KPN NL breidt zenderaanbod met Duits Betaalpakket
#1
Waarom doet Telenet dit niet ? Ik ken veel mensen die zich vlug zullen abonneren.

© Bron : TotaalTV

KPN heeft het IPTV zenderaanbod met een groot aantal Duitse zenders uitgebreid. Dit extra pakket bevat ook een groot aantal Duitse zenders die niet op de grote kabelnetten zitten.

Het nieuwe zenderpakket raakte zondagavond bekend via het internet, KPN biedt het Duitse pakket voor €2,50 per maand aan, maar stelt het de eerste zes maanden gratis ter beschikking. Sat.1, NDR, ProSieben, Kika (KinderKanal), 3SAT (Zwitsers-Duits-Oostenrijks kanaal), Einsfestival en Tagesschau24 zijn in het Duitse pakket opgenomen. KPN gaf al (uitsluitend in SD) ARD, ZDF, Arte, WDR en RTL Television in het basispakket door.
Antwoord
#2
(16-03-2015, 13:10)Kris schreef: Waarom doet Telenet dit niet ? Ik ken veel mensen die zich vlug zullen abonneren.

© Bron : TotaalTV

KPN heeft het IPTV zenderaanbod met een groot aantal Duitse zenders uitgebreid. Dit extra pakket bevat ook een groot aantal Duitse zenders die niet op de grote kabelnetten zitten.

Het nieuwe zenderpakket raakte zondagavond bekend via het internet, KPN biedt het Duitse pakket voor €2,50 per maand aan, maar stelt het de eerste zes maanden gratis ter beschikking. Sat.1, NDR, ProSieben, Kika (KinderKanal), 3SAT (Zwitsers-Duits-Oostenrijks kanaal), Einsfestival en Tagesschau24 zijn in het Duitse pakket opgenomen. KPN gaf al (uitsluitend in SD) ARD, ZDF, Arte, WDR en RTL Television in het basispakket door.

Als je echt Duitse zenders wilt, kun je toch beter een schotel zetten.
De openbare zenders heb je dan in perfecte HD kwaliteit, de commerciële in SD kwaliteit, en allemaal zonder abonnement.
Ja, ik weet het, niet iedereen kan een schotel zetten.
Antwoord
#3
Die zullen wel volgen,maar hoeveel jaar dat je moet wachten is natuurlijk ook nog de vraag.Het zelfde met commerciële Hollandse en Belgische zenders.je kan die Hollanders gemakkelijk op sat vinden,en toch vind ik het dan vreemd dat wij ze hier niet mogen ontvangen,En het is zever of het heeft te maken met uitzendrechten,want elke operator kan deze zenders gemakkelijk in paketten steken.Het is spijtig dat die duitse zenders hier niet zitten want nu heb je ze op sat en die Nederlanders kunnen ze nu gewoon krijgen op de kabel.Zo zie je ook wat een achterstand België nog heeft tegenover andere landen.
Antwoord
#4
Je zou nog liever hebben dat het land bij de volgende verkiezingen gaat splitsen.vlaanderen en WalenDan zal Vlaanderen bij Nederland komen en Walonië bij Frankrijk.En dan zullen wij ook van zulke zenders kunnen genieten.Maar dan zal je misschien wel niet bij telenet moeten zijn.
Antwoord
#5
(16-03-2015, 16:07)boulder schreef:
(16-03-2015, 13:10)Kris schreef: Waarom doet Telenet dit niet ? Ik ken veel mensen die zich vlug zullen abonneren.

© Bron : TotaalTV

KPN heeft het IPTV zenderaanbod met een groot aantal Duitse zenders uitgebreid. Dit extra pakket bevat ook een groot aantal Duitse zenders die niet op de grote kabelnetten zitten.

Het nieuwe zenderpakket raakte zondagavond bekend via het internet, KPN biedt het Duitse pakket voor €2,50 per maand aan, maar stelt het de eerste zes maanden gratis ter beschikking. Sat.1, NDR, ProSieben, Kika (KinderKanal), 3SAT (Zwitsers-Duits-Oostenrijks kanaal), Einsfestival en Tagesschau24 zijn in het Duitse pakket opgenomen. KPN gaf al (uitsluitend in SD) ARD, ZDF, Arte, WDR en RTL Television in het basispakket door.

Als je echt Duitse zenders wilt, kun je toch beter een schotel zetten.
De openbare zenders heb je dan in perfecte HD kwaliteit, de commerciële in SD kwaliteit, en allemaal zonder abonnement.
Ja, ik weet het, niet iedereen kan een schotel zetten.

Iemand met een schotel heeft natuurlijk gemakkelijk spreken,maar je moet ook de voor en nadelen zien.Niet iedereen heeft 800 zenders nodig en kan een schotel of mag er één plaatsen.Ik zou dat ook allemaal graag hebben.Maar zie het allemaal liever op de kabel komen,veel eenvoudiger,en veel gemakkelijker gewoon in een boeket met een aantal zenders samen.
Antwoord
#6
(16-03-2015, 13:10)Kris schreef: Waarom doet Telenet dit niet ? Ik ken veel mensen die zich vlug zullen abonneren.

© Bron : TotaalTV

KPN heeft het IPTV zenderaanbod met een groot aantal Duitse zenders uitgebreid. Dit extra pakket bevat ook een groot aantal Duitse zenders die niet op de grote kabelnetten zitten.

Het nieuwe zenderpakket raakte zondagavond bekend via het internet, KPN biedt het Duitse pakket voor €2,50 per maand aan, maar stelt het de eerste zes maanden gratis ter beschikking. Sat.1, NDR, ProSieben, Kika (KinderKanal), 3SAT (Zwitsers-Duits-Oostenrijks kanaal), Einsfestival en Tagesschau24 zijn in het Duitse pakket opgenomen. KPN gaf al (uitsluitend in SD) ARD, ZDF, Arte, WDR en RTL Television in het basispakket door.
Ja, vraag ik mij ook steeds af : Optie Duits, zoals ze met een Frans pakketje deden ( Option française ) alhoewel dit ook magertjes is kwa zenders. Ik zou met plezier €2,50 betalen per maand en met mij zeer waarschijnlijk vele abonnees. We missen nog steeds WDR!!! véél beter dan weer de zoveelste prul en realityzender die ze der binnenkort gaan op plaatsen met nog meer van die zeverprogramma's en reclame. En ook natuurzenders missen we nog steeds (Nat Geo Wild oa.).
Antwoord
#7
Citaat:Ja, vraag ik mij ook steeds af : Optie Duits, zoals ze met een Frans pakketje deden ( Option française ) alhoewel dit ook magertjes is kwa zenders. Ik zou met plezier €2,50 betalen per maand en met mij zeer waarschijnlijk vele abonnees. We missen nog steeds WDR!!! véél beter dan weer de zoveelste prul en realityzender die ze der binnenkort gaan op plaatsen met nog meer van die zeverprogramma's en reclame. En ook natuurzenders missen we nog steeds (Nat Geo Wild oa.).

Dreekes, volledig akkoord, ik mis ook nog steeds WDR. En ik ben er vrij zeker van dat een Duits pakket veel succes kan hebben bij Telenet.
Antwoord
#8
(16-03-2015, 16:59)Dimira schreef: Je zou nog liever hebben dat het land bij de volgende verkiezingen gaat splitsen.vlaanderen en WalenDan zal Vlaanderen bij Nederland komen en Walonië bij Frankrijk.En dan zullen wij ook van zulke zenders kunnen genieten.Maar dan zal je misschien wel niet bij telenet moeten zijn.

dan zullen er veel vlaamse zenders verdwijnen
Antwoord
#9
(16-03-2015, 18:36)Dimira schreef: Iemand met een schotel heeft natuurlijk gemakkelijk spreken,maar je moet ook de voor en nadelen zien.Niet iedereen heeft 800 zenders nodig en kan een schotel of mag er één plaatsen.Ik zou dat ook allemaal graag hebben.Maar zie het allemaal liever op de kabel komen,veel eenvoudiger,en veel gemakkelijker gewoon in een boeket met een aantal zenders samen.
Maar op de kabel is niet de plaats die nodig is om eventjes alle interessante Duitse zenders, in HD, uit te zenden.
En ze zenden wel gratis op satelliet uit.
Dat is niet hetzelfde als de Nederlandse zenders, die wel versleuteld zijn op sat.

Ik zeg alleen : als je echt gek bent op Duitse zenders, is een schotel echt je van het.
Antwoord
#10
(17-03-2015, 01:58)master-magic schreef:
(16-03-2015, 16:59)Dimira schreef: Je zou nog liever hebben dat het land bij de volgende verkiezingen gaat splitsen.vlaanderen en WalenDan zal Vlaanderen bij Nederland komen en Walonië bij Frankrijk.En dan zullen wij ook van zulke zenders kunnen genieten.Maar dan zal je misschien wel niet bij telenet moeten zijn.

dan zullen er veel vlaamse zenders verdwijnen

Verklaar je naderHuh
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)