Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belgacom 11+
daar straks nog eens in winkel geweest. kunnen we allen dus voetbal in sd kijken
Antwoord
(08-07-2014, 14:08)natte schreef: heb beiden opzelfde dag gehad en was best grappig tot ik rekeningen kreeg

Heb nu toch die RIO al weg gedaan maar normaal heb ik dan toch nog die basis zenders.Want ik zie nu niets meer,en die komen hier niet meer in huis voor nog eens alles naar de vaantjes te doen.
Antwoord
(09-07-2014, 03:18)Dimira schreef:
(08-07-2014, 14:08)natte schreef: heb beiden opzelfde dag gehad en was best grappig tot ik rekeningen kreeg

Heb nu toch die RIO al weg gedaan maar normaal heb ik dan toch nog die basis zenders.Want ik zie nu niets meer,en die komen hier niet meer in huis voor nog eens alles naar de vaantjes te doen.
ok blij voor je dat alles werkt hier belgacomtv nog aardig wat boelen: adsl, sd en geen hd, v3 decoder
Antwoord
ALL FOOT is nu ook in orde heb eergisteren naar Eva gemaild en heb gisteren al contact van belgacom gehad dat het in orde komt tegen de 15 de.
Antwoord
alle voetbalkogel is door de kerk.
natte opteert voor allfoot kijken in sd bij belgacomtv.voor maand gratis en later voor 14 euro. pakken goedkoper dan sporting telenet wat mij hier 27 euro kost.
ok hd das juist.
maar ik beschouw hd als een basisrecht en niet als een luxerecht.
dus heb nu wel alles .
videoland al terug buiten.
weinig content.
nu alleen nog netflix in belgie en dan heb ik alles wat ik wensen en betalen kan alhoewel: fox tv, sport1 tv, betv, canaaldigitaal toppakket, sky uk, mmm Wink
Antwoord
Deze week al eerste match te zien. Club Brugge-PSG
Antwoord
Ha en ik ben pa at maisonnkan niet testen
Antwoord
Belgacom 11 Belgacom 11+ allofoon kan je nu al activeren op eservices. Aldoor staat in promotie. Pas op als je activeert doe dit nooit via decoder of je vaart zoals natte. Doe dit altijd via services of mijn Telenet. Dan heb je 14 dagen wettelijke bedenktijd. Tis maar dat jullie het weten. Ik wil de,mensen hier zo verwittigen.
Antwoord
Straks mijn eerste wedstrijd kijken op Belgacom 11 . Inderdaad Belgacom heeft gewonnen. Sporting telenet is voor mij 27 euro, betv is te Franstalig. En belgacomtv is alleen sd maar voor 10€ toch 17 € goedkoper. Daarvan kan ik multi Frans nemen 7 filmzenders, 23 kanalen. Heb dus een eigen rio Belgacom samengesteld als het ware. All foot en multi Frans samen. 30 euro. En samen met rio Telenet: multi Nederlands en filmzenders. Niet slecht niet slecht.
Antwoord
Er waren al veel wedstrijden te zien vandaag.Ben benieuwd of die commentaar samenlopend is.
Antwoord