openstaan zenders
#1
Weet soms iemand hoelang alle zenders open staan wanneer je een nieuw abonnement neemt?
Antwoord
#2
normaal 1 maand Wink
Antwoord
#3
Bedankt master.Heb nu ook gezien dat de eerste kiasse commentaar het zelfde is bij wedstrijden die uitgebreid gecommentarieerd worden door 2 personen,maar voorts vind ik het dan toch te duur om te nemen wel spijtig omdat er nu die andere sporten ook zijn.Maar zolang er geen apparte abonnementen voor komen wat normalieter toch logisch moet zijn zullen veel klanten zulk pakket niet nemen.
Antwoord
#4
Blijkbaar dus toch niet.Want na een goede 12 dagen is nu alles geblokkeerd.
Antwoord
#5
dan is dat omdat je al klant bent geweest en ze al eens hebt gekregen voor gratis,
heb dat ook al tegengekomen.
Antwoord
#6
Ja juist geteld 12 dagen hier.Wel spijtig nu kon ik van die andere sporten genieten,dat wist ik nog niet eens dat het er was als zorro het niet had vertelt.Al vind ik het spijtig dat ze zo blijven vasthangen aan die optie van verkoop.En de mogelijkheid niet bieden aan klanten om te bestellen wat zij willen zien van dat sporting pakket.En niet dat je verplicht word tot het nemen van een volledig pakket.Zal heel wat meer klanten lokken naar één of ander van deze pakketten ook.
Antwoord
#7
(28-12-2014, 19:39)Dimira schreef: Ja juist geteld 12 dagen hier.Wel spijtig nu kon ik van die andere sporten genieten,dat wist ik nog niet eens dat het er was als zorro het niet had vertelt.Al vind ik het spijtig dat ze zo blijven vasthangen aan die optie van verkoop.En de mogelijkheid niet bieden aan klanten om te bestellen wat zij willen zien van dat sporting pakket.En niet dat je verplicht word tot het nemen van een volledig pakket.Zal heel wat meer klanten lokken naar één of ander van deze pakketten ook.


Deel het abonnement met iemand , dan is het maar de helft wat je betaald;-)
Antwoord
#8
Ja,Kan ik ook doen.Heb nu gisteren gezien dat kanaal 8 open staat als daar sommige andere reportages zijn.Ik weet nu el niet sporten of iets,want ik zie niets in terugkijk tv.Alhoewel denk ik toch dat ik hier sporting met de tijd zal nemen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)