CanalDigitaal abonnees verzekerd van NBC Universal kanalen
#21
(13-05-2016, 22:50)boulder schreef:
(13-05-2016, 22:01)Dreekes schreef: Ze zouden ook gewoon de franstalige versies kunnen doorsturen. Die blijven wel bestaan heb ik gelezen.
Ik den kdat dat maar weinig kijkers zou plezieren.
Maar zo direct 2 andere zenders uit de mouw schudden zal niet zo eenvoudig zijn, vrees ik.
En vooral, zenders die iets voorstellen.

Op satelliet zitten er meer dan 1000 zenders! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om daar iets deftigs uit te plukken. Maar ja, weeral die verdomde auteursrechten ed. Ik versta dat toch niet zenne. Op de kabel mag dit niet en dat niet, en op satelliet zie je ze bijna allemaal en veelal gratis bovendien.
Is zoals op fm : sommige zenders mogen de 8 km grens niet overschrijden en op internet zijn ze te beluisteren de wereld rond.
Ze zouden ons WDR mogen teruggeven maar die zijn dan weeral te duur, pfffff man, man,man...
Als men zo eens nagaat de laatste jaren, zijn er bij Telenet al een dik pak zenders verdwenen. En wat krijgen we er voor in de plaats ?
Antwoord
#22
(13-05-2016, 23:57)apestaart12 schreef:
(13-05-2016, 23:44)chukky2 schreef: We zullen er mee moeten leven !
Op aanvraag zal alleen maar gaan toenemen en de rest zal de komende 10 jaar verminderen . Niets aan te doen !
Je betaald een vast bedrag en je doet wat je wilt . Geen reclame enz meer nodig.


Ps , zelfs de prime kanalen van telenet zie ik ooit nog verdwijnen . Heeft eigenlijk geen zin meer

De dag dat die PRIME kanalen verdwijnen dan zeg ik Play More op en zal ik eventueel Play in de plaats activeren tenzij mijn digicorder interactief kan gemaakt worden.

Troost u ! De dag dat die verdwijnen zal je heus geen 25 euro meer moeten betalen! Het gaat daar ook zakken in euro's ;-)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)