Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
duitse welle start vanaf 22 Juni
Het nieuwe Engelstalige nieuwskanaal Deutsche Welle TV begint op 22 juni met officiële uitzendingen op de Astra1-satelliet. Voorafgaand zijn testuitzendingen te bekijken.

Deutsche Welle TV wordt een 24 uur nieuwskanaal van de Duitse wereldomroep. De programmering bestaat volledig uit Engelstalige programma’s. Op dit moment wordt op de Astra1-satelliet al een trailer van de nieuwe zender uitgezonden. Voor satellietkijkers betekent de komst van Deutsche Welle TV uitbreiding van een toch al sterk aanbod van internationale nieuwszenders die ongecodeerd via de satellietpositie 19,2 graden oost te ontvangen zijn. Het gaat hierbij onder meer om zenders als CNN, BBC World News, Sky News en France 24. Deutsche Welle TV is via de Astra1-satelliet te ontvangen op de uitzendfrequentie 11.627 GHz V – 22000 – 5/6.
Antwoord
hoop dat een HD versie is want SD is in deze tijd eigenlijk al uit de boze,en bijna iedereen heeft een HD ontvanger.
Antwoord
dat vind ik ook alleen bij proximustv beseffen ze dit niet daar allleeee posten bij mij in sd
Antwoord
(20-05-2015, 11:40)natte schreef: dat vind ik ook alleen bij proximustv beseffen ze dit niet daar allleeee posten bij mij in sd

dat al paar keer uitgelegd waarom hé Wink
laten we ontopic blijven want daar heeft de andere mensen niks aan Wink
Antwoord
inderdaad vele sats geven voor transportruimtebesparing alleen maar sd door (duitse commerciele) of zijn achter slot (filmon, duitse commerciele) maar toch veel hdzenders op sat bijgekomen
Antwoord
(20-05-2015, 16:31)natte schreef: inderdaad vele sats geven voor transportruimtebesparing alleen maar sd door (duitse commerciele) of zijn achter slot (filmon, duitse commerciele) maar toch veel hdzenders op sat bijgekomen

Wat was de vroegere Duitse Welle dan voor zender? Die bestaat toch al heel lang?
Antwoord