Music Choise krijgt een andere naam
#21
(20-05-2015, 19:44)Dimira schreef: Bedankt,natte voor de opheldering.Ik wist het dat er nu meer waren.Ik ga nu niet zagen over 2 zendertjes want volgens mij hebben die 40 er over 3 maanden nog niet bij gezeten.En waren het er maar 36-38.Maar voor mij is deze discusie gesloten het voornaamste is dat het er meer zijn dan vroeger.
Nonsens.
Mochten er toen maar 40 geweest zijn zou ik niet voor elk kanaal een icoontje hebben.
Er is geen enkele zender bijgekomen, elke voormalige Music Choice zender staat nog altijd in het lijstje, maar nu met de benaming Stingray.
Voor de rest is de omschrijving krak dezelfde.

Jij bent gewoon een agressieve aandachtzoeker.
Andere mensen hebben toch nog wel een leven buiten dit forum Rolleyes
Antwoord
#22
(20-05-2015, 19:44)Dimira schreef:
(20-05-2015, 16:38)natte schreef:
(20-05-2015, 14:28)Dimira schreef:
(20-05-2015, 08:59)eevee schreef:
(20-05-2015, 00:03)zorro123 schreef:
(19-05-2015, 19:49)Dimira schreef:
(19-05-2015, 17:31)zorro123 schreef:
(19-05-2015, 14:19)master-magic schreef: music choise bestaat nog,is gewoon telenet die veranderd is van muziekaanbieder,
als je zoekt in google zie je dat de nieuwe van canada is en music choice van amerika nog.

of dit nu nog dezelfde radiozenders zijn ? : eens moeten nakijken,
want als je bij kanalen kijkt : staan er toch verschillende andere bij,
nog zoiets stingray heeft men hier gekend onder de naam Lite Tv

Ik weet ook niet meer juist uit hoeveel zenders het vroegere music choiche bestond.Nu dacht ik dat het er 42 waren en vroeger maar 34-36.

@Dimira : niet twijfelen hoor je eerste reactie is de juiste, het zijn er inderdaad 42,
maar Boulder heeft ook gelijk het zijn dezelfde : ondere een andere naam : kijk maar
Het is misschien correct dat het er inderdaad 42 zijn, maar het ging hem erom dat er waren bijgekomen, en dat is dus NIET het geval.

@zorro,dit is dan toch onlogisch,ik bedoel niet dat boulder ongelijk heeft maar het kunnen volgens mij gewoon niet allemaal de dezelfde zijn.Zoals je zegt zullen die van vroeger er bij zijn plus enkele nieuwe,want vroeger waren er nooit 42 zenders van music choise.En daar wil ik voor wedden,dus je mag een telefoontje doen naar telenet en dan weet je het direct.Dat waren toen iets van 36-38 zenders.
musicchoise was juist op de kop 40 zenders zie hun oude zenderlijsten pdf en nu met stingray 42

Bedankt,natte voor de opheldering.Ik wist het dat er nu meer waren.Ik ga nu niet zagen over 2 zendertjes want volgens mij hebben die 40 er over 3 maanden nog niet bij gezeten.En waren het er maar 36-38.Maar voor mij is deze discusie gesloten het voornaamste is dat het er meer zijn dan vroeger.Wink
IK heb er sinds 2-06-2014 steeds 42 kanalen gehad, zelfs op bepaalde momenten 43 als je er het FEZZTIVAL/CHRISTMAS kanaal bijtelt op kanaal 989 !!
Antwoord
#23
Inderdaad, Dreekes, het kon ook niet anders, vermits ik al heel lange tijd icoontjes heb staan voor die zenders.
Elk kanaal heeft zo een apart icoontje.
Die icoontjes komen er ook niet vanzelf, die maak ik zelf met behulp van PovRay.
Die zien er zo uit (in het geval van Music Choice) :

[attachment=32]

Als er dus zenders bijkomen, dan heb ik er geen icoontje voor.
Vermits ik voor al die Stingray kanalen een icoontje heb, en het icoontje overeenkomt met de naam van het kanaal kan ik alleen maar besluiten dat er geen kanalen bijgekomen zijn, en dat ook elk kanaal gebleven is wat het was.
Antwoord
#24
(20-05-2015, 21:03)Dreekes schreef:
(20-05-2015, 19:44)Dimira schreef:
(20-05-2015, 16:38)natte schreef:
(20-05-2015, 14:28)Dimira schreef:
(20-05-2015, 08:59)eevee schreef:
(20-05-2015, 00:03)zorro123 schreef:
(19-05-2015, 19:49)Dimira schreef:
(19-05-2015, 17:31)zorro123 schreef:
(19-05-2015, 14:19)master-magic schreef: music choise bestaat nog,is gewoon telenet die veranderd is van muziekaanbieder,
als je zoekt in google zie je dat de nieuwe van canada is en music choice van amerika nog.

of dit nu nog dezelfde radiozenders zijn ? : eens moeten nakijken,
want als je bij kanalen kijkt : staan er toch verschillende andere bij,
nog zoiets stingray heeft men hier gekend onder de naam Lite Tv

Ik weet ook niet meer juist uit hoeveel zenders het vroegere music choiche bestond.Nu dacht ik dat het er 42 waren en vroeger maar 34-36.

@Dimira : niet twijfelen hoor je eerste reactie is de juiste, het zijn er inderdaad 42,
maar Boulder heeft ook gelijk het zijn dezelfde : ondere een andere naam : kijk maar
Het is misschien correct dat het er inderdaad 42 zijn, maar het ging hem erom dat er waren bijgekomen, en dat is dus NIET het geval.

@zorro,dit is dan toch onlogisch,ik bedoel niet dat boulder ongelijk heeft maar het kunnen volgens mij gewoon niet allemaal de dezelfde zijn.Zoals je zegt zullen die van vroeger er bij zijn plus enkele nieuwe,want vroeger waren er nooit 42 zenders van music choise.En daar wil ik voor wedden,dus je mag een telefoontje doen naar telenet en dan weet je het direct.Dat waren toen iets van 36-38 zenders.
musicchoise was juist op de kop 40 zenders zie hun oude zenderlijsten pdf en nu met stingray 42

Bedankt,natte voor de opheldering.Ik wist het dat er nu meer waren.Ik ga nu niet zagen over 2 zendertjes want volgens mij hebben die 40 er over 3 maanden nog niet bij gezeten.En waren het er maar 36-38.Maar voor mij is deze discusie gesloten het voornaamste is dat het er meer zijn dan vroeger.Wink
IK heb er sinds 2-06-2014 steeds 42 kanalen gehad, zelfs op bepaalde momenten 43 als je er het FEZZTIVAL/CHRISTMAS kanaal bijtelt op kanaal 989 !!
al van 2008 :
Music Choice gaat interactief
donderdag 16 oktober 2008

Telenet-kijkers met een Music Choice-abonnement zullen vanaf nu nog meer plezier beleven aan hun muziekzenders. Een nieuwe interactieve toepassing geeft de kijker immers een overzicht van het aanbod van de 42 Music Choice-kanalen.

Wie tijdens het beluisteren van een Music Choice-zender op de rode knop duwt, krijgt een mooi overzicht van het aanbod van die zender te zien. De kijker komt zo te weten welke liedjes nu en straks gedraaid worden. Bovendien geeft de toepassing ook aan welke liedjes op de andere zenders te beluisteren zijn, waarbij de kijker steeds makkelijk kan overschakelen.

De toepassing werd ontwikkeld door Zappware, een bedrijf dat eerder al verschillende andere interactieve programma's ontwierp.
Antwoord
#25
(20-05-2015, 21:21)boulder schreef: Inderdaad, Dreekes, het kon ook niet anders, vermits ik al heel lange tijd icoontjes heb staan voor die zenders.
Elk kanaal heeft zo een apart icoontje.
Die icoontjes komen er ook niet vanzelf, die maak ik zelf met behulp van PovRay.
Die zien er zo uit (in het geval van Music Choice) :



Als er dus zenders bijkomen, dan heb ik er geen icoontje voor.
Vermits ik voor al die Stingray kanalen een icoontje heb, en het icoontje overeenkomt met de naam van het kanaal kan ik alleen maar besluiten dat er geen kanalen bijgekomen zijn, en dat ook elk kanaal gebleven is wat het was.

kijk anders hier eens : en je ziet de verschillen, voorbeeld spreekt men nog van country stars wat nu hot country heet,
om er maar een te noemen, en waar stingray bij ziggo love songs geeft gaat het bij telenet verder onder de naam silk enz.
Antwoord
#26
Zo maar een vraagje tussendoor : is dat nu echt zo belangrijk hoeveel radiokanalen er vroeger waren en hoeveel er er nu zijn ?
Antwoord
#27
(20-05-2015, 22:53)zorro123 schreef: kijk anders hier eens : en je ziet de verschillen, voorbeeld spreekt men nog van country stars wat nu hot country heet,
om er maar een te noemen, en waar stingray bij ziggo love songs geeft gaat het bij telenet verder onder de naam silk enz.
Wat heeft Ziggo daar nu weer mee te maken ?
Volgens mij moet je het zo zien : Music Choice of nu Stingray biedt gewoon een heel brede waaier van dergelijke kanalen aan, en bedrijven als Telenet, Ziggo, enz. kiezen er een aantal uit die ze dan in een pakketje aanbieden.
De naam is bij Telenet ook al een paar keer veranderd, maar het gaat wel over hetzelfde kanaal.
Mijn icoontje van Hot Country heet ook "Hot Country", was dus ook al onder de Music Choice merknaam zo.
Antwoord
#28
(20-05-2015, 23:13)tontol36 schreef: Zo maar een vraagje tussendoor : is dat nu echt zo belangrijk hoeveel radiokanalen er vroeger waren en hoeveel er er nu zijn ?
Het gaat erom dat er hier één vervelend individu rondwaart die niet liever doet dan het hoge woord voeren, en iedereen afblaffen en beledigen die het niet met zijn dommigheden eens is.
Zijn avatar is dat van een vlinder, maar 't is eerder een kloothommel.
Op een ander forum heet hij Ken, met een Chinese tempel als logo.
Ook daar laat hij zich kennen als een ambetant, pedant ventje, die denkt alles beter te moeten weten.
Antwoord
#29
(21-05-2015, 00:02)boulder schreef:
(20-05-2015, 22:53)zorro123 schreef: kijk anders hier eens : en je ziet de verschillen, voorbeeld spreekt men nog van country stars wat nu hot country heet,
om er maar een te noemen, en waar stingray bij ziggo love songs geeft gaat het bij telenet verder onder de naam silk enz.
Wat heeft Ziggo daar nu weer mee te maken ?
Volgens mij moet je het zo zien : Music Choice of nu Stingray biedt gewoon een heel brede waaier van dergelijke kanalen aan, en bedrijven als Telenet, Ziggo, enz. kiezen er een aantal uit die ze dan in een pakketje aanbieden.
De naam is bij Telenet ook al een paar keer veranderd, maar het gaat wel over hetzelfde kanaal.
Mijn icoontje van Hot Country heet op "Hot Country", was dus ook al onder de Music Choice merknaam zo.
nu een soort (blauwe) bliksem : wat icoon betreft, maar er is meer, als je op de naam klikt (voorbeeld hot country) met de ok toets,
lees je opnemen enz., en meer hot country, druk je daarop : zie de dag die bezig is 1080 min, de volgende dag 380 min,
en zo blijft dit afwisselen, bij elke radiozender
Antwoord
#30
(21-05-2015, 00:43)zorro123 schreef: nu een soort (blauwe) bliksem : wat icoon betreft, maar er is meer, als je op de naam klikt (voorbeeld hot country) met de ok toets,
lees je opnemen enz., en meer hot country, druk je daarop : zie de dag die bezig is 1080 min, de volgende dag 380 min,
en zo blijft dit afwisselen, bij elke radiozender
Dat van die 1080 min, en 380 min was vroeger ook zo.
Dat het nu een ander icoontje is in die applicatie die je krijgt als je op een digibox/corder op de toetsen duwt bij die zender betekent nog niet dat de naam van die zender echt gewijzigd is, die heet dus nog altijd Hot Country, want die zendernaam krijg je bijv. ook te zien als je TV met een Kaartje gebruikt, waar die applicaties niet op getoond worden.
Dus voorlopig is er in die applicatie wat veranderd, en waar Music Choice stond, staat nu Stingray.
Daarmee zijn er toch echt geen kanalen bijgekomen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)