Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rex of Rio
ben eens benieuwd waar die eerst komt prime of hbozenders zelf
Antwoord
(30-06-2014, 20:44)zorro123 schreef:
(07-06-2014, 16:43)zorro123 schreef: op 6 juli nieuwe serie van HBO : Het is een dramaserie die verhaalt van een wereld waar 2% van de bevolking ineens van de aardbodem verdwenen is. The Leftovers

Gigantische graanadvertentie lanceert nieuwe HBO-serie The Leftovers

Ter ere van de start van de nieuwe dramaserie The Leftovers onthult HBO vandaag een gigantische graanadvertentie. Met de tekst “What if your pilot disappeared?” worden passagiers van honderden internationale vluchten aan het denken gezet. Want wat gebeurt er als 2% van de wereldbevolking – waaronder je partner, je kind of je piloot – zonder verklaring verdwijnt? Het gebeurt in The Leftovers.

De graanadvertentie haakt op creatieve wijze in op deze opmerkelijke gebeurtenis. Damon Lindelof – die internationaal doorbrak met de succesvolle tv-serie Lost – bewandelt met The Leftovers opnieuw het pad der mysterie. Dé aanleiding voor HBO om met behulp van een enorme graanadvertentie de serie onder de aandacht te brengen bij het grote publiek.
de graanadvertentie in beeld

ze hebben het zelfs op youtube gezet
Antwoord
helaas geen antwoord op mijn vraag eerst prime of hbo?
Antwoord
(02-07-2014, 20:32)natte schreef: helaas geen antwoord op mijn vraag eerst prime of hbo?

Zoek het zelf eens uit :p
je bent toch 2 maand thuis :p
Antwoord
hela 2 maanden technisch werkloos
Antwoord
(02-07-2014, 20:32)natte schreef: helaas geen antwoord op mijn vraag eerst prime of hbo?

het antwoord is toch al gegeven in deze thread : zie bericht 613
Antwoord
(26-06-2014, 11:51)zorro123 schreef: verwacht : Dominion, een tv-reeks die het verhaal en het universum van de film Legion (2010) verderzet. Deze laatste topreeks krijgt u als Rio-klant als eerste te zien vanaf 31/7 op Prime Series en vanaf 1/8 in de op aanvraag catalogus van Rio.

ook deze geven ze rond 23.00u pas, tenzij je a la carte kijkt : dominion
Antwoord
ze blijven tenminste zeer goede films geven, zomer of gene zomer : Elysium
Antwoord
(03-07-2014, 02:24)zorro123 schreef:
(26-06-2014, 11:51)zorro123 schreef: verwacht : Dominion, een tv-reeks die het verhaal en het universum van de film Legion (2010) verderzet. Deze laatste topreeks krijgt u als Rio-klant als eerste te zien vanaf 31/7 op Prime Series en vanaf 1/8 in de op aanvraag catalogus van Rio.

ook deze geven ze rond 23.00u pas, tenzij je a la carte kijkt : dominion

hopelijl kan ik ook zien
Antwoord
Information 
(03-07-2014, 11:38)zorro123 schreef: ze blijven tenminste zeer goede films geven, zomer of gene zomer : Elysium

inderdaad vroeger eerst bij film1 maar nu veel andersom
Antwoord