CanalDigitaal abonnees verzekerd van NBC Universal kanalen
#11
(10-05-2016, 14:37)natte schreef:
(09-05-2016, 12:58)master-magic schreef:
(09-05-2016, 10:12)natte schreef:
(08-05-2016, 16:46)master-magic schreef: jep de zender voor belgie komt ook vanuit nederland via glasvezel verbinding uit nederland.
en is in benelux dat de zender er uit gaat wegens vermindering van verdeling van de zenders.
ziggo valt weg en een groot deel van inkomsten vallen weg.

Als compensasie kunne de hollanders hun zenders g2ven

wat heeft dat nu met de nbc groep te maken????
totaal niks,je zal eerder een buitenlandse nieuwszender krijgen dan die zenders dat je vernoemt

wat heeft nu nbc met europa te maken?????????????? het is een amerikaanse zender. wat wil jij dan ?????? cbs??? abc??? kies maar genoeg keuze ok!!è!

de zenders 13th street syfy zijn van nbc universal Wink
en telenet heeft ook al weet van dat de zenders verdwijnen,
kheb het eens aangekaart op hun community,
welke ze in de plaats gaan geven word nog bekeken.
word dus vervolgd bij telenet ook.
Antwoord
#12
Citaat:de zenders 13th street syfy zijn van nbc universal Wink
en telenet heeft ook al weet van dat de zenders verdwijnen,
kheb het eens aangekaart op hun community,
welke ze in de plaats gaan geven word nog bekeken.
word dus vervolgd bij telenet ook.

Ja, Master, dit wordt nu ook bevestigd door NBC, staat te lezen op TotaalTV.

Vlaamse aanbieders stoppen ook
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen.

Ik vraag mij eigenlijk af of we andere zenders in de plaats gaan krijgen, ik denk het niet.
Antwoord
#13
(10-05-2016, 21:34)Kris schreef:
Citaat:de zenders 13th street syfy zijn van nbc universal Wink
en telenet heeft ook al weet van dat de zenders verdwijnen,
kheb het eens aangekaart op hun community,
welke ze in de plaats gaan geven word nog bekeken.
word dus vervolgd bij telenet ook.

Ja, Master, dit wordt nu ook bevestigd door NBC, staat te lezen op TotaalTV.

Vlaamse aanbieders stoppen ook
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen.

Ik vraag mij eigenlijk af of we andere zenders in de plaats gaan krijgen, ik denk het niet.

er word gemeld op de community dat ze aan het bekijken zijn wat ze gaan doen.
Antwoord
#14
(08-05-2016, 17:15)zorro123 schreef:
(08-05-2016, 16:46)master-magic schreef: jep de zender voor belgie komt ook vanuit nederland via glasvezel verbinding uit nederland.
en is in benelux dat de zender er uit gaat wegens vermindering van verdeling van de zenders.
ziggo valt weg en een groot deel van inkomsten vallen weg.

series zullen wel in nederland aangeboden worden aan videoland, netflix en dergelijke
in vlaanderen bj telenet play more, netflix, proximus (of zijn er nog ?)

totaaltv (vandaag) volgt ook : Tevens bestaat de mogelijkheid dat de series via video on demand-platformen van aanbieders als Ziggo, KPN, Telenet en Proximus te bekijken blijven.
Antwoord
#15
kost de providers minder dan de zenders door te geven Wink
Antwoord
#16
(10-05-2016, 21:45)master-magic schreef:
(10-05-2016, 21:34)Kris schreef:
Citaat:de zenders 13th street syfy zijn van nbc universal Wink
en telenet heeft ook al weet van dat de zenders verdwijnen,
kheb het eens aangekaart op hun community,
welke ze in de plaats gaan geven word nog bekeken.
word dus vervolgd bij telenet ook.

Ja, Master, dit wordt nu ook bevestigd door NBC, staat te lezen op TotaalTV.

Vlaamse aanbieders stoppen ook
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen.

Ik vraag mij eigenlijk af of we andere zenders in de plaats gaan krijgen, ik denk het niet.

er word gemeld op de community dat ze aan het bekijken zijn wat ze gaan doen.

Ze zouden ook gewoon de franstalige versies kunnen doorsturen. Die blijven wel bestaan heb ik gelezen. Trouwens ik vraag mij eigenlijk af waarom NBC enkel de nederlandstalig versies stopzet en ook niet de franstalige? Zijn de Franstaligen weer wat méér dan de Vlamingen en Nederlanders ?? 't Is precies discriminatie op tv gebied ! Huh
Antwoord
#17
(13-05-2016, 22:01)Dreekes schreef:
(10-05-2016, 21:45)master-magic schreef:
(10-05-2016, 21:34)Kris schreef:
Citaat:de zenders 13th street syfy zijn van nbc universal Wink
en telenet heeft ook al weet van dat de zenders verdwijnen,
kheb het eens aangekaart op hun community,
welke ze in de plaats gaan geven word nog bekeken.
word dus vervolgd bij telenet ook.

Ja, Master, dit wordt nu ook bevestigd door NBC, staat te lezen op TotaalTV.

Vlaamse aanbieders stoppen ook
In Vlaanderen moeten de aanbieders Telenet, Proximus en TV Vlaanderen door het besluit van NBCUniversal noodgedwongen met de doorgifte van 13TH Street en Syfy stoppen.

Ik vraag mij eigenlijk af of we andere zenders in de plaats gaan krijgen, ik denk het niet.

er word gemeld op de community dat ze aan het bekijken zijn wat ze gaan doen.

Ze zouden ook gewoon de franstalige versies kunnen doorsturen. Die blijven wel bestaan heb ik gelezen. Trouwens ik vraag mij eigenlijk af waarom NBC enkel de nederlandstalig versies stopzet en ook niet de franstalige? Zijn de Franstaligen weer wat méér dan de Vlamingen en Nederlanders ?? 't Is precies discriminatie op tv gebied ! Huh

de franstallige versie komt van frankrijk en daar zijn en meer aanbieders die het hebben in hun aanbod en dus ook meer klanten en meer inkomsten.
Antwoord
#18
(13-05-2016, 22:01)Dreekes schreef: Ze zouden ook gewoon de franstalige versies kunnen doorsturen. Die blijven wel bestaan heb ik gelezen.
Ik den kdat dat maar weinig kijkers zou plezieren.
Maar zo direct 2 andere zenders uit de mouw schudden zal niet zo eenvoudig zijn, vrees ik.
En vooral, zenders die iets voorstellen.
Antwoord
#19
We zullen er mee moeten leven !
Op aanvraag zal alleen maar gaan toenemen en de rest zal de komende 10 jaar verminderen . Niets aan te doen !
Je betaald een vast bedrag en je doet wat je wilt . Geen reclame enz meer nodig.


Ps , zelfs de prime kanalen van telenet zie ik ooit nog verdwijnen . Heeft eigenlijk geen zin meer
Antwoord
#20
(13-05-2016, 23:44)chukky2 schreef: We zullen er mee moeten leven !
Op aanvraag zal alleen maar gaan toenemen en de rest zal de komende 10 jaar verminderen . Niets aan te doen !
Je betaald een vast bedrag en je doet wat je wilt . Geen reclame enz meer nodig.


Ps , zelfs de prime kanalen van telenet zie ik ooit nog verdwijnen . Heeft eigenlijk geen zin meer

De dag dat die PRIME kanalen verdwijnen dan zeg ik Play More op en zal ik eventueel Play in de plaats activeren tenzij mijn digicorder interactief kan gemaakt worden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)