Nieuwe actie play bij telenet voor Whoppa klanten
#1
vanaf deze week kan je play nemen en de eerste 2 maanden betaal je niks voor je play abbo.
heb wel niet de kleine lettertjes gelezen of je verplicht bent om een jaar abbo te nemen,of minimum 4 maand bv zodat men niet kan zeggen,
we gaan play 2 maanden nemen en dan opzeggen en niks betalen Wink
Antwoord
#2
Normaal kan men nooit een termijn verplichten dacht ik.Want je kan je abonnement toch opzeggen wanneer je wil?Nu mogen ze daar schrijven wat ze willen dan zijn zij volgens mij in de fout gegaan.Want het is niet omdat ze nu een promotie doen dat ze zomaar de regels kunnen veranderen.Je ziet bv.het zelfde bij netflix één maand grat!s en binnen die maand kan je opzeggen.Dit is reeds de 3 de maal dat ik me aanmeld bij netflix en terug afmeld.Ik heb er nog nooit voor moeten betalen,omdat ik steeds gratis zie.Maar ik zie de films liever hier.
Antwoord
#3
(10-05-2015, 02:46)master-magic schreef: vanaf deze week kan je play nemen en de eerste 2 maanden betaal je niks voor je play abbo.
heb wel niet de kleine lettertjes gelezen of je verplicht bent om een jaar abbo te nemen,of minimum 4 maand bv zodat men niet kan zeggen,
we gaan play 2 maanden nemen en dan opzeggen en niks betalen Wink

Je kan je abonnement op Play elke maand kosteloos opzeggen, zonder kleine lettertjes.
trouwens wie whop kiest krijgt 1 maand gratis
Antwoord
#4
Ja dat is zo bij elk produckt nu dus het is zoals ik zeg,als zij zeggen dat je het langer moet houden omdat dat dan zo gezegd onder die kleine letters staat.Hebben zij een fout begaan,en kan jij desnoods actie ondernemen als je dat wenst.
Antwoord
#5
(10-05-2015, 02:46)master-magic schreef: vanaf deze week kan je play nemen en de eerste 2 maanden betaal je niks voor je play abbo.
heb wel niet de kleine lettertjes gelezen of je verplicht bent om een jaar abbo te nemen,of minimum 4 maand bv zodat men niet kan zeggen,
we gaan play 2 maanden nemen en dan opzeggen en niks betalen Wink

of binnen de maand of 2 ?? opzeggen, anders :
Contractduur 1 maand Play Opzegvergoeding : € 10

Aanbod geldig van 4/05/2015 tot en met 31/06/2015 bij het aangaan van een overeenkomst voor Telenet Whoppa met 3 diensten (Telenet Digitale tv, Telenet vaste Telefonie en Telenet Internet) en een overeenkomst op PLAY.
Aanbod geldig voor nieuwe Telenet-klanten die een Telenet Whoppa nemen met 3 diensten waarvan minstens één nieuwe dienst als onderdeel van de Telenet Whoppa. Promotie is niet langer van toepassing als er geen WHOPPA aanwezig is. Bestaande klanten die instappen op Whoppa zullen de Whoppa-prijs pas krijgen vanaf hun volgende aanrekening.
Whoppa is niet cumuleerbaar met promoties op de afzonderlijke diensten en eventuele bestaande afzonderlijke promoties komen te vervallen bij intekening op Whoppa.
Om te kunnen genieten van Whoppa dienen alle diensten van Whoppa te worden aangerekend op één aanrekening.
Niet cumuleerbaar met andere promo’s op Play
Antwoord
#6
(11-05-2015, 19:33)natte schreef:
(10-05-2015, 16:50)zorro123 schreef:
(10-05-2015, 02:46)master-magic schreef: vanaf deze week kan je play nemen en de eerste 2 maanden betaal je niks voor je play abbo.
heb wel niet de kleine lettertjes gelezen of je verplicht bent om een jaar abbo te nemen,of minimum 4 maand bv zodat men niet kan zeggen,
we gaan play 2 maanden nemen en dan opzeggen en niks betalen Wink

Je kan je abonnement op Play elke maand kosteloos opzeggen, zonder kleine lettertjes.
trouwens wie whop kiest krijgt 1 maand gratis

kan dat allemaal niet nemen zit vast bij proxumus

Voor jou is dat toch geen probleem,jij bent hier toch de millionair van het forum met al je toestellen.
Antwoord
#7
(11-05-2015, 20:51)Dimira schreef:
(11-05-2015, 19:33)natte schreef:
(10-05-2015, 16:50)zorro123 schreef:
(10-05-2015, 02:46)master-magic schreef: vanaf deze week kan je play nemen en de eerste 2 maanden betaal je niks voor je play abbo.
heb wel niet de kleine lettertjes gelezen of je verplicht bent om een jaar abbo te nemen,of minimum 4 maand bv zodat men niet kan zeggen,
we gaan play 2 maanden nemen en dan opzeggen en niks betalen

Je kan je abonnement op Play elke maand kosteloos opzeggen, zonder kleine lettertjes.
trouwens wie whop kiest krijgt 1 maand gratis

kan dat allemaal niet nemen zit vast bij proxumus

Voor jou is dat toch geen probleem,jij bent hier toch de millionair van het forum met al je toestellen.

Ja wat wil je, hij heeft de Euromillions gewonnen.Big Grin
Antwoord
#8
Ook voor Play More blijkbaar korting :
uit een e-mail :
Als Whoppa-klant krijg je nu een uitzonderlijke korting! Je krijgt twee maanden € 10 korting op je Play More-abonnement.
Hoe geniet je jouw korting?

Laat ons vóór 24 mei weten dat jij van je korting wenst te genieten via onderstaande knop. We brengen je korting dan automatisch in mindering op je aanrekeningen van juni en juli.

Hou je klantennummer bij de hand : klnr,
en dan moet je klikken op : ik wil mijn korting,

Om te kunnen genieten van deze promotie, dient u zich voor 24/05/2015 in te schrijven op de Telenet website aan de hand van uw klantennummer. Op het moment van toekenning van de promotie wordt er nagekeken of u nog steeds Whop/Whoppa of Fluo en Play More klant bent.
Niet cumuleerbaar met andere promo’s op Play of Play More.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)