoog genoeg was. Bij MEDIALAAN zeggen ze alvast nog niets van de Pro League gehoord te hebben.
De rechtenhouder, het Italiaanse bedrijf MP&Silva had de Belgische voetbalclubs 70 miljoen euro beloofd. Om aan dat bedrag te komen, moet het alvast 10 miljoen uit eigen zak betalen. Vrijdag valt in elk geval het doek over een lange en erg woelige procedure. De nieuwe Belgische voetbalcompetitie start al in juli.
Bron: Het Laatste Nieuws
Topics: 26
Zoals ik gisteren al zei, was te verwachten. Fijn zo voor de kijker!
Topics: 952
vind ik ook chukky hopenlijk zijn de prijzen nu ook zakkend. 27 euro voor voetbal is veel
Wat de rechten op de samenvattingen betreft (de afgelopen drie jaar bij vtm, met het programma 'Stadion') blijft het in Vlaanderen nog even afwachten. De biedingen daarop waren vanuit Nederlandstalige kant 'ontoereikend', en dus besloot de Pro League die rechten nog niet toe te kennen. Pas op 27 juni zal daarover een beslissing genomen worden, zodat de zenders nog de tijd hebben om hun bod te verhogen.
Hetzelfde geldt voor de Nederlandstalige rechten op het maandagmagazine (de afgelopen drie jaar was dat 'Extra Time' bij de VRT).
Topics: 952
(13-06-2014, 16:54)zorro123 schreef: Wat de rechten op de samenvattingen betreft (de afgelopen drie jaar bij vtm, met het programma 'Stadion') blijft het in Vlaanderen nog even afwachten. De biedingen daarop waren vanuit Nederlandstalige kant 'ontoereikend', en dus besloot de Pro League die rechten nog niet toe te kennen. Pas op 27 juni zal daarover een beslissing genomen worden, zodat de zenders nog de tijd hebben om hun bod te verhogen.
Hetzelfde geldt voor de Nederlandstalige rechten op het maandagmagazine (de afgelopen drie jaar was dat 'Extra Time' bij de VRT).
nu volgens kranten maakt vtm wel grote kans zeker nu telenet niet alleen uitzendt
Topics: 1,680
Voetbalfans genieten ook de volgende drie seizoenen van alle wedstrijden van de Jupiler Pro League op Sporting Telenet. De telecomoperator garandeert dat er voorlopig niets zal veranderen aan het aanbod of de prijs van het Sporting Telenet abonnement.
Topics: 79
Mag hier nu niets meer gepost worden master?Dit is hier nog erger dan in de begijnenstraat.
Topics: 1,680
(14-06-2014, 00:37)Dimira schreef: Mag hier nu niets meer gepost worden master?Dit is hier nog erger dan in de begijnenstraat.
wat heeft belgacom te maken met een telenet zender ??????
vragen over belgacom horen in het belgacom gedeelte,
op den duur is het telkens belgacom die de klok slaat in een telenet gedeelte.
den natte leest het graag
zwart op wit :
het leesvoer,
alleen in de laaste zin staat iets interessant (voorlopig ?)
Topics: 79
Dat heeft alles te maken met telenet master je mag toch ook eens begrijpen dat dit een open forum is en dat begrijp ik ook.Maar ik legde hier enkel het verband uit dat een abonnement bij belgacom goedkoper zal kosten dan bij telenet als dit al niet meer mag hoe smal gaat u die tread dan trekken want ik vrees buiten zorro zie je hier niemand meer.Want als ik wil post ik ook alles uit de tijd en dan kan je dit ook nog eens gaan wissen.Je weet goed genoeg dat telenet heel duur is met zijn voetbal abonnement mag ik dan niet het verband leggen met de vraag dat ik benieuwd ben hoeveel belgacom gaat vragen voor zijn abonnement voor het zelfde abonnement?Er zitten bij telenet ook mensen die graag enkel belgisch voetbal zien buiten al dat buitenlands er bij.Dus ik denk dat dit niet misplaatst was.En als je tijd hebt moet je eens in je bus kijken.