En misschien ook binnenkort 192TV
#1
© Bron : TotaalTV

De Nederlandse muziekzender 192TV bereidt een uitrol buiten Nederland voor. Er lopen al geruime tijd gesprekken met Belgische aanbieders. Ook kijkt de muziekzender naar andere Europese landen.

Een uitbreiding buiten de Nederlandse grenzen is mogelijk omdat 192TV de uitzendrechten van getoonde videoclips voor vrijwel heel Europa in handen heeft. Op de muziekzender worden non-stop videoclips met muziek uit de jaren ’60, ’70,’80 en ’90 uitgezonden. Het beeld en geluid van de videoclips zijn gedigitaliseerd. Tussen de videoclips worden jingles van legendarische Europese zeezenders – waaronder Radio Veronica – uitgezonden. 192TV-directeur Bert van Breda bevestigt tegen Totaal TV dat er met Belgische aanbieders over doorgifte in België wordt gesproken. Telenet is één van de aanbieders.
Antwoord
#2
192 TV binnenkort bij Telenet in betalend pakket !! Bij Proximus Tv in basis pakket, op 2 februari veranderd de zender Escales van naam in Trek,enkel in basis pakket van Proximus Tv ...
Antwoord
#3
telenet moet er weer geld uitslaan voor wat ze moeten betalen aan de zender om te mogen doorgeven en zo de klant weer op kosten jagen,
zal wel in play more komen dan,want de zender vraagt veel geld....
Antwoord
#4
(25-01-2015, 18:04)master-magic schreef: telenet moet er weer geld uitslaan voor wat ze moeten betalen aan de zender om te mogen doorgeven en zo de klant weer op kosten jagen,
zal wel in play more komen dan,want de zender vraagt veel geld....

Of die veel geld ? Ik zou niet weten waarom ;-)
We weten wel dat hij bijna geen reclame door geeft.
Antwoord
#5
(25-01-2015, 18:01)plaza64 schreef: 192 TV binnenkort bij Telenet in betalend pakket !! Bij Proximus Tv in basis pakket, op 2 februari veranderd de zender Escales van naam in Trek,enkel in basis pakket van Proximus Tv ...

Is er ergens een bron aub , ik kan nergens terug vinden ;-)
Antwoord
#6
(25-01-2015, 18:04)master-magic schreef: telenet moet er weer geld uitslaan voor wat ze moeten betalen aan de zender om te mogen doorgeven en zo de klant weer op kosten jagen,
zal wel in play more komen dan,want de zender vraagt veel geld....

Voor BBC Entertainment is dat het omgekeerde, bij Telenet zit die in het basisaanbod en met Nederlandse ondertitels terwijl bij Proximus die in een betaalboeket zit en dan nog zonder ondertitels.
Voor Eurosport hetzelfde, bij Proximus zit enkel de SD versie in het basisaanbod maar de HD versie zit in een betaalboeket terwijl bij Telenet zit de HD variant in het basisaanbod.
Hiermee wil ik zeggen dat Proximus evengoed die streken uithaalt.
Antwoord
#7
(25-01-2015, 19:11)chukky2 schreef:
(25-01-2015, 18:04)master-magic schreef: telenet moet er weer geld uitslaan voor wat ze moeten betalen aan de zender om te mogen doorgeven en zo de klant weer op kosten jagen,
zal wel in play more komen dan,want de zender vraagt veel geld....

Of die veel geld ? Ik zou niet weten waarom ;-)
We weten wel dat hij bijna geen reclame door geeft.

ze leven net van die inkomsten van de aanbieders Wink
en de aankoop en digitalisering van de clips kost ook geld Wink
Antwoord
#8
En is hier nog enig nieuws over?
Antwoord
#9
(26-04-2015, 15:03)natte schreef: ze zijn nog niet bij canaaldigitaal dus zeker bij telenet niet


dat heeft nu helemaal niets te maken dat ze bij telenet niet zouden kunnen komen omdat ze nog niet bij canaldigitaal zijn . Ik zie niet in natte hoe je daar bij komt ;-) leg het eens uit lol
Antwoord
#10
(26-04-2015, 23:09)natte schreef:
(26-04-2015, 19:38)chukky2 schreef:
(26-04-2015, 15:03)natte schreef: ze zijn nog niet bij canaaldigitaal dus zeker bij telenet niet


dat heeft nu helemaal niets te maken dat ze bij telenet niet zouden kunnen komen omdat ze nog niet bij canaldigitaal zijn . Ik zie niet in natte hoe je daar bij komt ;-) leg het eens uit lol

Zit allen op Hollandse kabel en nergens anders vandaar

Dacht dat het kanaal op telenet een paar uren uitzend hoor, maar ik kijk er nooit naar .
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)