Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
afstandsbediening die u monitort
die cookies bestaan al van win98 hoor zorro
Antwoord
(20-06-2014, 17:59)natte schreef: die cookies bestaan al van win98 hoor zorro

cookies kan je wissen ook elke keer je uw browser afsluit Wink
maar hebben niet echt iets te maken met een afstandsbediening Wink
als er daar cookies tussen kruipen kraakt je bakje veel Wink
Antwoord
(20-06-2014, 17:59)natte schreef: die cookies bestaan al van win98 hoor zorro

Dat doet er toch niet toe tot welke versie?En daar gaat het ook niet over.Bij jou gaat het precies om maar iets te posten,of heb ik de verkeerde indruk?
Antwoord
ik bedoel zon ab bestaan al. veel pc optvkijkers hebben al zoiets airweels ofzo noemen ze
Antwoord
maar zullen geen zelfde functies hebben als de nieuwe en heb nog nooit gehoord van die bestaande dus zo veel zullen er niet van verkocht worden denk ik.
Antwoord
"De afstandsbediening laat kinderen thuis toe hun favoriete tv-uitzendingen mee te beïnvloeden, en de programmamakers kunnen in de studio meevolgen wat hun kijkers met de afstandsbediening doen", zegt Lorenz Adriaensen, die de afstandsbediening mee ontwikkelde.

Wie zoiets kan maken, moet toch slim zijn, die kan als hij solliciteert bij telenet : direct aan de slag, het idee alleen al :
een afstandsbediening die tv-uitzendingen beinvloedt ???
Antwoord
(21-06-2014, 19:13)zorro123 schreef: "De afstandsbediening laat kinderen thuis toe hun favoriete tv-uitzendingen mee te beïnvloeden, en de programmamakers kunnen in de studio meevolgen wat hun kijkers met de afstandsbediening doen", zegt Lorenz Adriaensen, die de afstandsbediening mee ontwikkelde.

Wie zoiets kan maken, moet toch slim zijn, die kan als hij solliciteert bij telenet : direct aan de slag, het idee alleen al :

Zorro jij slaagt de nagel op de kop ik denk dat ze zo een mannen bij telenet wel kunnen gebruiken.Daarom spreek ik niets slecht over de ingenieurs die daar zitten want ik denk dat deze wel nog beter zijn dan bij belgacom omdat ik het ook al heb ondervonden en aan het materiaal zelf merk je ook al veel.
Antwoord
(21-06-2014, 16:21)master-magic schreef: maar zullen geen zelfde functies hebben als de nieuwe en heb nog nooit gehoord van die bestaande dus zo veel zullen er niet van verkocht worden denk ik.

Veel gebruiken die om met pc op tv te kijken zoals xmbc enzovoort.
Antwoord
(21-06-2014, 19:13)zorro123 schreef: "De afstandsbediening laat kinderen thuis toe hun favoriete tv-uitzendingen mee te beïnvloeden, en de programmamakers kunnen in de studio meevolgen wat hun kijkers met de afstandsbediening doen", zegt Lorenz Adriaensen, die de afstandsbediening mee ontwikkelde.

Ik denk dat die van Telenet direct gaan kwijlen. Dat van hun zal wel volgen dan.
sport,film enz.
Antwoord
(22-06-2014, 04:22)Dimira schreef:

Zorro jij slaagt de nagel op de kop ik denk dat ze zo een mannen bij telenet wel kunnen gebruiken.Daarom spreek ik niets slecht over de ingenieurs die daar zitten want ik denk dat deze wel nog beter zijn dan bij belgacom omdat ik het ook al heb ondervonden en aan het materiaal zelf merk je ook al veel.
De adb materiaal van Telenet komt uit Zwitserland de boelen van Belgacom komen uit amerika
Antwoord