Music Choise krijgt een andere naam
#31
(21-05-2015, 07:14)boulder schreef:
(21-05-2015, 00:43)zorro123 schreef: nu een soort (blauwe) bliksem : wat icoon betreft, maar er is meer, als je op de naam klikt (voorbeeld hot country) met de ok toets,
lees je opnemen enz., en meer hot country, druk je daarop : zie de dag die bezig is 1080 min, de volgende dag 380 min,
en zo blijft dit afwisselen, bij elke radiozender
Dat van die 1080 min, en 380 min was vroeger ook zo.
Dat het nu een ander icoontje is in die applicatie die je krijgt als je op een digibox/corder op de toetsen duwt bij die zender betekent nog niet dat de naam van die zender echt gewijzigd is, die heet dus nog altijd Hot Country, want die zendernaam krijg je bijv. ook te zien als je TV met een Kaartje gebruikt, waar die applicaties niet op getoond worden.
Dus voorlopig is er in die applicatie wat veranderd, en waar Music Choice stond, staat nu Stingray.
Daarmee zijn er toch echt geen kanalen bijgekomen.

wat het icoon betreft : voorbeeld, en wat wijziging betreft :
wel degelijk wat kanalen betreft, want om een vorbeeld te geven : vroeger stopte men bij jaren 70 : op 993 nu gaat het tot 999,
tussen 981 en 990 hebben ze er geen : wel van 950 tot 981 en van 990 tot en met 999, wat stingray betreft
Antwoord
#32
(21-05-2015, 16:56)zorro123 schreef:
(21-05-2015, 07:14)boulder schreef:
(21-05-2015, 00:43)zorro123 schreef: nu een soort (blauwe) bliksem : wat icoon betreft, maar er is meer, als je op de naam klikt (voorbeeld hot country) met de ok toets,
lees je opnemen enz., en meer hot country, druk je daarop : zie de dag die bezig is 1080 min, de volgende dag 380 min,
en zo blijft dit afwisselen, bij elke radiozender
Dat van die 1080 min, en 380 min was vroeger ook zo.
Dat het nu een ander icoontje is in die applicatie die je krijgt als je op een digibox/corder op de toetsen duwt bij die zender betekent nog niet dat de naam van die zender echt gewijzigd is, die heet dus nog altijd Hot Country, want die zendernaam krijg je bijv. ook te zien als je TV met een Kaartje gebruikt, waar die applicaties niet op getoond worden.
Dus voorlopig is er in die applicatie wat veranderd, en waar Music Choice stond, staat nu Stingray.
Daarmee zijn er toch echt geen kanalen bijgekomen.

wat het icoon betreft : voorbeeld, en wat wijziging betreft :
wel degelijk wat kanalen betreft, want om een vorbeeld te geven : vroeger stopte men bij jaren 70 : op 993 nu gaat het tot 999,
tussen 981 en 990 hebben ze er geen : wel van 950 tot 981 en van 990 tot en met 999, wat stingray betreft

Heeft toch alijd al zo geweest de zenders die in basis aanbod zitten vanaf 990 beginnen ongeveer.
Heb nog nooit anders geweten.
Antwoord
#33
(21-05-2015, 15:28)natte schreef: Voorbij hee boulder we hebben in de tijd veel erger gehad weet je die Billy'x nog
Da's waar, het kan nog erger.
Maar dat was wel indertijd dat Telenet het forum nog beheerde, en ze het lieten verloederen.
Als je bijv. kijkt naar userbase.be, daar ga je toch niet moeten andere gebruikers viseren, of je profiel zal rap gewist worden.
Het is een van de redenen dat andere fora meer succes hebben.
Antwoord
#34
(21-05-2015, 00:07)boulder schreef:
(20-05-2015, 23:13)tontol36 schreef: Zo maar een vraagje tussendoor : is dat nu echt zo belangrijk hoeveel radiokanalen er vroeger waren en hoeveel er er nu zijn ?
Het gaat erom dat er hier één vervelend individu rondwaart die niet liever doet dan het hoge woord voeren, en iedereen afblaffen en beledigen die het niet met zijn dommigheden eens is.
Zijn avatar is dat van een vlinder, maar 't is eerder een kloothommel.
Op een ander forum heet hij Ken, met een Chinese tempel als logo.
Ook daar laat hij zich kennen als een ambetant, pedant ventje, die denkt alles beter te moeten weten.

En die kerel ben ik,en jij bent een vervelende onruststoker.Ik weet vanaf vandaag tenminste het juiste antwoord.Ten eerste beledig ik hier niemand,wand anders denk ik dat jij het woord beledigen niet goed verstaat.Wat je met rondwaart bedoeld weet ik ook niet?Zal wel iets uit de middeleuwen zijn denk ik?Iedereen afblaffen,zou ik dan wel willen weten als je ook eens namen noemt want je hebt een grote mond en denkt dat je zo iedereen aan je kant krijgt.Jouw taalgebruik is echt van een tiener dat zie je zo,die snotneuzen kan je er zo uithalen met hun kinderlijk gedrag.Ja inderdaad die ken ben ij ook al tegengekomen op dat forum van proximus,maar dan ben je wel verkeerd,sinds ik geen klant meer ben bij hen kom ik niet meer op dat forum en hou ik mij meer bezig met mijn hobby meteorology.Enkel stond dat nog open omdat ik verleden week mijn betaling nog moest betalen.Dus je zal dan wel een verkeerde voorhebben.
Antwoord
#35
(21-05-2015, 19:52)Dimira schreef: En die kerel ben ik,en jij bent een vervelende onruststoker.Ik weet vanaf vandaag tenminste het juiste antwoord.
Al wekenlang zit jij hier te verkondigen dat ik "in je rapen gescheten heb", dat je mij wilt blokkeren maar dat het niet gaat, en op elk forum topic lees ik dan insinuaties.
Nu ga je een beetje de vermoorde onschuld uithangen, het past echt bij je karakter om overal ruzie te zoeken.
Dat van dat Proximus forum, ik ben jou daar niet tegenkomen, iemand anders is je daar tegengekomen en heeft mij dat doorgespeeld, en ik herken er inderdaad jouw ambetante, betweterige stijl in.

Mijn taalgebruik is dat van een tiener ? Big Grin
Dan ben je toch echt niet meer mee met je tijd.
Ik schrijf namelijk heel verzorgd, en spreek 5 talen, dat is namelijk een van mijn hobby's (Engels, Frans, Duits, Spaans, en natuurlijk Nederlands).
De jeugd van heden maakt veel schrijffouten, en doet maar weinig moeite om een verzorgd taalgebruik te bereiken.
Binnenkort ben ik van plan van nog Portugees aan het rijtje toe te voegen.
Jij zou ook zoiets kunnen doen, maar tot uw 16e naar school geweest zijn is geen excuus, niemand belet je van een avondschool binnen te stappen en in te schrijven op een cursus, en als dat fysiek een probleem mocht zijn, er zijn ook veel cursussen die je online kunt volgen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)